“@jajwouters – megasupernieuws” (oktober 2012 – maart 2013) – TL

@jajwouters megasupernieuws

Zoekresultaten

  1. </div>
    “>

    van wie is die scooter dan?

  2. </div>
    “>

    die ouwe kip hoopt dat iemand hem uit zijn lijden komt verlossen… gun hem dit niet

  3. </div>
    “>

    je boodschap heeft niet geholpen…. jammer van je energie man

  4. </div>
    “>

    Hij solliciteert er wel naar dat dat gaat gebeuren! Vieze stalker Tibaert en zijn kippenhok!

  5. </div>
    “>

    Tibaert en het kippenhok ook weer erg druk met telefoon terreur vandaag!

  6. </div>
    “>

    PL RT pro pedo stalker @ Tibaert @ tibaert_extra and his other fake accounts did ask to suspend

  7. </div>
    “>

    geloof je wel, geef alleen mijn mening 🙂

  8. </div>
    “>

    De vergelijking Wilders en Hitler gaat mank. De vergelijking nazi’s en islam, daar is wel wat van te zeggen.

  9. </div>
    “>

    Die gaan echt wel vallen.

  10. </div>
    “>

    De groep is immens. Ziet u dit echt niet??

  11. </div>
    “>

    Tja.. laten we aan die club maar geen aandacht besteden.

  12. </div>
    “>

    Ik had een defensie discussie. 😉

  13. </div>
    “>

    haha ik ook. Ik ben van nature een optimist en dat ben ik van plan te blijven.

  14. </div>
    “>

    dat wel, ieder zijn/haar ding.

  15. </div>
    “>

    Ik werd in één discussie, wegens een andere mening geblokt (in net taalgebruik van mijn kant)

  16. </div>
    “>

    Daar heb je een punt. De oprichter jvdheuvel is van geen rechtse kritiek gediend.

  17. </div>
    “>

    We zijn het eens!

  18. </div>
    “>

    Als je een andere mening bent toegedaan dan wordt je simpelweg geblokt. Geheel Krapuul naar Pjongyang!

  19. </div>
    “>

    het vorige design was prachtig naar eigen criteria zeggende. bij deze staat alles al vast dat is efe wennen

  20. </div>
    “>

    godzijdank krijg ik de hulp van een . ik gaat efe een selectie maken van de artikelen.

  21. </div>
    “>

    gewoon het tempo opvoeren. Altijd het beste

  22. </div>
    “>

    ben ik net mee bezig. Je bent erelid bij arnhemse boys lees ik

  23. </div>
    “>

  24. </div>
    “>

    Als antwoord op
  25. </div>
    “>

    Oké,moet dus met een ander medicijn komen.

  26. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Hahaha.Gezellig met allemaal.

  27. </div>
    “>

    Wil hij verkering met jullie?

  28. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Moet ik in actie komen?

  29. </div>
    “>

    Geeft een veilig gevoel…waak jij vannacht…:-)

  30. </div>
    “>

    Welterusten…..

  31. </div>
    “>

    Precies, dat moet echt ophouden. Begrijp niet dat volwassen mensen zo kinderachtig kunnen zijn

  32. </div>
    “>

    Het was gewoon een beetje verwarring zaaien volgens mij om die oude dwaas op een dwaalspoor te zetten.

  33. </div>
    “>

    Ja dat blocken is wel weer meteen zo rigoureus.

  34. </div>
    “>

    Ja daar ben je mooi klaar mee, google onthoud blijkbaar alles.

  35. </div>
    “>

    ja had hem opgedoken in google cache dus die site bestaat eigenlijk niet meer, hoe dat werkt weet ik niet.

  36. </div>
    “>

    Ik zou het niet weten, dit is een oude site volgens mij en ik weet niet wie daar achter zat.

  37. </div>
    “>

  38. </div>
    “>

  39. </div>
    “>

    Nogmaals: het werkt allemaal beter indien niet zo openlijk en openbaar..

  40. </div>
    “>

    Beter allemaal niet zu openbaar. Geloof me…

  41. </div>
    “>

    YIIIIIIIIIHHHAAAAAA (cowboy)

  42. </div>
    “>

  43. </div>
    “>

  44. </div>
    “>

    had je reactie gelezen (dm)

  45. </div>
    “>

    mooi, klikt constructief. Heel veel succes ermee, en genoegdoening 😉

  46. </div>
    “>

    dan nog, jij mag dat 😉

  47. </div>
    “>

    ojee wat heb ik jou gedaan dat je naar me gromt?? 😉

  48. </div>
    “>

    kweet niet waar de straf voor is, dus kan ik niet over oordelen 😉

  49. </div>
    “>

    twitterdoden? ben behieuwd hoed die eruit ziien 😉

  50. </div>
    “>

    n ou nou zeg, loopt het zo uit de hand?

  51. </div>
    “>

    “@Private_Eye1 : Jacques Smits indirect betrokken bij moordcomplot op Malika ?

  52. </div>
    “>

    PL RT Zo oplichter Martin Melro deze krijg je niet zo snel offline ->Beroepsoplichter Martin Melro | via

  53. </div>
    “>

    Maar mijn umwelt zegt dat ik ook last krijg met mijn banken verontwaardiging

  54. </div>
    “>

    hebben we nog wat gezelligs?

  55. </div>
    “>

    Online cursus wordpress? RT : Omdat je niks had aangepast Heb net opnieuw de meeste links goed gezet..

  56. </div>
    “>

    @jessicadevl ff van mij Iphone ik stuur zo mijnmaatje

  57. </div>
    “>

    @jessicadevl Ha leuk man. Kijk echte liefde. daar houd ik van

  58. </div>
    “>

    @jessicadevl haha. Je leest mijn stemming momenteel.

  59. </div>
    “>

    @jessicadevl Als twitter amateur vraag ik je of Gonzo een afkorting is

  60. </div>
    “>

  61. </div>
    “>

    He snorrowitschh google me maar. 135 was het

  62. </div>
    “>

    Waar jij je fijn mee voelt is het belangrijkste

  63. </div>
    “>

    Jij hebt problemen??? Wat dacht je van mij met de rabobank???

  64. </div>
    “>

    Nou Mega. Dat zal wel maar ik ben gek op kranten. concentratie, sociaal, koppie koffie. beleving

  65. </div>
    “>

    dit kost me teveel tijd, gekibbel onderling is nutteloos die idioten in denHaag dwars zitten hebben we meer aan

  66. </div>
    “>

    getverdemme jullie hebben me naar die kip gelokt, daar lees ik niets van. ga je mond spoelen. bah.

  67. </div>
    “>

    zal wel een hoax zijn anders ken ik het wel 😉

  68. </div>
    “>

  69. </div>
    “>

    –>antwoord schijnt nog niet binnen te zijn, ik las dat Omzigt CDA Opstelten herinnering heeft gezonden…

  70. </div>
    “>

    @ZegmaarSjaakie minstens ;-)) de fam groeit als koop momenteel ;-))

  71. </div>
    “>

  72. </div>
    “>

    @ZegmaarSjaakie past niet in de balk, zijn er 9000

  73. </div>
    “>

    @ZegmaarSjaakie okay, okay, ik geef het op, zl ik mijn fam ff roepen?

  74. </div>
    “>

    nee, is er niet meer, geloof ik

  75. </div>
    “>

    jaja, van dit soort gebeurtenissen wordt ik altijd beetje melig, sorry

  76. </div>
    “>

    o nee, we missen de fabeltjeskrant nog ;-))

  77. </div>
    “>

    ojee, kijk de club is nu kompleet ;-)) nu zijn we de Lul!! ;-))))

  78. </div>
    “>

    oh, hahaha. Sjaakie dus ;-))

  79. </div>
    “>

    oh, sjaakie van de hoek

  80. </div>
    “>

  81. </div>
    “>

    ja, maar als ewe nu diverse sporen aan het werk hebben, moet het lukken

  82. </div>
    “>

    keep up the good work, specially about

  83. </div>
    “>

    hij heeft vandag weer een twitterfittie veroorzaakt, wordt niet leuk meer.

  84. </div>
    “>

    goh, dat is toevallig, die mistte ik nog ;-))

  85. </div>
    “>

  86. </div>
    “>

    Kennenlijk Mijn boodschap wel mee gekregen…

  87. </div>
    “>

    hele speciale manier van nieuwsvoorziening, maar wel ongesencureerd ;-))

  88. </div>
    “>

  89. </div>
    “>

    niet zo snel, helaas.

  90. </div>
    “>

    het is niet normaal meer. dus er moet iets gebeuren. Ben zelf ook bezig met een projectje, maar dat

  91. </div>
    “>

    niet, iemand op twitter jouw wil opleggen, kan niet

  92. </div>
    “>

    goedwillende mensen voor keuzes worden gesteld, dan klopt er iets=>

  93. </div>
    “>

    yw, ik wordt er goed moe van. Ik weet er wel weg mee, maar als ==>

  94. </div>
    “>

  95. </div>
    “>

    Dan doen we dat even. RT : top stories via graag retweeten

  96. </div>
    “>

    @knotsbots NA-ZI betekend NAtionalime ZIonisme. Hitler 1923 alliantie gemaakt.

  97. </div>
    “>

    Als antwoord op

    @KNOTSBOTS Achterlijkheid is aan orde van de dag!

  98. </div>
    “>

    @KNOTSBOTS Uiteindelijk gaat het erom wat je verkondigd Eigen naam? Geen garantie van eerlijk zijn!

  99. </div>
    “>

    Als antwoord op

    @KNOTSBOTS @Roelfina09O444 erg hoor pfff

  100. </div>
    “>

    RT : @KNOTSBOTS ip naam adres ? wat moet ik nog meer hebben? // oh ja das alles..

  101. </div>
    “>

    RT : @KNOTSBOTS wat moet ik nog uit zoeken? ik heb alles al.// oh, en wat heb je dan ?

  102. </div>
    “>

    grappige parodie Mega lijkt de speld wel LOL

  103. </div>
    “>

    Het is 1 grote Mafia bende die de wereld bestuurd. De bal is aan de rol.

  104. </div>
    “>

    er is een parallelle situatie bij . Daar hebben de politici een collega politicus to GENERAAL benoemd.

  105. </div>
    “>

    als voorbeeld kan je best naar V.S. kijken; daar is politie en gevangenis (VVD plan) ook geprivatiseerd.

  106. </div>
    “>

    ja ik denk dat er dáárom ook zoveel corruptie is nu; gewetenloos middenkader voert opdrachten megalomanen uit.

  107. </div>
    “>

    Zo zij het..No one is more powerfull than Me…

  108. </div>
    “>

  109. </div>
    “>

  110. </div>
    “>

    RT:als je de gasten (select gezelschap) zag die op de afscheidsreceptie waren zegt dit genoeg!

  111. </div>
    “>

  112. </div>
    “>

  113. </div>
    “>

    RT ik heb tijden terug al de diagnose ‘psychopaat’ bij gesteld! 😉

  114. </div>
    “>

    oh heel graag! ik ga pitten, fijne nacht iedereen.

  115. </div>
    “>

    Is dat over schandaal? Die wil ik wel zien! Link alsjeblieft? | US UN contractor

  116. </div>
    “>

    in het kort: machtigen zijn bezig al het op planeet te roven, omdat financiële systeem straks implodeert.

  117. </div>
    “>

    oh ook dat lijkt me heel sterk. Die hadden m meteen tot kebab verwerkt. 🙂

  118. </div>
    “>

    ja in de kluis van 😀 Je bent een voorbeeld van de goedgelovige, eerlijke nederlander, denk ik.

  119. </div>
    “>

    ok, stél, het was Saddam’s , wie zou dan dat ontvangen? It makes no sense to me!

  120. </div>
    “>

    LOL en jij gelooft dat? Wáár is Moammar’s ? Wáár is nederlandse goud? Wáár is duitse goud? wakker worden!

  121. </div>
    “>

    net als nederlandse & duitse trouwens. Ook foetsie. check

  122. </div>
    “>

    dat ligt op een stapel bij het van Moammar. Oftewel ingepikt door , en doorbetaald aan banken.

  123. </div>
    “>

    tientje? 😉 Nee dat is niet logisch. Wáár moet dat vliegtuig heen dan? Bagdad? Gecontroleerd door USA. =

  124. </div>
    “>

    accepteerde nl. eerder als betaling (ook van ). Doel: cartel omzeilen.

  125. </div>
    “>

    nee, dat is hoogstwaarschijnlijk naar was maar geconfisceerd heeft.

  126. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Ha dat bedoel ik. Wel met tamtam een arts aanpakken maar stil zijn over het andere.

  127. </div>
    “>

    Morgen allemaal NOSjournaal kijken voor de zaak .

  128. </div>
    “>

  129. </div>
    “>

  130. </div>
    “>

    Vergeet even alles kijk dit! 1ste slachtoffer meldt zich op mijn site WHooow

  131. </div>
    “>

  132. </div>
    “>

    Investigation still going on ..be patient…

  133. </div>
    “>

    Wrm blokten & & & Mij toen k waarschuwde @SPKAbuse is misbruikerfront?

  134. </div>
    “>

    Thanks…ga het zeker doen 🙂

  135. </div>
    “>

    kijk laterss….gaat me ff te snel

  136. </div>
    “>

    Valt me steeds meer op dat om je heen veel mensen met allerlei vormen v kanker opduiken

  137. </div>
    “>

    Doe ik ook,kijk vaak naar en meerdere consumenten programma’s! Ze verkopen knollen v citroenen tgwoordig

  138. </div>
    “>

    Ik had het nooit gegeten….nu zeker niet meer! :-(((

  139. </div>
    “>

    Wordt ook geadviseerd om zalm niet meer dan 1x pw te nuttigen

  140. </div>
    “>

    Mee eens,komt door aandrang instanties

  141. </div>
    “>

    Klopt,kweekvis eet zichzelf….vicieuze cirkel

  142. </div>
    “>

    Hé bah…..zie plots een sik 🙂

  143. </div>
    “>

    : Ik zou ’t niet weten bij . Verschenen plotseling in mijn TL in ’t kielzog van . (1/2)

  144. </div>
    “>

    Nog een truttebol : RT : ehmmm is gewoon thuis … alsof ik dat niet wist.

  145. </div>
    “>

    zit die gozer van megasupernieuws vast?

  146. </div>
    “>

    Zie dat en nu hun brother in crime vast zit peentjes zweten. Ze wanen zich veilig achter hun slotje.

  147. </div>
    “>

    goed ideeeeeeeee ahhhhhhhh kut !!!! geen internet op die oude nokia

  148. </div>
    “>

  149. </div>
    “>

    neeeeeeee dat wordt het niet…. als ik ga dansen wil ik zoenen en zoenen wordt neuken ook

  150. </div>
    “>

    Als antwoord op

    kzal het es allemaal teruglezen bekijken enzo voor de lol

  151. </div>
    “>

    Als antwoord op

    hahahaha wat een kansloos gezever allemaal…..

  152. </div>
    “>

    Als antwoord op

    zo…ik zie het…gezellig zooitje zeg!

  153. </div>
    “>

    Als antwoord op

    maar als ik het zo snel even zie gaat het behoorlijk hard tegen hard zeg….tyfus.

  154. </div>
    “>

    Als antwoord op

    hmmm…Megasupernieuws al tijden niet gelezen. Mwnw wel nog onlangs laar zie het verband niet

  155. </div>
    “>

    Als antwoord op

    stopt twitteren met twitteren ofzo?

  156. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Dingen aan de gang?? Ik Twitter blijkbaar te weinig tegenwoordig…wat voor dingen???

  157. </div>
    “>

    Als antwoord op

    ik zie al tijden rants voorbij komen en begrijp er niks van. WAAR gaat het allemaal over!?!?!?!

  158. </div>
    “>

    Is die ook al in de ban van het aluhoedjes trio ? … dat mensen daar in trappen.

  159. </div>
    “>

    2de complot : heeft helper die bij Ziggo werkt en IP aan echte adressen voor hem koppelt.

  160. </div>
    “>

    Eerste aluhoedje theorie van het trio en ontsproten. @MWNW_nl zijn hackers.

  161. </div>
    “>

    Nu even kijken naar de spam en wat de aluhoedjes en vannacht achter hun slotjes hebben ‘ontmaskerd’.

  162. </div>
    “>

    Lester Brunt. En wie mag dat zijn?

  163. </div>
    “>

    Weet ik niet zeker maar volgens mij woont hij in zijn doos nu in Almere.

  164. </div>
    “>

    Woont niet meer in DH. Werk????? Maak je een grapje?

  165. </div>
    “>

    Maar deze informatie over Roelf niet doorvertellen alsjeblieft. Vertrouwelijke informatie van Scaf.

  166. </div>
    “>

    Nee, je weet zelf toch dat links extremisten het altijd opnemen voor de zielige moslims.

  167. </div>
    “>

    CC zie de dorpsgekkies ~~> RT : Als je (cont)

  168. </div>
    “>

    Hij is ook geen Pool.

  169. </div>
    “>

    Nee hij is geen Pool. “Kes teab” is Ests voor “wie weet”.

  170. </div>
    “>

    Zo’n kenmerkende loser is hij: “mag ik een shaggy van jou draaien want mijn shag is weer eens op” .

  171. </div>
    “>

    Als je meer wil weten wie ‘Keteab’ is. Hij heet Roelf Renkema en is vroeger een FC DH hooligan gwst.

  172. </div>
    “>

    Geen moslim, maar wel een moslimlikker zoals alle (links) extremisten ().

  173. </div>
    “>

    Kesteab is een (half() Nederlandse man. Een links extremist waar Volkert nog van zou bibberen.

  174. </div>
    “>

    Plaats zat, daar hoef je niet te reserveren.

  175. </div>
    “>

    Ja die ligt daar niet ver vandaan. Daar ben ik helaas wel eens geweest.

  176. </div>
    “>

    Als antwoord op

    @cargawar : denkt dat foto’s van haar kinderen zijn geplaatst en moedigt aan het ook te doen.

  177. </div>
    “>

    3 bedreigers wanneer worden die opgepakt CC @PRRGrootenboer

  178. </div>
    “>

    @cargawar jouw fotos en bedreigingen komen van alle 3 deze personen tijd om op te ruimen

  179. </div>
    “>

    Heb het gevolgd; uiterst triest allemaal. Sterkte! RT : wat voor mafkezen die en zijn.

  180. </div>
    “>

    Sorry mensen van de de verbale diarree. Maar zo wordt wel duidelijk wat voor mafkezen die en zijn.

  181. </div>
    “>

    Totaal van het pad af. RT : @cargawar he Ina ik heb je lieve vriend ook zelfde gevraagd je…

  182. </div>
    “>

    HUH? Ik val geen kinderen lastig. RT : kijk ze vinden het zo leuk andermans…

  183. </div>
    “>

    Wat niet… wouw jij bent echt net zo wauws RT : zeg Ina nu ineens vind je het niet zo leuk!

  184. </div>
    “>

    Tja, van de domme spelen….RT : @cargawar ow waar staan die?

  185. </div>
    “>

    luister, die tibeart zal ons een zorg zijn. Het gaat ons om de laster van megasupernieuws.

  186. </div>
    “>

    Vannacht is mijn TL ondergekotst door de vriendin van , . Hysterisch en alleen vanwege mijn RT van @cargawar

  187. </div>
    “>

    RT @cargawar: Herman, haal nu die foto’s weg. Zie dit als serieus dreigement. RT dit…

  188. </div>
    “>

  189. </div>
    “>

  190. </div>
    “>

  191. </div>
    “>

    Als antwoord op

    ff kijken hoe lang het duurt voordat ik weer eitjes krijg zonder slotje

  192. </div>
    “>

    Als antwoord op

    kannie!!! dan issie morgen weer vergeten wat die ging doen ehhhh

  193. </div>
    “>

    doe maar eerst 3 spiegels . voelt die zich niet zo alleen .. heb je die NEP aangifte gezien trouwens

  194. </div>
    “>

    : betekent! RT Klopt niet. Persoon heeft hem gevraagd om een naam … Dat betekend gevaarlijk

  195. </div>
    “>

    : gekund! RT HAd gekunt. Ik zou hem tussen de ogen geschoten hebben. Is maar welke keuze je maakt.

  196. </div>
    “>

    ik lach niet…MUHAAAAHAAA

  197. </div>
    “>

    rartatataaa! 😉

  198. </div>
    “>

    400 meter maar..ik kan het op 2 km……… …..in black ops 2. ..B-)

  199. </div>
    “>

    op de benen richten is erg moeilijk met een pistool.kans dat je mist is groot.gevolg:vedachte trekt wapen/rent.

  200. </div>
    “>

    En toen was de kruisridder van jonkvrouwe en haar hofnar weer stil. Want hij lult maar wat.

  201. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Die is het gestoorde vriendinnetje van paranoide aluhoedjes cc

  202. </div>
    “>

    Trio Dumb, dumber and Dumbest :, en : hey dat is toch dat krantje waar …

  203. </div>
    “>

    Als antwoord op
  204. </div>
    “>

    Lijstjes maken om mensen zwart te maken of erger, ziek. Geloof je aka , dan ben je dom of net zo gek.

  205. </div>
    “>

    pis in me broek van lachen, wat een fantast

  206. </div>
    “>

    Als antwoord op

    vermoeiend mannetje die Herman… Maar goed…

  207. </div>
    “>

    check het vriendje van dat is die bedreigd graag mensen samen met gestoorde gek

  208. </div>
    “>

    Als antwoord op

    tegen een vieze lafbek met je bel acties maak jezelf eens bekend laffe hond

  209. </div>
    “>

    Als antwoord op

    tegen wie lul je nou mongool

  210. </div>
    “>

    leer eens lezen ….. ik bedreig niemand

  211. </div>
    “>

    @Roelfina9444 ik ga echt klappen uitdelen!!! als dit zo doorgaat… Dom ei

  212. </div>
    “>

    zo Herman kinderen aan het bedreigen stoer hoor

  213. </div>
    “>

    @Roelfina9444 je hebt gelijk … ik vind het alleen zo laf

  214. </div>
    “>

    Als antwoord op

    @Roelfina9444 PARDON!!!!!!! heb ik iemand bedreigd? wanneer dan??

  215. </div>
    “>

    @Roelfina9444 Ja hou eens op met het bedreigen van Tibaert samen met je vriend en

  216. </div>
    “>

    ik kan me dat zo goed voorstellen Jacqueline.

  217. </div>
    “>

    nee, zo niet grappig.

  218. </div>
    “>

    Wat zegt , niet chique om zieke vrouw er bij te halen.

  219. </div>
    “>

    Als antwoord op

    gays ik blijf dr ff buiten heb genoeg aan mn eigen banshees.

  220. </div>
    “>

  221. </div>
    “>

    @klunsje1 : Jacques Smits indirect betrokken bij moordcomplot op Malika ?

  222. </div>
    “>

    : Jacques Smits indirect betrokken bij moordcomplot op Malika ? dit klopt is dit heel erg triest

  223. </div>
    “>

  224. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Dat sowieso, al zijn ze wel genivelleerd de laatste tijd:)

  225. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Die was wel erg leuk en wie weet krijg ik heel soms ook wel eens van die malle ideeën

  226. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Ja ik ga nu dromen over die sprookjes.

  227. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Hij is uitgenodigd en daar houd het op.

  228. </div>
    “>

    Als antwoord op

    Lezen jullie niet? natuurlijk geloof ik het niet maar er zijn geen andere opties!

  229. </div>
    “>

    Ik heb een mooie sofa.

  230. </div>
    “>

    Wat? ‘Slachtoffers’ ? Quotes? Wat is Tibaert? Valt de ‘masjees’ook niet onder JD ?

  231. </div>
    “>

    : PL RT To help your friend please contact to get her back online”

  232. </div>
    “>

    Deze tweet was dat klap conversatie uit. Volgens mij haar laatste.

  233. </div>
    “>

    Ze hebben account suspended terwijl ze tweette over Demmink, waarom? Te opruiend misschien? Weet jij ‘t?

  234. </div>
    “>

    Het gaat er mij om dat je zoveel mogelijk mensen meekrijgt.. en ik ben ook zoekende op dat punt.

  235. </div>
    “>

    Zei ik dat het leuk is? Nee, het is hartverscheurend. En nog steeds onder ons.

  236. </div>
    “>

    Ik vind dit nog steeds mooi, ook nu zo actueel

  237. </div>
    “>

    Ja dat weet ik allemaal. Natuurlijk wil ik dat hij opgepakt wordt.

  238. </div>
    “>

    Tenminste dat lees ik als kritiek vaak en daar krijgen we mensen niet mee mee.

  239. </div>
    “>

    Het moet niet ontwaren in een heksenjacht op pedofielen. Vragen om een diep onderzoek dus.

  240. </div>
    “>

    Idd, , t houdt ons ook scherp 🙂 Daarbij komt dat we snel genoeg aanvoelen of t wel/niet waar =

  241. </div>
    “>

    Had ons wel moeite gescheeld 🙂 Eindelijk eens -finito was ook wel fijn geweest.

  242. </div>
    “>

    Uiteraard bedoel ikde ondertiteling. Man, anders had men ‘m ja zokunnen pakken, die Demmink 🙂

  243. </div>
    “>

  244. </div>
    “>

    Ik heb mij ook al verwonderd, dit kan toch niet echt zijn?

  245. </div>
    “>

    ja en save ‘m onder van allerlij verschillende titels 😉 in het marmer vh internet

  246. </div>
    “>

    nee-ee de video heb ik niet (gezien) werd zojuist getipt door

  247. </div>
    “>

    Dat ik een 2 weken geleden tweette: ik heb het e.a. opgeslagen tegen weblekken/Demmink was geen geintje !

  248. </div>
    “>

    Het is een vak op zich om te weten wanneer je zwijgen moet en je mond juist moet opentrekken 😉

  249. </div>
    “>

    Niet wat aan ons liet weten, is een persoonlijke ervaring van haar wat gelinkt kan worden aan die zanger .

  250. </div>
    “>

    Niet dat wat we weer weten vab , kan een aanwijzing zijn. Niet verstandig dit naar buiten te brengen, mail wel

  251. </div>
    “>

    Wacht hiermee tot online is, misschien een optie je verhaal in mail naar fam Vaatstra te sturen..

  252. </div>
    “>

    Let op, sta niet in voor juistheid RT“: Dader biecht moord marianne vaatstra, Demmink valt ””

  253. </div>
    “>

  254. </div>
    “>

    Let op, sta niet in voor juistheid RT“: Dader biecht moord marianne vaatstra, Demmink valt

  255. </div>
    “>

  256. </div>
    “>

Plaats een reactie