@blondemevrouw – 5 juni 2015 – TL

Blondemevrouw1 1:49am via Twitter for iPhone

@LaMjoez Slaap goed strakkies! Ik ga offline nu. Trustenkus 💋

LaMjoez 1:49am via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 Doen!
Beetje wazige foto, roos van je tatoo .. Zijn de beelden die in me op komen. Slaap wel, pretty.

Blondemevrouw1 1:47am via Twitter for iPhone

@LaMjoez Shit, nu weet ik het even niet Haha. Ik ga morgen eens door m’n foto’s spitten :))

Blondemevrouw1 1:46am via Twitter for iPhone

@LaMjoez De plank mis slaan, zorgt voor plezier in het leven. Keep up the good work, cutie! :))

LaMjoez 1:46am via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 Oh jaaa die had je ook!! Maar het is een andere. Met een spiegel ofzo op de achtergrond?

LaMjoez 1:46am via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 *grinnik* Gelukkig, ik sla de plank wel vaker mis. Zoals die vis. Wat grappig is, want ik ben een Vis als ascendant.

Blondemevrouw1 1:43am via Twitter for iPhone

Haha! Je laat me zo heel hardop lachen! Van ‘boter na de kaas’ tot ‘mosterd na de maaltijd’ maar ik snapte je steeds

Mario @LaMjoez

@Blondemevrouw1 Mosterd na de maaltijd!! Dat bedoel ik! Jemig. #spreekwoordelijkuitvorm

LaMjoez 1:43am via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 Ehm kleuren: geel (je haar), rood en zwart (tatoo), beetje blury

LaMjoez 1:42am via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 Mosterd na de maaltijd!! Dat bedoel ik! Jemig. #spreekwoordelijkuitvorm

Blondemevrouw1 1:41am via Twitter for iPhone

@LaMjoez Boter BIJ de vis betekent; nu meteen afrekenen. Leuk visje dat je bent. Haha!

Blondemevrouw1 1:40am via Twitter for iPhone

@LaMjoez Haha, leukerd 🙂 Welke ene wil je dat ik weer ga gebruiken? Visje 🙂

LaMjoez 1:32am via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 *boter na de VIS

Ik voelde dat er iets mis ging hehe.

LaMjoez 1:21am via Twitter for iPhone

@OmeFoXX @Blondemevrouw1 Boter na de kaas maar dat is echt wel hoe zij eruit ziet. Ik hoop dat zie die ene weer gaat gebruiken :p

OmeFoXX 1:05am via Twitter for Android

Je leert als hoogbegaafde @Blondemevrouw1 niet echt snel hè 😉 #jijbakken #labelling Goedkope trucjes…

Blondemevrouw1 1:01am via Twitter for iPad

En dan nu; wijn & BBQ en

Tot later of tot morgen!

Blondemevrouw1 12:58am via Twitter for iPad

Nee @OmeFoXX Jij maakt steeds opnieuw denkfouten. Feit is; ava ben ik zelf en nee, wens geen contact met jou en je ruggegraat van slagroom.

Wendy71x Jun 05, 4:17pm via Twitter Web Client

@Mark_Willems_ @Blondemevrouw1 nee, ik doe veel. Mensen in NL klagen liever over Egypte dan het dichter bij huis te zoeken.

OmeFoXX 12:28am via Twitter for Android

@yrrah_knigo @Blondemevrouw1 same old same old my friend. Dat op de man, labelling en/of taaltechnische opm. is afleiding. Maar goed 🙏

dokkie27 12:28am via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 proost. Ik doe mee, maar dan wel met dittum..

Blondemevrouw1 12:25am via Twitter for iPad

Het is de wijn. Anders had ik de leugen van @OmeFoXX die steeds in derde persoon en slecht Nederlands over zichzelf praat, genegeerd. 🍷

yrrah_knigo 12:23am via Twitter Web Client

@OmeFoXX @Blondemevrouw1 @AJdebiteert It takes one to know one is algemeen gangbaar en heeft niks met “geestesziekten” te maken

CharlesSobieski Jun 05, 10:09pm via Twitter for iPad

@rachid_oucharia @Niek1953 @Blondemevrouw1 @SabineVerschoor @MariskaGL Die kunnen het tenminste nog navertellen

@

My Christian little brothers and sisters who ISIS murdered They are not death, they are with Jesus, Praying for us! http://t.co/DtY1m5yy0K

dokkie27 12:18am via Twitter for Android

@OmeFoXX @Blondemevrouw1 daar vraagt zo’n zogenaamd zelfbenoemd feministje als @ashatenbroeke toch ook om.

Blondemevrouw1 12:18am via Twitter for iPad

@LinkseN8merrie @OmeFoXX Prima diagnose. Dat lijkt me ook. Ruggegraat van slagroom, dat jongetje. En zich interessanter voordoen dan hij is.

OmeFoXX 12:17am via Twitter for Android

Idd koekoek @Blondemevrouw1 maar je weet wat ze zeggen hè… Je hebt een gek nodig om een andere te herkennen?!!!? 💋 @AJdebiteert

AJdebiteert 12:15am via Tweetbot for iΟS

@Blondemevrouw1 Of heb je die Foxx behekst, dat kan ook natuurlijk, haha.

LinkseN8merrie 12:15am via Echofon

@Blondemevrouw1 het probleem van @OmeFoXX is dat hij een allemansvriendje is, het gevaar ziet hij niet, net zoals half NL ofzo 😁

Gladstoned66 12:14am via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @yrrah_knigo @OmeFoXX Zit maar een ding op Foto met een blikje coke tussen je goed gevormde borsten. 😀

AJdebiteert 12:14am via Tweetbot for iΟS

@Blondemevrouw1 Geen idee, ik volg die OmeFoXX niet. Lijkt me geen gemis, als ik het zo lees 🙂

Blondemevrouw1 12:13am via Twitter for iPad

@AJdebiteert Ik vind het inmiddels meer dan raar. Die @OmeFoXX lijk me geestesziek.

OmeFoXX 12:12am via Twitter for Android

@dokkie27 =punt niet. Anom. blond/bruin e.d. vwb @Blondemevrouw1 don’t f*cking care. Op de man zoals bij @ashatenbroeke heeft ze niet nodig

AJdebiteert 12:10am via Tweetbot for iΟS

@Blondemevrouw1 Ik vind het raar, het is maar twitter.

yrrah_knigo 12:10am via Twitter Web Client

@OmeFoXX @Blondemevrouw1 Sorry, waar bemoei ik me mee…Moet ik gewoon niet meer doen

dokkie27 12:09am via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @OmeFoXX

Juist. Nou weet ik veel en veel ook niet. Maar dat weet ik zeker.

Blondemevrouw1 12:09am via Twitter for iPad

“@yrrah_knigo: @OmeFoXX @Blondemevrouw1 Zit diep hè.”

Hij smeekte anderen die mij kennen mij te overtuigen weer met hem te praten. Zó diep.

OmeFoXX 12:08am via Twitter for Android

Vlgnd @Blondemevrouw1 trcj (ja ook dit kun jij lezen en begrijpen) 💋

ashatenbroeke Jun 05, 3:33pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 hier, neem een konijntje. En denk alsjeblieft een beetje aan je bloeddruk, in deze warmte enzo.

ashatenbroeke Jun 05, 3:32pm via Twitter Web Client

En ook nog een verpletterend inhoudelijk argument. Wat denken jullie, zal ik deze mevrouw maar een konijntje sturen?

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

ashatenbroeke Jun 05, 3:30pm via Twitter Web Client

Dit is ook weer bijzonder: uitgescholden worden om drie meningen die ik allemaal niet heb. Wat een dag, jongens 😉

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Vrouw als lustobject is walgelijk, dus ben ik pro-islam en pro-boerka.” Kutwijf.

_pipke_ 12:07am via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 Nee! En ja, tot over mijn oren. Maar niet op @OmeFoXX.

OmeFoXX 12:06am via Twitter for Android

@_pipke_ maak je geen zorgen Pip 🙏 ome lacht gewoon gepast terug naar: @Blondemevrouw1

dokkie27 12:06am via Twitter for Android

@OmeFoXX @Blondemevrouw1
Ik zit ff mee te lezen.. maar de ava van BlondeMevrouw is echt
Kan dat niet leuker maken
In het echt ook zo blond

dokkie27 12:06am via Twitter for Android

@OmeFoXX @Blondemevrouw1
Ik zit ff mee te lezen.. maar de ava van BlondeMevrouw is echt
Kan dat niet leuker maken
In het echt ook zo blond

Blondemevrouw1 12:05am via Twitter for iPad

@_pipke_ @OmeFoXX Waarom niet? Hij maakt zichzelf belachelijk. Ben je verliefd?

Blondemevrouw1 12:04am via Twitter for iPad

@OmeFoXX Again: je bewijst het zelf, jongetje met slechte beheersing Nederlandse taal.

Blondemevrouw1 12:01am via Twitter for iPad

.@OmeFoXX Ik ben m’n ava. Jij liegt. En jij bent na maanden nog steeds gefrustreerd dat ik je meestens negeer. Triest mannetje hihi.

LinkseN8merrie 12:00am via Echofon

@OmeFoXX @Blondemevrouw1 dat gezever van jou hou ik niet allemaal bij, ome 😉

OmeFoXX Jun 05, 11:59pm via Twitter for Android

@LinkseN8merrie ik zinsspeelde met citaat van @Blondemevrouw1 vwb op de man nou ja in dit geval “vrouw” spelen een kunst is…

OmeFoXX Jun 05, 11:57pm via Twitter for Android

.@Blondemevrouw1 zeker wel. Tot nu toe anom accs die beweren dat ze je kennen. Maar is #offtopic zie terug naar moedertweet 🙏

stmc1964 Jun 05, 11:57pm via Twitter for Android

@LinkseN8merrie @OmeFoXX @Blondemevrouw1

Deze is gekozen vanaf begin wegens werk & veiligheid.. mag dit “karakter” wel.. kan ik veel mee 😉

LinkseN8merrie Jun 05, 11:56pm via Echofon

@OmeFoXX moedertweet was toch dat ava @Blondemevrouw1 fake zou zijn?

OmeFoXX Jun 05, 11:55pm via Twitter for Android

Jullie missen wederom het punt dames. @LinkseN8merrie check moedertweet, adem in/uit en zelfs zonder MSc snap je het ook 💋 @Blondemevrouw1

LinkseN8merrie Jun 05, 11:55pm via Echofon

@stmc1964 @OmeFoXX @Blondemevrouw1 weet ik, heb ook jaren ava van mezelf gehad maar toen ging Twitter me voortaan schorsen hahaha

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:55pm via Twitter for iPad

Toegeven dat je fout zit, kun je niet he, mietje @OmeFoXX? *Lacht je uit*

LinkseN8merrie Jun 05, 11:53pm via Echofon

Dat blijkt wel weer… RT @Blondemevrouw1: @LinkseN8merrie @OmeFoXX Gezien niveau onderwijs tegenwoordig, niet verbazingwekkend. Wel triest.

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:53pm via Twitter for iPad

@LinkseN8merrie @OmeFoXX Gezien niveau onderwijs tegenwoordig, niet verbazingwekkend. Wel triest.

LinkseN8merrie Jun 05, 11:51pm via Echofon

@Blondemevrouw1 @OmeFoXX ja, wat je zegt en dat voor iemand die al tig keer master is, geeft toch te denken ##nivea 😝

stmc1964 Jun 05, 11:50pm via Twitter for Android

@LinkseN8merrie @OmeFoXX @Blondemevrouw1

Yup.. ik heb ook een fake ava. Maar al jaren zelfde. Ken blonde ook persoonlijk. Tis der echt.

stmc1964 Jun 05, 11:50pm via Twitter for Android

@LinkseN8merrie @OmeFoXX @Blondemevrouw1

Yup.. ik heb ook een fake ava. Maar al jaren zelfde. Ken blonde ook persoonlijk. Tis der echt.

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:50pm via Twitter for iPad

@LinkseN8merrie @OmeFoXX Dus eigenlijk ben ik in zijn smeekbede om aandacht getrapt. Hij weet het ook heus, maar wilde m’n aandacht. Lul.

Prikkerr Jun 05, 11:50pm via Twitter for iPhone

Derde generatie?

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

@OmeFoXX Valt me steeds op hoe slecht jouw beheersing NL-taal IS. Doe daar gerust ‘daarentegen’ iets aan.

SvensTweet Jun 05, 11:42pm via TweetDeck

@asifonly1 Beste @OmeFoXX. Dat is @Blondemevrouw1. Ik heb nog met haar gedanst op de lagere school, en ook toen was ze al erg gewillig.

LinkseN8merrie Jun 05, 11:49pm via Echofon

@OmeFoXX ik geef toe dat ik fake ava heb, jij ook, maar ik ken @Blondemevrouw1 al zo’n 6 jaar en ik weet dat haar ava 10000% echt is!

asifonly1 Jun 05, 11:46pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @OmeFoXX Laat ik het er op houden dat hij zich vergist. Ik wil de ‘relatie’ russen jullie niet verstoren….

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:46pm via Twitter for iPad

@OmeFoXX Valt me steeds op hoe slecht jouw beheersing NL-taal IS. Doe daar gerust ‘daarentegen’ iets aan.

SvensTweet Jun 05, 11:42pm via TweetDeck

@asifonly1 Beste @OmeFoXX. Dat is @Blondemevrouw1. Ik heb nog met haar gedanst op de lagere school, en ook toen was ze al erg gewillig.

OmeFoXX Jun 05, 11:45pm via Twitter for Android

@SvensTweet AH dan is het goed 😂😂😂😉 en volgens @asifonly1 is google my best friend…. 😉 @Blondemevrouw1

SvensTweet Jun 05, 11:42pm via TweetDeck

@asifonly1 Beste @OmeFoXX. Dat is @Blondemevrouw1. Ik heb nog met haar gedanst op de lagere school, en ook toen was ze al erg gewillig.

OmeFoXX Jun 05, 11:43pm via Twitter for Android

Dames @LinkseN8merrie @Blondemevrouw1 ome heeft geen clubje nodig. Ik reageer in draadje B daarin tegen? Nice try 💋

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:42pm via Twitter for iPad

@asifonly1 @OmeFoXX Jongetje is gefrustreerd, omdat ik niet meer met hem praat. Maakt het persoonlijk voor hem. Maar hij liegt.

SvensTweet Jun 05, 11:42pm via TweetDeck

@asifonly1 Beste @OmeFoXX. Dat is @Blondemevrouw1. Ik heb nog met haar gedanst op de lagere school, en ook toen was ze al erg gewillig.

OmeFoXX Jun 05, 11:34pm via Twitter for Android

Op de man pogen te spelen honey🐝 siert je niet @Blondemevrouw1 maar is het enige wat je rest. Ik snap dat wel 💋

LinkseN8merrie Jun 05, 11:37pm via Echofon

@OmeFoXX jij speelt op de man #simpeleziel ga je kringrukclubje er maar bij halen dan nog win je het niet van @Blondemevrouw1

OmeFoXX Jun 05, 11:27pm via Twitter for Android

Whahaha vrouwke toch @Blondemevrouw1 haal je niks in je hoofd. Ome doorziet 💋 @stmc1964 @gwen_mccain @afca1900michel

OmeFoXX Jun 05, 11:34pm via Twitter for Android

Op de man pogen te spelen honey🐝 siert je niet @Blondemevrouw1 maar is het enige wat je rest. Ik snap dat wel 💋

LinkseN8merrie Jun 05, 11:33pm via Echofon

#FEIT RT @Blondemevrouw1: @OmeFoXX Ik ben dat. Geen twijfel over mogelijk. Je bent een jaloerse sufferd.

LinkseN8merrie Jun 05, 11:33pm via Echofon

#FEIT RT @Blondemevrouw1: @OmeFoXX Ik ben dat. Geen twijfel over mogelijk. Je bent een jaloerse sufferd.

LinkseN8merrie Jun 05, 11:31pm via Echofon

Niet iedereen jat identiteit van een ander! MT @OmeFoXX: Iemand anders ava @Blondemevrouw1 gebruiken =ook n kunst Honey🐝 #hypocriet

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:30pm via Twitter for iPad

@OmeFoXX Ik ben dat. Geen twijfel over mogelijk. Je bent een jaloerse sufferd.

LinkseN8merrie Jun 05, 11:29pm via Echofon

@Blondemevrouw1 ghehehe inderdaad, frustratie van @OmeFoXX of is hij het zelf op ava? 😂 @stmc1964 @gwen_mccain @afca1900michel

OmeFoXX Jun 05, 11:27pm via Twitter for Android

Whahaha vrouwke toch @Blondemevrouw1 haal je niks in je hoofd. Ome doorziet 💋 @stmc1964 @gwen_mccain @afca1900michel

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:25pm via Twitter for iPad

Volgens @OmeFoXX is m’n ava van iemand anders dan van mezelf @stmc1964 @gwen_mccain @afca1900michel Jaloers knulletje wenst bevestiging 🙂

OmeFoXX Jun 05, 11:24pm via Twitter for Android

You wish!!! @Blondemevrouw1 😂😂😂 Dus je erkent dat die Ava niet jij bent. Thnx voor bevestiging meid!

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:22pm via Twitter for iPad

.@OmeFoXX Je bent gek en gefrustreerd. Dat ben ik. En velen die me irl ontmoet hebben, weten dat ook. Jaloers? Again?

beerinnetje81 Jun 05, 11:14pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 ik ga niks doen! dat vind ik je totaal niet waard. Maar kusje terug hoor@Journaloestiek @ashatenbroeke

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:12pm via Twitter for iPad

@beerinnetje81 @Journaloestiek @ashatenbroeke Kusjes voor jullie allen. Polemisch: zoek gerust op om me te doorgronden 😉

_pipke_ Jun 05, 11:05pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 Euhm..normaal nooit – uiterlijk betrekken – maar in dit geval… @ashatenbroeke

Blondemevrouw1 Jun 05, 11:01pm via Twitter for iPad

@Jonkina @archiebunker31 Oeh, het type wedstrijd-vrouw. Die heb ik er veel gezien in m’n leven. Gnagna….

Hannesz1956 Jun 05, 10:57pm via Mobile Web (M5)

@Diggrich_ @Blondemevrouw1 :-)) dat klopt. Maar mijn gevoel en mening liegen niet en zijn oprecht.

qt2bstr Jun 05, 10:56pm via Twitter for Android

@archiebunker31 subtiel is my middle name. Nee@Charcastisch houdt wel van dat soort duidelijkheid. @Blondemevrouw1

archiebunker31 Jun 05, 10:53pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 ik niet. net zo lustopwekkend als een natte blokker folder.

baanpampai Jun 05, 10:52pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Woorden schieten mij tekort. Zo mooi…

archiebunker31 Jun 05, 10:52pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @fampoes BS daar gaat het niet om. zelfs met 1 oog en houten kan een man er nog iets in zien. niet bij die tuinbroek.

ashatenbroeke Jun 05, 3:32pm via Twitter Web Client

En ook nog een verpletterend inhoudelijk argument. Wat denken jullie, zal ik deze mevrouw maar een konijntje sturen?

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

geertwilderspvv Jun 05, 9:05pm via Twitter for iPhone

Wethouder @D66 is totaal de weg kwijt. Vlg week met kinderen onthoofding naspelen? Homo van het dak gooien? #ziek

@

Op verzoek wordt voorgedaan hoe moslims bidden. Kinderen vragen medewerker het hemd van het lijf. http://t.co/tC1Q8k6eC1

ashatenbroeke Jun 05, 3:30pm via Twitter Web Client

Dit is ook weer bijzonder: uitgescholden worden om drie meningen die ik allemaal niet heb. Wat een dag, jongens 😉

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Vrouw als lustobject is walgelijk, dus ben ik pro-islam en pro-boerka.” Kutwijf.

ashatenbroeke Jun 05, 3:32pm via Twitter Web Client

En ook nog een verpletterend inhoudelijk argument. Wat denken jullie, zal ik deze mevrouw maar een konijntje sturen?

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

CharlesSobieski Jun 05, 10:09pm via Twitter for iPad

@rachid_oucharia @Niek1953 @Blondemevrouw1 @SabineVerschoor @MariskaGL Die kunnen het tenminste nog navertellen

Ancient Christianity @ChristianInst

My Christian little brothers and sisters who ISIS murdered They are not death, they are with Jesus, Praying for us! http://t.co/DtY1m5yy0K

Blondemevrouw1 Jun 05, 9:33pm via Twitter for iPhone

*Lacht extra lief naar @kalemol* 🙂 Tevens een #FF; volg deze man die MSM als geen ander doorgrondt.

Hans Moll @kalemol

@Blondemevrouw1 @GROLSCHnl durf me in deze complimentenrij niet te voegen, maar hij heft gelijk

kalemol Jun 05, 9:32pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @GROLSCHnl durf me in deze complimentenrij niet te voegen, maar hij heft gelijk

GROLSCHnl Jun 05, 9:31pm via Twidere for Android #3

@gwen_mccain Ik herken een mooie vrouw als ik er één zie 🙂 @Blondemevrouw1

qt2bstr Jun 05, 9:30pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 hou je even stil dan duw ik je met je zuignap even naar de doucheput om je los te krijgen hahahah @GROLSCHnl

Meriadoc Jun 05, 9:29pm via Twitter for Android Tablets

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Groep 6. Lekker kneedbaar. Kinderen horen niet geconfronteerd met ideologieën. Zeker niet met moordzuchtige sekte. https://t.co/AAH0JlQ9Zn

qt2bstr Jun 05, 9:13pm via Twitter for Android

@archiebunker31 nou ja @Charcastisch begreep hem niet. Misschien vreet ze plavuizen (geschoren) @Blondemevrouw1

BjornHimself Jun 05, 8:54pm via TweetDeck

Soort relatiegeschenk in die kringen. Die doen het niet voor een balpen @Blondemevrouw1 @Ramsterdam

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:50pm via Twitter for iPhone

Van overheid tot ‘goede doelen’ en ‘vluchtelingenwerk’ en giro555. De rijstmetvliegenmaffia, osw en asielindustrie. elsevier.nl/Buitenland/ach…

Ramsterdam Jun 05, 8:49pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 kinderen uit groep 6 neem je mee naar dierentuin. speeltuin of pretpark. NIET NAAR ZO’N HAATPALEIS….. @SabineVerschoor

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:48pm via Twitter for iPhone

De migrantenbusiness lucratiever dan drugshandel elsevier.nl/Buitenland/ach…

Ik noem ze al jaren de RijstMetVliegenMaffia. ‘Goede doelen’.

Keez_S Jun 05, 8:46pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @SabineVerschoor een wethouder die kerk en staat verbind in haar werk is wel erg gekleurd.

Keez_S Jun 05, 8:46pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @SabineVerschoor een wethouder die kerk en staat verbind in haar werk is wel erg gekleurd.

zuivere_zuivel Jun 05, 8:43pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @SabineVerschoor D666 op z’n “best.” Ga je schamen mevrouw Verschoor! Ga je heel diep schamen!

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:40pm via Twitter for iPhone

Groep 6. Lekker kneedbaar. Kinderen horen niet geconfronteerd met ideologieën. Zeker niet met moordzuchtige sekte.

Sabine Verschoor @SabineVerschoor

Groep 6 Lorentzschool maakt ronde langs godshuizen. Vandaag moskee Nieuwe Marnixstraat. Goed initiatief. http://t.co/VssBkPy3Pl

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:38pm via Twitter for iPhone

@SabineVerschoor @MariskaGL @CharlesSobieski Opdat je dochter een onderworpen moslima mag worden. Met alle gevolgen van dien.

fampoes Jun 05, 8:32pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @archiebunker31 nee hoor echt niet.een ander begrijpt ook wel eens wat. Er zijn zeker lieve knappe vrouwen.gelukkig wel.

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:30pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Ik ben echter meer dan ‘Blondemevrouw’, maar dat is wellicht wat lastig te begrijpen voor je.

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:30pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Ik ben online vooral met politiek bezig. En politieke inslag, maakt soms minder vriendelijk.

fampoes Jun 05, 8:30pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke haha nee daar hebben de visboeren een goeie aan om in te verpakken haha

fampoes Jun 05, 8:28pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @archiebunker31 aan je tweets te zien ben je niet altijd erg complimenteus maar kan ook voor de bühne zijn.ga ik van uit.!!

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:28pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Laat verder maar, want ik zie dat jij niet begrijpt dat je tweets veelzeggend zijn.

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:27pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Onzekere vrouwen staren met afgrijzen en zekere vrouwen staren omdat ze schoonheid herkennen en geven compliment 😉

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:25pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Ik geniet ervan andere vrouwen op hun mooiheid te wijzen en ze een boost te geven, onzekerheid weg te nemen.

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:25pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Je bevestigt nogmaals dat je dus geen echte en zelfverzekerde vrouw hebt (gehad).

fampoes Jun 05, 8:18pm via Twitter for iPad

@Blondemevrouw1 @archiebunker31 uitzonderingen zijn er altijd.maar als blikken konden …. Dan?

fampoes Jun 05, 8:17pm via Twitter for iPad

@Blondemevrouw1 @archiebunker31 Bijv vrouw met lekker kontje,goede tieten en lief gezicht komt ergens binnen dan zie je alle vrouwen”staren”

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:14pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Jouw tweet van zojuist laat me hen kennen. Je gelooft niet dat een vrouw een andere vrouw kan complimenteren. 😉

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:10pm via Twitter for iPhone

@fampoes @archiebunker31 Ik voel medelijden voor jullie, mannen die onzekere en jaloerse vrouwtjes hebben (gehad).

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:03pm via Twitter for iPhone

@archiebunker31 En als Asha niet zo vreselijk anti-vrouwen zou zijn, was het me zelfs gelukt iets moois in haar te vinden.

Blondemevrouw1 Jun 05, 8:02pm via Twitter for iPhone

@archiebunker31 Onzin. Een echte vrouw kan juist de aantrekkelijkheid van andere vrouwen inzien. En haar daarop complimenteren.

archiebunker31 Jun 05, 7:59pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke n vrouw kan niet echt de aantrekkelijkheid ve vrouw zien tenzij poteuse. ter info: ik schop mn hond van je af

HermesCrumbiio Jun 05, 7:44pm via Twitter Web Client

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn’t.

Blondemevrouw1 Jun 05, 7:29pm via Twitter for iPhone

Look at you, real special snowflake this one :))

BrobbelC Jun 05, 4:43pm via Twitter for Android Tablets

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke Waar haalt u die wijsheid vandaan. Graag een link waar u @ashatenbroeke van beschuldigd.

Mark_Willems_ Jun 05, 4:24pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @beerinnetje81 is toch ook een gave @beerinnetje81 om zalen te ontruimen wanneer jij binnenkomt

Blondemevrouw1 4:22pm via Twitter for iPad

“@beerinnetje81: @Blondemevrouw1 heb jij weleens in de spiegel gekeken. Jij trek nou ook niet echt volle zalen.”

Actually; I do 🙂

Mark_Willems_ 4:20pm via Twitter Web Client

@Wendy71x @Blondemevrouw1 ben je in de war of zo, je herhaalt mijn antwoorden steeds, of heb je geen tekst?

Wendy71x 4:17pm via Twitter Web Client

@Mark_Willems_ @Blondemevrouw1 nee, ik doe veel. Mensen in NL klagen liever over Egypte dan het dichter bij huis te zoeken.

beerinnetje81 4:17pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 heb jij weleens in de spiegel gekeken. Jij trek nou ook niet echt volle zalen. @ashatenbroeke

r_debruijn 4:17pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke Dat achterlijk manvolk kan #lust niet beteugelen. Dus knecht & verstopt hun vrouwen. Pro-Islam? #getroebleerd

Mark_Willems_ 4:14pm via Twitter Web Client

@Wendy71x @Blondemevrouw1 dus ik doe niks? en dat zeg je, omdat? jij niets doet en aanneemt dat iedereen zo laf als jou is?

Wendy71x 4:13pm via Twitter Web Client

@Mark_Willems_ @Blondemevrouw1 dus jij doet niets eraan, maar klaagt wel tegen vrouwen dat ze niets doen? Wat doe jij?

r_debruijn 4:13pm via Twitter for iPhone

Gelukkig staat bij @trouw vrije meningsuiting hoog in ’t vaandel. Maar soms geven ze helaas ook #zwevers een podium

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Vrouw als lustobject is walgelijk, dus ben ik pro-islam en pro-boerka.” Kutwijf.

Mark_Willems_ 4:12pm via Twitter Web Client

@Wendy71x @Blondemevrouw1 nee, als je ballen hebt ga je naar Egypte, maar neem aan dat je veilig achter je pc demonstreert..

r_debruijn 4:11pm via Twitter for iPhone

Kronkelredenering van @ashatenbroeke – jammer, triest, met zoveel ‘hersens’

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

Wendy71x 4:11pm via Twitter Web Client

@Mark_Willems_ @Blondemevrouw1 @Pegasus4sun dus? Waarom richt je je op Egypte. Dichter bij huis kan je veel meer doen.

KA1313A 4:09pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Training, training! (en proost)

KA1313A 4:08pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Goed idee! Een glaasje sap met een klontje en de kwali voor Canada.

PBeugelsdijk 4:07pm via TweetDeck

@Blondemevrouw1 Ah…nou, leerse dan maar 🙂

Blondemevrouw1 4:07pm via Twitter for iPad

@PBeugelsdijk Nog nooit gedronken. Drink pas sinds een week wijn. Ben het aan het leren.

Mark_Willems_ 4:06pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @Wendy71x @Pegasus4sun neem aan dat Wendy, als feminist haar zuster in die landen gaat ondersteunen?

PBeugelsdijk 4:06pm via TweetDeck

@Blondemevrouw1 Rood op een dag als vandaag? Geen Roseetje? 😉

Pegasus4sun 3:47pm via Hootsuite

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke vroeger en heden. voor onderdrukking…

Blondemevrouw1 4:05pm via Twitter for iPad

Anyway, tijd voor Merlot. Ik was weer grappig. Meerderen van jullie ook :)) 🍷

KanStaandPijpen 4:05pm via Twitter Web Client

@Wendy71x Als je de definitie van geweld en die van prostitutie wil buigen tot ze knappen dan…
@Mark_Willems_ @Pegasus4sun @Blondemevrouw1

Wendy71x 4:05pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @Pegasus4sun en, ben je ook anti-prostitutie? Femen is dat. Vrouw als lust object is anti feministisch per definitie.

Blondemevrouw1 3:41pm via Twitter for iPad

You wish… Jaloers!

“@loesjesz: @ashatenbroeke volgens mij is het gewoon een hele lelijke kerel, die @Blondemevrouw1

decluze 4:04pm via Twitter Web Client

@ashatenbroeke @Blondemevrouw1 Een boerka dekt niet een bron van hartstocht, liederlijkheid en lust af: de blik, de ogen. Afplakken maar?

Wendy71x 4:03pm via Twitter Web Client

@Mark_Willems_ @Pegasus4sun @Blondemevrouw1 wereldwijd he, 1 op 3 vrouwen krijgt te maken met een vorm van (seksueel) geweld in leven.

Patrick4all 4:03pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Ik een langzame, ik doe al twee weken met 1 fles, giet hem vanavond in de gootsteen, ik zal aan je denken!

Wendy71x 4:02pm via Twitter Web Client

@Mark_Willems_ @Pegasus4sun @Blondemevrouw1 zeker, prostitutie, (seksueel) geweld tegen vrouwen door mannen, seksualisering v vrouwen etc.

Blondemevrouw1 4:02pm via Twitter for iPad

@Wendy71x @Pegasus4sun Dat zei ik niet, maar vind ik wel prima ja. Je kunt slecht lezen en zaken doorgronden.

qt2bstr 4:01pm via Twitter for Android

@Charcastisch hey wat zei ik je? Onder de rodondendron. En al twee perenijsjes op. @Blondemevrouw1

Wendy71x 4:01pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @Pegasus4sun ben je ook anti-prostitutie? Femen is dat namelijk.

qt2bstr 3:58pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 en zo glibberde ze de rest van de dag door het huis en niet van de warmte. @_pvdg @stephanlag

Blondemevrouw1 3:57pm via Twitter for iPad

@Wendy71x @Pegasus4sun Jij snapt niets van de vrouwen die strijden tegen islam en de onderdrukking van vrouwen. Niets met seks te maken.

Wendy71x 3:56pm via Twitter Web Client

.@Pegasus4sun @Blondemevrouw1 jezelf niet seksualiseren als vrouw is onderdrukking?

Blondemevrouw1 3:56pm via Twitter for iPad

@Patrick4all Ik ben een snelle leerling; morgen pas 1 week wijndrinker. Vanavond aan fles 6 🙂

PBeugelsdijk 3:55pm via TweetDeck

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke Wat jij wil, wel een zwarte graag, die staat goed bij mijn zonnenbril.

Patrick4all 3:55pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 En dat na 2 weken wijnclub. Je bent een vaardige vrouw. 🙂 Kunnen de feminiksjes nog wat van leren.

Wendy71x 3:54pm via Twitter Web Client

.@Blondemevrouw1 @Pegasus4sun Femen seksualiseert vrouwen. Islam onderdrukt vrouwen. Vrijheid voor vrouwen is buiten deze uitersten.

Platinablond_EU 3:53pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke Playboyshootrequest naast je neerleggen…dat komt ook voor. Omdat je hen niet nodig hebt.

AdrianaE51 3:53pm via Mobile Web (M5)

@Blondemevrouw1 @loesjesz @ashatenbroeke Waar t omgaat is t door “feministische” vrouwen begrip hebben voor onderdrukking vrouwen in islam

Mark_Willems_ 3:52pm via Twitter Web Client

@Wendy71x @Pegasus4sun @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke ben jij feminist Wendy? Vraag dit als onpartijdig mannelijk individu

Pegasus4sun 3:52pm via Hootsuite

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke vroeger voor vrijheid en nu voor onderdrukking is inderdaad best zwart/wit…

Wendy71x 3:52pm via Twitter Web Client

@Pegasus4sun @Blondemevrouw1 duidelijk dat jullie het feminisme niet begrijpen

Wendy71x 3:51pm via Twitter Web Client

@Pegasus4sun vrouwen bloot ok, met kleren aan niet. Of, als vrouwen maar sexy zijn, zo niet dan onderdrukt, simplistisch? @Blondemevrouw1

IrisBoter 3:51pm via Hootsuite

@ashatenbroeke Jij hebt veel betere dingen te doen dan die @Blondemevrouw1 Zelfs je tweet is teveel eer voor haar

Journaloestiek 3:50pm via Twitter Web Client

@ashatenbroeke je hebt veel betere dingen te doen dan dit. Zo ongeveer alles ter wereld is nog wel beter dan dit gepiep. @Blondemevrouw1

PBeugelsdijk 3:50pm via TweetDeck

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke Boerka is voor vrouwen, ik laat een baard staan.

Gregiorius 3:50pm via TweetDeck

@Blondemevrouw1 Dat moet haast wel een genot zijn. ‹(•¿•)›
@Patrick4all

Pegasus4sun 3:47pm via Hootsuite

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke vroeger en heden. voor onderdrukking…

Wendy71x 3:49pm via Twitter Web Client

@PBeugelsdijk zullen we dan ook een boerka over jou heengooien? Laten we dat doen. @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke

Mark_Willems_ 3:49pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 jij hebt veel enge stalkers zeg 😉

Pegasus4sun 3:35pm via Hootsuite

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke het meisje kent het woord ‘Feminisme’ maar weet zich geen raad ermee. #nepFeminisme

Blondemevrouw1 3:48pm via Twitter for iPad

@Patrick4all M’n tong vervangt m’n onderlip met drinken 🙂

Pegasus4sun 3:47pm via Hootsuite

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke vroeger en heden. voor onderdrukking…

PBeugelsdijk 3:48pm via TweetDeck

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke Misogyne heeft er niks mee te maken, het is mijn persoonlijke smaak. Of is dat ook al verboden?

Patrick4all 3:47pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Kan jij wijn drinken met een piercing in je mond? 🙂

Pegasus4sun 3:47pm via Hootsuite

@Wendy71x @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke vroeger en heden. voor onderdrukking…

Blondemevrouw1 3:47pm via Twitter for iPad

.@ashatenbroeke Trucjes zonder inhoud. Als je een lekker wijf was geweest, had je playboy gesmeekt voor photoshoot. Maar ben je niet.

Mark_Willems_ 3:46pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke zie net dat @ashatenbroeke geblokkeerd is bij me. Zal wel een goede reden hebben 😉

Wendy71x 3:46pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 ik denk zeker dat je AtB verkeerd interpreteert, zij is niet voor vrouwenonderdrukking in Islam @Pegasus4sun @ashatenbroeke

loesjesz 3:45pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 hoogstens jaloers op @ashatenbroeke omdat ze een goeie column schrijft in de #vk

decluze 3:45pm via Twitter Web Client

@ashatenbroeke @Blondemevrouw1 De god en profeet waar de boerkavrouw zich aan onderwerpt, is dat een man?

ashatenbroeke 3:44pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 oh, leuk, psychoanalyse op twitter! Maar goed, omdat je zo aandringt: een babykoala.

ockhams 3:44pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @loesjesz @ashatenbroeke Kom Bruce, beken maar al, of is het Caitlyn :-))

Blondemevrouw1 3:43pm via Twitter for iPad

Het uiterlijk van @ashatenbroeke betrekken, is functioneel, want belangrijke drijfveer en grond van haar opinie. Gefrustreerd trutje.

beerinnetje81 3:43pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 schelden is nooit functioneel maar een gebrek asn respect@Wendy71x @ashatenbroeke

beerinnetje81 3:42pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 ik zie meerdere scheldpartijen van je voorbij komen. Ik dacht dat je journaliste was maar dus niet@Wendy71x @ashatenbroeke

Blondemevrouw1 3:41pm via Twitter for iPad

You wish… Jaloers!

“@loesjesz: @ashatenbroeke volgens mij is het gewoon een hele lelijke kerel, die @Blondemevrouw1

JensKooy 3:41pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 “ik ben het net iemand oneens dus ga ik schelden en iemand om z’n uiterlijk beledigen”, volwassen hoor.

Blondemevrouw1 3:40pm via Twitter for iPad

@beerinnetje81 @Wendy71x @ashatenbroeke Veel? Ik scheld zelden. Nu was een prima functioneel moment.

loesjesz 3:40pm via Twitter for iPhone

@ashatenbroeke volgens mij is het gewoon een hele lelijke kerel, die @Blondemevrouw1

Wendy71x 3:39pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 ik geloof dat je dat zelf niet zo goed weet, blondie.

Blondemevrouw1 3:38pm via Twitter for iPad

@Wendy71x @ashatenbroeke Nieuw woord geleerd, maar de betekenis nog niet doorgrondend? Tutje.

Wendy71x 3:38pm via Twitter Web Client

@Pegasus4sun @Blondemevrouw1 @ashatenbroeke wat is dan feminisme volgens jou? Dat vrouwen zichzelf onderdrukken?

ashatenbroeke 3:30pm via Twitter Web Client

Dit is ook weer bijzonder: uitgescholden worden om drie meningen die ik allemaal niet heb. Wat een dag, jongens 😉

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Vrouw als lustobject is walgelijk, dus ben ik pro-islam en pro-boerka.” Kutwijf.

Pegasus4sun 3:35pm via Hootsuite

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke het meisje kent het woord ‘Feminisme’ maar weet zich geen raad ermee. #nepFeminisme

VanKrakensteijn 3:31pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 En er is geen één progressieve gelovige die daar een fatsoenlijk antwoord op kan geven. Meestal zwijgen ze. @ashatenbroeke

ashatenbroeke 3:33pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 hier, neem een konijntje. En denk alsjeblieft een beetje aan je bloeddruk, in deze warmte enzo.

arovee 3:33pm via Twitter for iPhone

Omg 😳😳😳😳 yt devils are truly evil

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

ashatenbroeke 3:32pm via Twitter Web Client

En ook nog een verpletterend inhoudelijk argument. Wat denken jullie, zal ik deze mevrouw maar een konijntje sturen?

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

ashatenbroeke 3:32pm via Twitter Web Client

En ook nog een verpletterend inhoudelijk argument. Wat denken jullie, zal ik deze mevrouw maar een konijntje sturen?

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

ashatenbroeke 3:30pm via Twitter Web Client

Dit is ook weer bijzonder: uitgescholden worden om drie meningen die ik allemaal niet heb. Wat een dag, jongens 😉

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Vrouw als lustobject is walgelijk, dus ben ik pro-islam en pro-boerka.” Kutwijf.

VanKrakensteijn 3:31pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 En er is geen één progressieve gelovige die daar een fatsoenlijk antwoord op kan geven. Meestal zwijgen ze. @ashatenbroeke

VanKrakensteijn 3:30pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Wat is er nou feministisch aan ´t omarmen van dezelfde achterlijkheid die je eerst 50 jaar hebt betreden? @ashatenbroeke

ashatenbroeke 3:30pm via Twitter Web Client

Dit is ook weer bijzonder: uitgescholden worden om drie meningen die ik allemaal niet heb. Wat een dag, jongens 😉

Blondemevrouw @Blondemevrouw1

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Vrouw als lustobject is walgelijk, dus ben ik pro-islam en pro-boerka.” Kutwijf.

PBeugelsdijk 3:29pm via TweetDeck

@Blondemevrouw1 Ik vind het best dat je daar een boerka over heen mag gooien –> @ashatenbroeke

PuffTheMBelgian 3:28pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @ashatenbroeke Hahaha dat mens is niet goed in haar hoofd, zoveel is duidelijk!

Blondemevrouw1 3:28pm via Twitter for iPad

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Ik ben dik, lelijk en harig, dus verwerp ik vrouwen als lustobject, omdat ik nooit zal voldoen”. Kutwijf

Blondemevrouw1 3:27pm via Twitter for iPad

Feminisme volgens @ashatenbroeke “Vrouw als lustobject is walgelijk, dus ben ik pro-islam en pro-boerka.” Kutwijf.

DeLaatsteDingen 3:21pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Je moet ergens beginnen 🙂 En later, wanneer je een beetje er aan gewend bent, een plekje in het bos

DeLaatsteDingen 3:21pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Je moet ergens beginnen 🙂 En later, wanneer je een beetje er aan gewend bent, een plekje in het bos

zuivere_zuivel 3:05pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 Zeer verstandig. Je moet goed drinken met dit weer 😉

rechterzijde 10:55am via Twitter Web Client

Ziek figuur. Lokaal politicus in Limburg. @ChaosRubbis @Blondemevrouw1 @Mirjam_1010 @geertwilderspvv #islam #moslim

Mehmed Tuhcic @Meho2Cheek

Nazi-Figuren zoals @leondejong verdienen geenszins respect. Eerder vervelende ziektes zoals kanker. Of MS natuurlijk 😉 #minder

Mirjam_1010 11:50am via Twitter for Android

@ChaosRubbis @rechterzijde @Blondemevrouw1 @geertwilderspvv Hier kan ik soms zo verdrietig van worden. Het nazi vergelijk door Randdebielen

ChaosRubbis 11:52am via Twitter for iPad

@Mirjam_1010 ik word hier alleen maar strijdvaardiger van! Geef ze zeker geen podium! @rechterzijde @Blondemevrouw1 @geertwilderspvv

Mirjam_1010 11:50am via Twitter for Android

@ChaosRubbis @rechterzijde @Blondemevrouw1 @geertwilderspvv Hier kan ik soms zo verdrietig van worden. Het nazi vergelijk door Randdebielen

ChaosRubbis 11:52am via Twitter for iPad

@Mirjam_1010 ik word hier alleen maar strijdvaardiger van! Geef ze zeker geen podium! @rechterzijde @Blondemevrouw1 @geertwilderspvv

Mirjam_1010 11:50am via Twitter for Android

@ChaosRubbis @rechterzijde @Blondemevrouw1 @geertwilderspvv Hier kan ik soms zo verdrietig van worden. Het nazi vergelijk door Randdebielen

afca1900michel 11:49am via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Hey San bij jouw ook zo mooi weer als hier op de camping? hier is het hot;) groetjes en tot snel;-)

rechterzijde 10:55am via Twitter Web Client

Ziek figuur. Lokaal politicus in Limburg. @ChaosRubbis @Blondemevrouw1 @Mirjam_1010 @geertwilderspvv #islam #moslim

Mehmed Tuhcic @Meho2Cheek

Nazi-Figuren zoals @leondejong verdienen geenszins respect. Eerder vervelende ziektes zoals kanker. Of MS natuurlijk 😉 #minder

ChaosRubbis 11:47am via Twitter for iPad

@rechterzijde persoon is gerapporteerd wegens bedreiging en opruiing! @Blondemevrouw1 @Mirjam_1010 @geertwilderspvv

rechterzijde 10:55am via Twitter Web Client

Ziek figuur. Lokaal politicus in Limburg. @ChaosRubbis @Blondemevrouw1 @Mirjam_1010 @geertwilderspvv #islam #moslim

Mehmed Tuhcic @Meho2Cheek

Nazi-Figuren zoals @leondejong verdienen geenszins respect. Eerder vervelende ziektes zoals kanker. Of MS natuurlijk 😉 #minder

m_buist Jun 04, 6:05pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @LuteGeertsma Dat lijkt me een interessant boek. Gaat het over onze hoge moraal en hoe ons dat tanden- en machteloos maakt?

m_buist Jun 04, 6:04pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @LuteGeertsma Een lelijke retorische truuk. Gaat alleen op als de SALAFISTISCHE islam de macht krijgt in een Westers land.

m_buist Jun 04, 4:06pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @LuteGeertsma Je bent idd scherp, maar mist ook elke (nodige) nuance.. Houd me wel scherp. Fijne dag verder

m_buist Jun 04, 4:04pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @LuteGeertsma Je plaatjes en statements zijn flarden in een jungle van islam-feiten. Discussie is te complex voor Twitter..

Blondemevrouw1 Jun 04, 3:09pm via Twitter for iPhone

@m_buist @LuteGeertsma Tot slot, luister eens naar deze mevrouw & zie het lijstje onderaan. dutchfreepress.nl/het-debat-inza… Je perspectief is scheef.

Blondemevrouw1 Jun 04, 3:07pm via Twitter for iPhone

@m_buist @LuteGeertsma Lees The Suicide of Reason als je de realiteit onder ogen durft te komen. Niet leuk overigens.

Blondemevrouw1 Jun 04, 3:05pm via Twitter for iPhone

@m_buist @LuteGeertsma islam ‘an sich’ al 1400 jaar probleem. Weet je wel voldoende om islamcritici te weerspreken?

m_buist Jun 04, 3:01pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @LuteGeertsma Daarmee ontken ik het wezenlijke probleem niet. Ik verwerp alleen jullie volledige afwijzing vd islam.

m_buist Jun 04, 3:01pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @LuteGeertsma Ik zei ook niet dankzij.. Moslims kunnen dus ook prima zelf denken en vredig zijn. Islam is an sich no probl

Blondemevrouw1 Jun 04, 2:55pm via Twitter for iPhone

@m_buist @LuteGeertsma Er zijn miljoenen vreedzame moslims, ondanks islam – niet dankzij. Maar hoeveel ‘radicalen’?

Blondemevrouw1 Jun 04, 2:50pm via Twitter for iPhone

@m_buist @LuteGeertsma Allen gebaseerd op de Koran. Gelezen? En iedere vorm van sharia staat haaks op mensenrechten.

m_buist Jun 04, 2:39pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @LuteGeertsma Tuurlijk, er zijn tig stromingen (met conflicterende waarheden) en miljoenen vreedzame en tolerante moslims..

m_buist Jun 04, 1:32pm via Twitter for Android

@LuteGeertsma @Blondemevrouw1 Nee. Want ze mogen geloven wat ze willen. Zolang ze zich maar gedragen naar onze wet- en regelgeving..

m_buist Jun 04, 1:31pm via Twitter for Android

@LuteGeertsma @Blondemevrouw1 Wel als je halsstarrig blijfr vasthouden aan de islam als één eenduidige ideologie. Je doelt op het salafisme.

LuteGeertsma Jun 04, 1:30pm via Twitter for Android

@m_buist @Blondemevrouw1 Als er één religie intolerant is tav homo’s bijvoorbeeld,dan is t wel de islam. Of zie je zelf geen conflict hier?

LuteGeertsma Jun 04, 1:29pm via Twitter for Android

@m_buist @Blondemevrouw1 Vreemd.. Discriminatie verbieden en ramadan promoten. Het promoten vd islam is ook discriminatie promoten, toch?

AndieARBEIT Jun 04, 9:31am via Twitter Web Client

Hey @cargawar en @Blondemevrouw1, waar was nou dat OVERWELDIGENDE BEWIJS dat die #GermanWings piloot een moslim was?

Advertenties

@blondemevrouw1 – 15 mei 2015

deweijerdesign May 15, 11:37pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 @Blondemevrouw1 > in waarom die dat zou doen omdat we de smaad- en lasterwetten al hebben. Dus nogmaals: onrechtmatige >

deweijerdesign May 15, 11:35pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 @Blondemevrouw1 Of een meningsuiting een onrechtmatige daad was is achteraf te beoordelen door een rechter. Maar zie niet>

houhemhard May 15, 11:29pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 Levenslang opsluiten is beter. Nu sterft ie als martelaar en krijgt een helden status.

marcel1169 May 15, 11:24pm via Twitter for iPhone

@SylvanaSimons @Blondemevrouw1 mag ik je een tip geven, ga niet meer bij de #dwdd zitten je maak je belachelijk . Martin snapte je ook niet

koendelaey May 15, 11:23pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @JoostNiemoller in België noemt men dat ‘constructieve journalistiek’ #VRT @bsoenensvrt De Soenensdoctrine.

koendelaey May 15, 11:23pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @JoostNiemoller in België noemt men dat ‘constructieve journalistiek’ #VRT @bsoenensvrt De Soenensdoctrine.

MvanWell May 15, 11:22pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @JoostNiemoller Blijf het een raar verhaal vinden, met name de klopjacht daarna. Waarom is het niet opgeeist?

MvanWell May 15, 11:22pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @JoostNiemoller Blijf het een raar verhaal vinden, met name de klopjacht daarna. Waarom is het niet opgeeist?

MaWi88 May 15, 11:21pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 en de islamfobie is natuurlijk de echte oorzaak, niet te vergeten

Bart1608 May 15, 11:21pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 … zag wel nog ergens staan dat het een politieke daad was, vooral niet religieus … #toinktoink #BostonMarathonBombing

MaWi88 May 15, 11:19pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 het is een incident, niet alle moslims zijn zo, islam is vrede etc etc et en alle dooddoeners

Blondemevrouw1 May 15, 11:18pm via Twitter for iPhone

Boston bomber ter dood veroordeeld. Dader is Islamitische Tjetjeen met #islam als drijfveer maar #islam niet genoemd door media.

sytelz May 15, 11:15pm via Twitter Web Client

@deweijerdesign @eelko76 @Blondemevrouw1 Ben je ook al achter het verband tussen onrechtmatige daad 6:162 BW en (beperking) v VVMU, Jan? 2

sytelz May 15, 11:13pm via Twitter Web Client

@deweijerdesign @eelko76 @Blondemevrouw1 Dat klinkt beter. En dan met nadruk op maatschappelijke zorgvuldigheid. 1

Blondemevrouw1 May 15, 11:13pm via Twitter for iPhone

@helgad229 Openingavond van Pitch Perfect 2 :)) Ben helemaal blij van haar blijdschap ❤️

Blondemevrouw1 May 15, 11:09pm via Twitter for iPhone

@sytelz Ben klaar met deze discussie. Beledigen en kwetsen is iets anders dan laster en smaad. Get your facts straight.

sytelz May 15, 10:59pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Mijn levenservaring is dat schelden begint waar argumenten ophouden.

gijs19054075 May 15, 10:59pm via TweetDeck

tja een waarheid als een koe zeggen ze wel eens #pvv twitter.com/Blondemevrouw1…

Blondemevrouw1 May 15, 10:58pm via Twitter for iPad

@Ace_125 Afhankelijk van je associatie. Betekent slechts ‘bloedband missend’.

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

deweijerdesign May 15, 10:52pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 @Blondemevrouw1 Het huidige begrip ‘onrechtmatige daad’ kennen we pas sinds Lindenbaum-Cohen: nl.m.wikipedia.org/wiki/Arrest_Li…

zuurstezult May 15, 10:46pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 mooi. Halen en brengen haalt t gemiddelde mooi omlaag. 😉

PFransma May 15, 10:44pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Waarom gaat ze normaal niet met vriendinnen dan?

Blondemevrouw1 May 15, 10:43pm via Twitter for iPhone

@toetsenbordheld Zeker. Maar heel lage criminaliteit hier, komt wel goed. Halen en brengen, met zekerheid een mooie ervaring. Blij 🙂

Blondemevrouw1 May 15, 10:42pm via Twitter for iPhone

@zuurstezult Ja, heel spannend. Maar gelukkig heel lage criminaliteit hier. Halen en brengen. Komt goed 🙂

Blondemevrouw1 May 15, 10:38pm via Twitter for iPhone

De blijdschap van je stiefdochter van 13 die vanavond met vriendinnen naar de film gaat… Onbetaalbaar. ❤️ M’n hart huppelt.

Blondemevrouw1 May 15, 10:34pm via Twitter for iPhone

@sytelz Smaad en laster. Iets anders dan beledigen. En jou zonder w. Jurist? Come on…

Francolinie May 15, 8:29pm via Twitter Web Client

Mooi gezegd. Een paar woorden zeggen meer dan een boek. @Blondemevrouw1

sytelz May 15, 10:21pm via Twitter Web Client

@deweijerdesign @eelko76 @Blondemevrouw1 art. 6:162 was al wet in BW v 1838, had voorganger in Franse Code Civile, en gaat nog verder terug

sytelz May 15, 10:19pm via Twitter Web Client

@deweijerdesign @eelko76 @Blondemevrouw1 Google maar eens ‘juriisprudentie belediging art 6:162 BW’, en dan eerlijk antwoorden

sytelz May 15, 10:16pm via Twitter Web Client

@deweijerdesign @eelko76 @Blondemevrouw1 ‘De kok heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de lepel hangt.’ Nee Jan, nu zeg je onzin

Patrick4all May 15, 10:15pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Er zullen wel weer talloze stichtingen actief zijn ter beïnvloeding van kinderzieltjes.

Patrick4all May 15, 10:11pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Ja daar ben ik het zelf ook helemaal mee eens. Als volwassene kun je gelukkig zelf kiezen.

deweijerdesign May 15, 10:08pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 @Blondemevrouw1 ‘Onrechtmatige daad’ is wet tgv drukkersarrest 1919. Link met VVMU ver gezocht.

sytelz May 15, 10:07pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 En je zou merken dat je afgewezen wordt bij sollicitaties of geen (werk)opdrachten meer krijgt? En dat je gemeden wordt

sytelz May 15, 10:04pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Ok, je steekt je nek uit, dan moet je ook tegen n stootje kunnen.Maar als ik jouw beschuldig van plagiaat,fraude,diefstal?

hbeijert May 15, 9:58pm via Twitter for Android

@thierrybaudet @Blondemevrouw1 Goh dat was bij WO 2 ook al zo, Al die Engelandvaarders waren mannen die kinders achterlieten gadverdamme.

Blondemevrouw1 May 15, 9:57pm via Twitter for iPhone

@sytelz Overigens word ik dagelijks uitgemaakt voor kankerhoer en leugenaar :)) Au, zo enorm kwetsend, bel de politie!

Blondemevrouw1 May 15, 9:57pm via Twitter for iPhone

@sytelz Dat is deels laster en smaad. Kankerhoer is prima, dief uiteraard niet. Snap jij de wet wel echt?

sytelz May 15, 9:56pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Dus, ik mag jou op internet uitmaken voor kankerhoer, leugenaar, dief en fraudeur? Want dat is toch maar subjectief?

Blondemevrouw1 May 15, 9:54pm via Twitter for iPhone

@Patrick4all En prenten dat in met zogenaamde intentie racisme uit te bannen. GoedVolk, maakt meer kapot dan je lief is.

Patrick4all May 15, 9:54pm via Twitter Web Client

@MaggieoMaggie1 Ben je ook als je zonder reden in de verdediging schiet. Heel vermoeiend. @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons

Blondemevrouw1 May 15, 9:53pm via Twitter for iPhone

@Patrick4all Nee, is geschreven nav onderzoek. Kinderen maken geen onderscheid kleur, maar volwassenen prenten dat in.

sytelz May 15, 9:51pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Het gaat om kentheoretisch uitgangspunt: er zijn wel intersubjectieve, gedeelde waarden en waarheden, bv mensenrechten 2

Blondemevrouw1 May 15, 9:51pm via Twitter for iPhone

@sytelz Ik zeg niet dat alles moet verdwijnen, maar wel beledigen/kwetsen. Subjectief en altijd misbruikt voor mondsnoeren andersdenkenden.

PFransma May 15, 9:50pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Vooroordelen zijn niet per definitie niet-kloppend. Daarbij, een individu erbij halen is wel heel erg stompzinnig.

MaggieoMaggie1 May 15, 9:50pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @Patrick4all @SylvanaSimons Als ze mij vroeger op school uitscholden, tikkie op de bek 😉 Probleem opgelost 😉

sytelz May 15, 9:49pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Afschaffen omdat objectiviteit niet bestaat? Niet alles is subjectief, anders kunnen we de hele rechtsstaat wel afschaffen 1

Blondemevrouw1 May 15, 9:48pm via Twitter for iPhone

@Patrick4all @MaggieoMaggie1 @SylvanaSimons Ik zoek column onderzoek hoe racisme wordt geïnstalleerd in kinderen op school…

Blondemevrouw1 May 15, 9:48pm via Twitter for iPhone

@PFransma Haha, vooroordelen alom. Ritmischer. Heb je Oprah wel eens zien dansen of horen zingen?

PFransma May 15, 9:47pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Nee, dat is geen positief-racisme. Zwarte mensen zijn ritmischer, en hebben de soul muziek in de wereld gebracht, feiten.

MaggieoMaggie1 May 15, 9:45pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @Patrick4all @SylvanaSimons Elke nadeel heb z’n voordeel, zou een bekend iemand zeggen lol

Blondemevrouw1 May 15, 9:45pm via Twitter for iPhone

@PFransma De keuze het zo te noemen terwijl wij de term ‘black’ helemaal niet gebruiken, is ‘positief’ racisme. Had de soul-lijst genoemd.

MaggieoMaggie1 May 15, 9:45pm via Twitter Web Client

@Patrick4all @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Sylvana, ik ben wit met rood haar, nu dubbel kwaad ?? Lazer op met dat slachtoffer gezeik !

PFransma May 15, 9:43pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Soul is nu eenmaal zwarte-muziek (Black music, klinkt toch altijd sympathieker in het Engels).

Blondemevrouw1 May 15, 9:41pm via Twitter for iPhone

@Paulien_2014 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Maar je laat je wel indoctrineren door GoedVolk-doctrine. Zonde.

Paulien_2014 May 15, 9:40pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Laatste: Ik laat mij door een opportunist (Wilders) niet hersenspoelen

Blondemevrouw1 May 15, 9:40pm via Twitter for iPhone

@MaggieoMaggie1 @Patrick4all @SylvanaSimons De rede is aan het verliezen van indoctrinerende GoedVolk-doctrine. Einde Verlichting.

MaggieoMaggie1 May 15, 9:39pm via Twitter Web Client

@Patrick4all @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Maakt niet uit wat je zegt, alles is negatief tegenwoordig, zal wel een hype zijn.

Blondemevrouw1 May 15, 9:37pm via Twitter for iPhone

@Paulien_2014 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Jij noemt PVV/Wilders als Hitler, maar feitelijk onjuist. Indoctrinatie alom.

Blondemevrouw1 May 15, 9:36pm via Twitter for iPhone

@sytelz Daarom moet kwetsen ook uit strafrecht en niet strafbaar zijn. Net als beledigen. Weg ermee.

Blondemevrouw1 May 15, 9:35pm via Twitter for iPhone

@sytelz Blond is dom en goedkoop. Is dat maatschappelijk erkend kwetsend? En nu? Gekwetst voelen, is een keuze.

sytelz May 15, 9:35pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Daar gaat de rechter in z’n beoordeling op af, ipv strikte, voor eens en altijd vaststaande objectiviteit die niet bestaat

Blondemevrouw1 May 15, 9:33pm via Twitter for iPhone

@Paulien_2014 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Ik zie dagelijks veel racisme van getintiërs. Maar ik voel geen racisme. ❤️

Blondemevrouw1 May 15, 9:32pm via Twitter for iPhone

@sytelz Het is allemaal subjectief en onnozel. Door zich als gekwetst op te stellen, wenst men beperkingen op te leggen.

sytelz May 15, 9:31pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Het ging mij niet om groepsbelediging, maar om maatschappelijke opvattingen over wat wel/niet kwetsend is. 1

Paulien_2014 May 15, 9:30pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Dan krijg je van mij een block! IK wil dat soort racisme NIET in mijn TL.

Paulien_2014 May 15, 9:28pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Als jij pro PVV en Geert Wilders bent en je kraamt dit soort onzin uit 1/2

Paulien_2014 May 15, 9:27pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Sodemieter op. Dat is een politieke partij die te vergelijken is met Hitler

Paulien_2014 May 15, 9:26pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger vanuit gaat dat er niet veel goed van zal komen. In welk dorp woon jij?

Blondemevrouw1 May 15, 9:25pm via Twitter for iPhone

@Paulien_2014 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger PVV’ers zijn geen ras, maar worden wel gediscrimineerd inderdaad.

Paulien_2014 May 15, 9:25pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Verder is het zo dat als men een donker getint medemens ziet men er al 1/2

Paulien_2014 May 15, 9:23pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Belachelijk! Rascisme is hier ook aan de orde van de dag! Kijk naar de PVV

weijers3 May 15, 9:20pm via Twitter for iPad

@Blondemevrouw1 @Paul_0110 @SylvanaSimons @EWdeVlieger
Mijn echtgenote vindt het hier het paradijs op aarde.

leidenhaag May 15, 9:18pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons suri importanglicisme, witte man. De blanke (ABN,in Van Dale)is een definitie, net als Het Groen, Een Loper.

Patrick4all May 15, 9:18pm via Twitter Web Client

@MaggieoMaggie1 @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Normaal gesproken worden verkleinwoorden als lieflijk ervaren…

Blondemevrouw1 May 15, 9:16pm via Twitter for iPhone

@PVVVenlo @SylvanaSimons Islam faciliteren en opdringen, accepteer ik inderdaad niet. Heeft niets met racisme te maken.

Blondemevrouw1 May 15, 9:16pm via Twitter for iPhone

@PVVVenlo @SylvanaSimons Wat heeft dat met zwart-wit te maken? Werken jouw hersenen wel?

Blondemevrouw1 May 15, 9:15pm via Twitter for iPhone

@sytelz Het is niet in eens objectief omdat een groep er gezamenlijk voor kiest zich gekwetst te voelen.

deepvanbinnen May 15, 9:10pm via Twitter Web Client

@Paul_0110 @EWdeVlieger @weijers3 @Blondemevrouw1 Ik ook. Ik lees even de context van je tweet terug en neem de mijne terug. @SylvanaSimons

weijers3 May 15, 9:07pm via Twitter for iPad

@Paul_0110 @EWdeVlieger @Blondemevrouw1
Racisme is ook het gebruiken van eigen huidskleur als onderscheidend criterium.

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

P1Verstappen May 15, 9:03pm via Twitter for iPhone

@Paul_0110 @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @ferryman @EWdeVlieger Een neger discrimineert net zo hard als een blanke discriminatie wereldwijd

deepvanbinnen May 15, 9:01pm via Twitter Web Client

@Paul_0110 Juist door zo’n opmerking heb je dat wel. Raar dat je haar punt niet ziet. @weijers3 @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @EWdeVlieger

weijers3 May 15, 9:01pm via Twitter for iPad

@Paul_0110 @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @EWdeVlieger
Laat ik nu een zwarte vrouw en twee mokka kinderen hebben. Tja,….

Paul_0110 May 15, 8:59pm via Twitter for iPhone

Vrees dat wij witjes geen idee hebben hoe het is om als kleurling in NL te leven. @weijers3 @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @EWdeVlieger

Paul_0110 May 15, 8:48pm via Twitter for iPhone

Een volstrekt nodeloze schoffering @Blondemevrouw1. Van nihil racisme is in NL allerminst sprake. @SylvanaSimons @ferryman @EWdeVlieger

leidenhaag May 15, 8:47pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 al in de baarmoeder die huilende moeder. Islam no1 reden, alles in hogere handen inshallah. En schaamte ipv schuld cultuur

PVVVenlo May 15, 8:47pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons en wilde jaar daar niet winkelen om het feit dat ze mensen een gelukkig suikerfeest wensten.

PVVVenlo May 15, 8:46pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Niet liegen Blonde. Niet zo heel erg lang geleden maakte jij je druk om wat er bij de V&D lag.

agapastoor May 15, 8:46pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 Tja, als je je talenten niet benut heb je niks. Dan volgt wrok en jaloezie. En dan voel je je slachtoffer.

sytelz May 15, 8:45pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Ok, gekwetst voelen is niet voldoende want subjectieve ervaring.En objectief – in de ogen van vele anderen – iemand kwetsen?

leidenhaag May 15, 8:44pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 ouderwetse vrouw willen, is dat seksisme? Ik rij, zij tovert eten en rekent de kids af bij de ooievaar.

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

kernrob4 May 15, 8:41pm via Twitter for Android

@2dekamerpvv @Blondemevrouw1 super Blondie. Waar en treffend geschreven. Hoe zei Jansen:vecht de goede strijd tegen islamofascisme.

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

JoostNiemoller May 14, 11:23pm via Twitter Web Client

Wat er kan gebeuren met die aardige moslim buurman. Door een ideologie. Om over na te denken. dutchfreepress.nl/de-mens-zo-goe… via @Blondemevrouw1

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

PolincoNieuws May 15, 7:22pm via twitterfeed

Hijra, islamitische immigratie is oorlogvoering, kolonisatie: EXPERT WARNS AGAINST MUSLIM IMMIGRATION: ‘IT’S A… bit.ly/1KS8KxN

thierrybaudet May 15, 7:32pm via Twitter for iPhone

Grootste deel vluchtelingen (80%) is man, vrouwen en kinderen blijven dus achter – blijkbaar geen direct levensgevaar. #pauwopsicilie

Francolinie May 15, 8:29pm via Twitter Web Client

Mooi gezegd. Een paar woorden zeggen meer dan een boek. @Blondemevrouw1

maikel15177656 May 15, 8:30pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons @EWdeVlieger elk ras mag trots zijn,behalve het blanke ras. Wij zijn per definitie racisten #witjes #tattas

MaggieoMaggie1 May 15, 8:30pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Ik vind het zo’n overdreven gezeik allemaal ! Zwart op Wit vind ik nog steeds lekker btw 😉

Francolinie May 15, 8:29pm via Twitter Web Client

Mooi gezegd. Een paar woorden zeggen meer dan een boek. @Blondemevrouw1

Blondemevrouw1 May 15, 8:28pm via Twitter for iPad

@MaggieoMaggie1 @SylvanaSimons Exact. Racisme wordt in stand gehouden door beroepsslachtoffers.

Blondemevrouw1 May 15, 8:24pm via Twitter for iPad

Daar verschillen jij & ik. Ik zie zwart niet tegenover wit, maar naast elkaar.

“@SylvanaSimons @Blondemevrouw1 Tegenover zwart zeg ik wit.”

Blondemevrouw1 May 15, 8:25pm via Twitter for iPad

Bovendien: een beetje mokka en sproetjes blank. Samen. ❤️

“@SylvanaSimons: @Blondemevrouw1 Tegenover zwart zeg ik wit.”

Blondemevrouw1 May 15, 8:24pm via Twitter for iPad

Daar verschillen jij & ik. Ik zie zwart niet tegenover wit, maar naast elkaar.

“@SylvanaSimons @Blondemevrouw1 Tegenover zwart zeg ik wit.”

sytelz May 15, 8:21pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Wat betekent VVMU voor jou? Mag je bijv. een bepaalde persoon kwetsen? Zo ja, ongeclausuleerd?

sytelz May 15, 8:06pm via Twitter Web Client

@eelko76 @Blondemevrouw1 Verschil tssn beperking wet (1) & ge/misbruik VVMU (2), geen waterscheiding: verg 6:152 BW

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

unionseller May 15, 7:56pm via Twitter for Android Tablets

@MerlotVine @Blondemevrouw1
In de gokwereld wordt een witte lijst gehanteerd
Dan wil je weggestuurd worden

sytelz May 15, 7:55pm via Twitter Web Client

@eelko76 @Blondemevrouw1 Hoezo glad ijs? Als jurist weet ik waar het recht de VVMU beperkt. Weet jij dat ook? Of bedoelde je wat anders.

unionseller May 15, 7:54pm via Twitter for Android Tablets

@EWdeVlieger @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons
Een zwarte lijst dat was toch een lijst van mensen die niet kredietwaardig waren

sytelz May 15, 7:53pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Nee, dat weet ik niet. Misschien de IS, misschien de KKK?

sytelz May 15, 7:51pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Ik begon erover omdat m.i. veel mensen denken dat VVMU onbeperkt is, maar er zijn meer juridische grenzen dan velen denken 1

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

Gielah May 15, 7:41pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Het enige dat ze in huis hebben dat ze – abusievelijk – voor hun identiteit zijn gaan verslijten?
#slachtofferschap

SylvanaSimons May 15, 7:39pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 En ik ontwijk niks, heb alleen meer te doen dan twitteren alleen. @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger

TabbyZoo May 15, 7:36pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger goh wat gek dat je haar in dr TMF tijd nooit hoorde over racisme die @SylvanaSimons

TabbyZoo May 15, 7:36pm via Twitter for Android

@Blondemevrouw1 @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger goh wat gek dat je haar in dr TMF tijd nooit hoorde over racisme die @SylvanaSimons

Blondemevrouw1 May 14, 11:23am via Twitter for iPad

EU-plan verdelen asielzoekers wassen neus. Eenmaal binnen EU vrij verkeer en dus alsnog naar Nederland. Deaud aan #EU

J_Albula May 15, 7:36pm via Twitter for Windows

@Blondemevrouw1 Precies! Beter! En betere tijden! Komen vast weer terug!

Blondemevrouw1 May 15, 12:34pm via Twitter for iPhone

.@SylvanaSimons vindt zichzelf niet zwart genoeg & vergroot haar zwartjes-lippen tot zij negeriaans acht; racist #ava

Blondemevrouw1 May 15, 7:25pm via Twitter for iPhone

@RechtenRadboud Lijkt me eerder aangeleerd gedrag dan genetisch. Het levert iets op.

Blondemevrouw1 May 15, 7:22pm via Twitter for iPhone

Wat is dat toch met die getintiërs, dat ze zichzelf zo graag als slachtoffer beschouwen?

Blondemevrouw1 May 15, 7:20pm via Twitter for iPhone

@SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Maar je ontwijkt m’n vraag steeds: blijf je erbij dat je geen tv-show hebt vanwege racisme?

Blondemevrouw1 May 15, 7:19pm via Twitter for iPhone

@SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Racisme vanuit zichzelf als ‘zwart’ beschouwenden wordt levend gehouden door mensen als jij

Blondemevrouw1 May 15, 7:18pm via Twitter for iPhone

@SylvanaSimons @ferryman @l_ruigrok @EWdeVlieger Zwart-wit komt vooral van zwartjes zoals jij. Beroepsslachtoffers. Racisme nihil in NL.

danroodt May 15, 7:17pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Dis ’n Nederlandse roman wat ek nog moet lees: Onder professoren, deur Hermans! Hy was ook ’n soort apartheidsaanhanger.

eelko76 May 15, 7:16pm via TweetDeck

@sytelz @Blondemevrouw1 Je begeeft je op glad ijs, VVMU inperken. Daar hebben we reeds wetgeving voor, bijv. oproepen tot geweld .

danroodt May 15, 7:15pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Apartheid is ook ’n sosiopolitieke teorie wat in mededinging met liberalisme en marxisme verkeer. Ongewild onder professore.

ferryman May 15, 7:14pm via Twitter for iPhone

@SylvanaSimons @Blondemevrouw1 @l_ruigrok @EWdeVlieger Alles gewoon bij de naam noemen. Negerzoenen kan niet en Jodenkoeken wel?

eelko76 May 15, 7:13pm via TweetDeck

@sytelz @Blondemevrouw1 Politieke Islam en vrijheid ? Wijs mij één land aan Sytske die daar aan kan voldoen.

eelko76 May 15, 7:12pm via TweetDeck

@Blondemevrouw1 @sytelz inderdaad, dat las ik dus ook niet. Hij mist de essentie wat je stelt.

SylvanaSimons May 15, 7:12pm via Twitter for iPhone

@ferryman @Blondemevrouw1 @l_ruigrok @EWdeVlieger nogmaals; zwarte mensen is iets anders dan “die zwartjes”. En tegenover zwart zeg ik wit.

hanwil56 May 15, 12:41pm via Mobile Web

Islam is onverenigbaar mede vanwege schaamtecultuur dutchfreepress.nl/islam-onvereni… via @Blondemevrouw1

Blondemevrouw1 May 15, 7:05pm via Twitter for iPhone

@sytelz Weet je welke ideologie de door mens gemaakte wetten niet erkent en zowel de wetten als de VVM omver wil werpen? #islam

danroodt May 15, 7:02pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Daar is apartheid en apartheid de luxe. Ek verkies laasgenoemde. Byvoorbeeld, Steyn City:

Blondemevrouw1 May 15, 7:00pm via Twitter for iPhone

@MichelDude1968 Blijf m’n best doen m’n steentje bij te dragen :))

MichelDude1968 May 15, 6:56pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Gaat goed blonde mw!!!Wat weet je het toch scherp te brengen!

sytelz May 15, 6:55pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @eelko76 Je overtuigt mij niet met deze dooddoener. Ik onderscheid iha tussen beperking wet (1) en ge- en misbruik VVMU (2)

Blondemevrouw1 May 15, 6:54pm via Twitter for iPhone

@danroodt Ik begrijp dat apartheid een andere lading voor je heeft 😉

Dunglefudder May 15, 6:53pm via Twitter for iPhone

Dat is ook grappig. Wil ik ook allemaal niet. En ook geen christendom, judaïsme of anders sprookjes. twitter.com/blondemevrouw1…

Blondemevrouw1 May 15, 6:51pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 Als je denkt dat ik de wet overtreed, moet je aangifte doen.

danroodt May 15, 6:51pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Maar wat as ek seksisme, fascisme, rassisme en apartheid wil, maar sonder Islam? 🙂 Hipoteties?

sytelz May 15, 6:50pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @eelko76 Maar het zijn sterke benen die de weelde – lees: vrijheid van meningsuiting – kunnen dragen. 2

sytelz May 15, 6:49pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @eelko76 Ja, persoonlijk. Die vrijheid hebben wij gelukkig in Nederland, mits je binnen grenzen van de wet blijft. 1

Blondemevrouw1 May 15, 6:49pm via Twitter for iPhone

Wilt u seksisme?
Wilt u fascisme?
Wilt u racisme?
Wilt u apartheid?

Nee?

Mooi. Dan wilt u dus geen #islam

sytelz May 15, 6:45pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @eelko76 He?Feitelijk? Bedoel je een gedeeld geschied-, mens- of wereldbeeld?Rationeel? Het is persoonlijk door jou bedacht.

ferryman May 15, 6:39pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 @l_ruigrok @EWdeVlieger @SylvanaSimons Waarom zou “zwarte mensen” niet mogen dan? “Blanken” mag toch ook?

Blondemevrouw1 May 15, 6:34pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 Klopt. Islam heeft meer overeenkomsten met nazisme, beide fascistisch, dan met enige religie.

sytelz May 15, 6:33pm via Twitter Web Client

@eelko76 @Blondemevrouw1 Moslims kunnen aardig zijn,evenals Jenny-Wanda Barkmann,maar hun ideologie is net zo kwaadaardig als haar nazisme 2

Blondemevrouw1 May 15, 6:33pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 Ik prefereer de rede inderdaad boven de opdrachten vanuit de Koran. Maar dat is persoonlijk natuurlijk :))

Blondemevrouw1 May 15, 6:31pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 De Verlichting; de rede laten prevaleren = het tribalisme ontstegen. Simpelweg feitelijk.

Blondemevrouw1 May 15, 6:30pm via Twitter for iPhone

@sytelz @eelko76 Gaat om de ideologie. Hetgeen jij leest, is niet hetgeen ik schrijf.

sytelz May 15, 6:29pm via Twitter Web Client

@eelko76 Ik lees bij @Blondemevrouw1 andere essentie: ‘vrije westen’ prevaleert boven ‘tribalisme’ (moslims net zo goed als nazi’s). 1

hanwil56 May 15, 12:41pm via Mobile Web

Islam is onverenigbaar mede vanwege schaamtecultuur dutchfreepress.nl/islam-onvereni… via @Blondemevrouw1

Elsingh1st May 15, 6:04pm via Twitter for Android

@kennith1980 @Blondemevrouw1 En het Maleisische en Indonesische model. ..

eelko76 May 15, 5:48pm via TweetDeck

@sytelz @Blondemevrouw1 laagje beschaving. De mens ansich is over het algemeen wreed en groepsaspect speelt kritische rol. #sociologie

eelko76 May 15, 5:46pm via TweetDeck

@sytelz @Blondemevrouw1 Begrijp wel het punt wat ze maakt. Helaas geldt dit voor alle mensen, in tijd van oorlog! We hebben maar een dun

Blondemevrouw1 May 15, 5:43pm via Twitter for iPhone

@sytelz Niet ik als persoon, maar de rede is mijns inziens een betere basis voor het bestaan van individu dan tribalisme en groepscultuur.

RudiAton May 15, 5:41pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 1) Geneigd tot twisten 2) In geschrifte twistend 3) Twistend

Blondemevrouw1 May 15, 5:38pm via Twitter for iPhone

Welk deel van polemisch begrijp je niet?

sytelz May 15, 5:30pm via Twitter Web Client

@eelko76 ‘lief’ en ‘nazi’ past goed in betoog v @Blondemevrouw1. Engels-&Frans-talige wiki zeggen ‘streng en ijdel’ twitter.com/sytelz/status/…

noknokitsme May 15, 3:39pm via Twitter for Android Tablets

Kindjes, dikkertjes, oudjes…. en zwartjes is racistische? @SylvanaSimons @EWdeVlieger @Blondemevrouw1

afca1900michel May 15, 5:20pm via Twitter Web Client

@stmc1964 @missafca1900 @Blondemevrouw1 Jaaaaa weekend ;-)………ships morgen nog straten bij mijn tante…fijn weekend Steve en San;-)

PepijndeKorte May 15, 5:13pm via Echofon

Mis de theeschotel! RT @Blondemevrouw1: Oordeel zelf; het vergroten van je lippen @SylvanaSimonstmi.me/1f4m7r

sytelz May 15, 5:13pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1‘Uiteraard zijn er heel aardige moslims’, MAAR dat dachten ze ook v Jennie Wanda-Barkmann: dutchfreepress.nl/de-mens-zo-goe… Bah!!

PepijndeKorte May 15, 5:12pm via Echofon

Leidt aan vroege dementie. RT @Blondemevrouw1: Half jaar later zit het GoedVolk nog steeds dwars. LOL! LOL! … tmi.me/1f4m7l

sytelz May 15, 4:43pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Lang leve de TIRANNIE v/h vrije woord? Waaraan ontleen jij eigenlijk je vermeende suprematie? @EWdeVlieger @SylvanaSimons 4

sytelz May 15, 4:42pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Je eigen neerbuigende geschiedbeeld is ingegeven door angst. Hier is niets rationeels aan. @EWdeVlieger @SylvanaSimons 3

sytelz May 15, 4:41pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 Het ‘individualistisch rationalisme’ v/h westen dat z ontworstelt a/h tribalisme, ihb vd islam?@EWdeVlieger @SylvanaSimons 2

Boekinkt May 15, 4:30pm via Twitter Web Client

@ChaosRubbis @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons ik denk dat soms negeren het beste is en een doordachte reactie geen enkel nut meer heeft

FatimaSaar May 15, 3:58pm via Twitter for iPad

@thisisAppa @Blondemevrouw1 Ik voel een titel voor haar nieuwe column aankomen: ” Appa en andere gematigde moslims zitten achter mij aan!”

thisisAppa May 11, 7:44pm via Twitter for iPhone

Ik heb soort van een liedje gezongen voor @Blondemevrouw1 😍

JoostNiemoller May 14, 11:23pm via Twitter Web Client

Wat er kan gebeuren met die aardige moslim buurman. Door een ideologie. Om over na te denken. dutchfreepress.nl/de-mens-zo-goe… via @Blondemevrouw1

PBeugelsdijk May 15, 3:47pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Dan geef ik zelf wel antwoord: “De sponsors willen graag dat het de zwarte lijst wordt genoemd”. Geld dus….

JoostNiemoller May 14, 11:23pm via Twitter Web Client

Wat er kan gebeuren met die aardige moslim buurman. Door een ideologie. Om over na te denken. dutchfreepress.nl/de-mens-zo-goe… via @Blondemevrouw1

ton_aarts May 15, 3:41pm via Twitter for Android Tablets

@SylvanaSimons @EWdeVlieger Gottegottegod. Over lippen, want racistisch. En dat serieus .. Hoe geobsedeerd ben je dan, als @Blondemevrouw1?

noknokitsme May 15, 3:39pm via Twitter for Android Tablets

Kindjes, dikkertjes, oudjes…. en zwartjes is racistische? @SylvanaSimons @EWdeVlieger @Blondemevrouw1

ZiztaTuwana May 15, 3:36pm via Twitter Web Client

@deepvanbinnen Echt hè? Ik heb nog nooit zo’n belachelijke discussie voorbij zien komen @Blondemevrouw1 @EWdeVlieger @SylvanaSimons

Gettunoiu May 15, 3:34pm via Twitter Web Client

@EWdeVlieger @ZiztaTuwana @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Alleen haarkleur mag benadrukt worden. Als het blond is.

Blondemevrouw1 May 15, 12:34pm via Twitter for iPhone

.@SylvanaSimons vindt zichzelf niet zwart genoeg & vergroot haar zwartjes-lippen tot zij negeriaans acht; racist #ava

SylvanaSimons May 15, 3:33pm via Twitter for iPhone

@Blondemevrouw1 En ook geen Photoshop. Anyway. Dit is zelfs voor Twitter-maatstaf een non-discussie. Ik ben weg. @EWdeVlieger

EWdeVlieger May 15, 3:22pm via Twitter for iPad

@Blondemevrouw1 Momentje! Ik heb mij er mee bemoeid. Niet vanwege @SylvanaSimons maar vanwege de beweringen.

LucasHartong May 15, 12:26pm via Twitter Web Client

Bij Radio 1. Zegt een gast: ‘migratieprobleem Midden-Oosten schuld van Westen’. Echt, langdurige linkse indoctrinatie leidt tot domheid.

MondigeStudent May 15, 3:26pm via Twitter Web Client

@MyPoliticology @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Er is nog een derde ras (Aboriginals enzo) die 2.5% Homo denisovan zijn.

MondigeStudent May 15, 3:26pm via Twitter Web Client

@MyPoliticology @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Zulke verschillen kunnen argumenteren dat er twee grote rassen zijn, Afrikanen en de rest.

KaasdeVies May 15, 3:22pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @EWdeVlieger @SylvanaSimons Alle mensen zijn minder intelligent dan ik. Zo dat zal ze leren.

EWdeVlieger May 15, 3:22pm via Twitter for iPad

@Blondemevrouw1 Momentje! Ik heb mij er mee bemoeid. Niet vanwege @SylvanaSimons maar vanwege de beweringen.

EWdeVlieger May 15, 3:20pm via Twitter for iPad

@Blondemevrouw1 Is er iets mis mee dat vrouwen hun sterke punten extra benadrukken? Nu waren het lippen. Und? @SylvanaSimons

Blondemevrouw1 May 15, 3:21pm via Twitter for iPad

@EWdeVlieger Dag, aanhanger van GoedVolk-doctrine. Overigens veelzeggend dat je denkt dat @SylvanaSimons jouw hulp nodig heeft. Neerbuigend.

EWdeVlieger May 15, 3:20pm via Twitter for iPad

@Blondemevrouw1 Is er iets mis mee dat vrouwen hun sterke punten extra benadrukken? Nu waren het lippen. Und? @SylvanaSimons

Blondemevrouw1 May 15, 3:17pm via Twitter for iPad

@EWdeVlieger @SylvanaSimons Mietje ben je, Erik. De psychologie erachter is waar ik op wijs. Je durft er niet over na te denken.

SylvanaSimons May 15, 3:17pm via Twitter for iPhone

@EWdeVlieger @Blondemevrouw1 Ik heb helemaal niks met m’n ava gedaan. Maar dat mag natuurlijk ook niet. 😁

SylvanaSimons May 15, 3:14pm via Twitter for iPhone

@EWdeVlieger @Blondemevrouw1 Zijn ze ook. Van nature. Zijn meestal witte mensen die ze laten opspuiten, hoor.

EWdeVlieger May 15, 3:16pm via Twitter for iPad

@SylvanaSimons Maar @Blondemevrouw1 bedoelt dat jij jouw lippen op jouw AVA extra heb geaccentueerd. Dat mag blijkbaar niet.

Blondemevrouw1 May 15, 3:15pm via Twitter for iPad

@SylvanaSimons @EWdeVlieger Ik heb het niet over opspuiten maar duidelijke Photoshop. Je vindt ze niet dik genoeg; niet zwart genoeg. Racist

SylvanaSimons May 15, 3:14pm via Twitter for iPhone

@EWdeVlieger @Blondemevrouw1 Zijn ze ook. Van nature. Zijn meestal witte mensen die ze laten opspuiten, hoor.

Blondemevrouw1 May 15, 3:13pm via Twitter for iPad

@EWdeVlieger @SylvanaSimons Je bent een bangerd dat je mn inhoud ontwijkt.

Blondemevrouw1 May 15, 3:13pm via Twitter for iPad

@SylvanaSimons @EWdeVlieger Je bent een beroepsslachtoffer. Denk je nog steeds dat je geen tv-show hebt omdat je een tintje hebt?

Blondemevrouw1 May 15, 3:12pm via Twitter for iPad

@EWdeVlieger @SylvanaSimons Vind jij van opgeblazen lippen van Sylvana in ava? Zo zwart mogelijk overkomen, dus xtra dikke lippen: racisme.

SylvanaSimons May 15, 3:12pm via Twitter for iPhone

@EWdeVlieger @Blondemevrouw1 Het gaat om “die zwartjes”. Is heel iets anders dan “zwarte mensen”.

Percolator_HNJ May 15, 3:12pm via TweetDeck

@EWdeVlieger Waarom hou jij dan geen rekening met hun gevoelens door ze toch ‘zwarte mensen’ te noemen? @Blondemevrouw1 @SylvanaSimons

Mark_Willems_ May 15, 3:10pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @EWdeVlieger @SylvanaSimons bol.com/nl/p/de-zwarte… puur racisme dit. Ben nog nooit een cd tegengekomen die Blanke Lijst heet

Blondemevrouw1 May 15, 3:10pm via Twitter for iPad

@EWdeVlieger @SylvanaSimons Het is simpelweg hypocriet alom. ‘Trots op zwart, maar waag het niet me zwart te noemen’. Beroepsslachtoffers.

PBeugelsdijk May 15, 3:10pm via Twitter Web Client

@Blondemevrouw1 @SylvanaSimons Wat ik dan HEEL graag wil weten…waarom ‘zwartjes WEL en de ‘zwarte lijst’ NIET racistisch is.