@patriotten – oktober 2010 – augustus 2011 – TL

Niets doet mij meer erbarmen in mijne wederspoed, dan dat u de moslims krenken, o edel Neerland zoet, als ik daaraan gedenke, mijn edel hart dat bloedt.

27 Following   47 Followers   546 Tweets

Joined Twitter 10/4/10

Reverse Tweets

@ErolAyan Atheisten zijn geen moslims. #duh Verder, hoeveel van hen zijn anti-joods, anti-homo, anti-vrouw?
7:04 PM – 22 Aug 2011

         
@ajboekestijn Racist! Jij haat het baardenras!
6:49 PM – 22 Aug 2011

         
Eindelijk NYT rectificatie w.b. (deel van leugens over) Wilders:http://t.co/sfMbLfA
6:49 PM – 22 Aug 2011

         
8/22
2011
@HetParoolOnline De DOOD van Theo van Gogh? of bedoel je soms de MOORD op Theo van Gogh.
1:30 PM – 14 Aug 2011

         
NYT LEUGENS OVER WILDERS: Vraag nytnews@nytimes.com om correcties. Ingezonden brief: letters@nytimes.com . Schrijver: foreign@nytimes.com
12:37 PM – 14 Aug 2011

         
8/14
2011
@KoenMolenaars Dat laatste is geen onzin. De pedofiel Mohammed trouwde met een 6-jarige en nam haar naar bed toen zij 9 was. #pedogeloof
2:01 PM – 1 Aug 2011

         
@KoenMolenaars Zolang Wilders geen onschuldige burgers opblaast en doet aan de andere barbaars praktijken van de moslims, nee.
2:01 PM – 1 Aug 2011

         
@KoenMolenaars Waarom? Moeten we het Nazism aanvallen op het anti-Semitisme, of het Nazisme in toto? #pedogeloof
2:00 PM – 1 Aug 2011

         
@KoenMolenaars Dat keur ik niet goed. Waarom keur jij het feit dat Mohammed een 9-jarig meisje heeft verkracht goed? #pedogeloof #links
1:48 PM – 1 Aug 2011

         
@KoenMolenaars Nee hoor, in de katholieke kerk ben je priester-af als je je vergrijpt aan een kind, in de islam noemen ze je profeet.
1:47 PM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Nee, omdat de katholieke kerk dit niet goedkeurt, en het #pedogeloof wel.
11:30 AM – 1 Aug 2011

         
@pvvrivierenland Nee, nee, links vuilnis als jij praat graag recht wat krom is: het #pedogeloof en alle achterlijkheid daarvan.
11:08 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Niet alleen IRA of ETA-terreur worden niet getolereerd, de organisaties zelf ook niet. De islam wordt wel getolereerd, helaas.
11:07 AM – 1 Aug 2011

         
@TofikDibi Voordat de vele problemen in Nederland opgelost kunnen worden, moet er juist veel mèèr woede komen bij de PVV-achterban.
11:06 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Die bedoelde ik inderdaad. Maar zo noem ik de islam altijd, niet (noodzakelijkerwijs) om een discussie over pedomo te beginnen.
11:04 AM – 1 Aug 2011

         
@pvvrivierenland De Prinsenvlag is geen NSB-vlag, amoebe.
11:03 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Overigens begon jij over (de pedo) Mohammed.
10:59 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Of hij bestond of niet is irrelevant, het probleem is dat anderhalf miljard idioten hem volgen.
10:59 AM – 1 Aug 2011

         
@pvvrivierenland Sorry, de enige landverraders zijn linkse idioten als jij.
10:58 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi IRA en ETA hebben aanslagen gepleegd in Nederland? Alles maar om het #pedogeloof te rechtvaardigen, hè?
10:58 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Niet in veel islamitische landen, zoals Jemen en Saudi-Arabië. Bovendien vond die pedo Mohammed een 6-jarige leuk. Zieke geest.
10:56 AM – 1 Aug 2011

         
@fts_awara Links vuilnis vindt het niet leuk dat Wilders de waarheid spreekt? #landverrader #moslimcollaborateur
10:54 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi De verschillen zijn groot genoeg dat er de afgelopen 10 jaar meer dan 17.000 aanslagen zijn gepleegd door het #pedogeloof
10:53 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Verspreidt, niet verspreid. Overigens spreekt Wilders de waarheid over het #pedogeloof
10:53 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi En dat je door linkse mondsnoerbrigade en tuig zoals Moors/Schalken een Kafkaesk showproces aan je broek hebt gekregen. (2/2)
10:51 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Ik wist niet dat jij al 7 jaar 24 uur per dag werd beveiligd vanwege die woorden, en dat links je een racist noemt. (1/2)
10:50 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi Wilders is tegen een achterlijk, walgelijk #pedogeloof dat de islam heet. En tegen de aanhangers van dat geloof. Meer niet.
10:50 AM – 1 Aug 2011

         
@KoenMolenaars Net zo schuldig? Je geeft zelf toe dat links al bezig was, Wilders mag zich niet eens verdedigen tegen aanvallen van links?
10:47 AM – 1 Aug 2011

         
@KoenMolenaars Tuurlijk. Alle andere mensen met kritiek op het pedogeloof de islam worden eveneens zwartgemaakt door links #landverraders
10:46 AM – 1 Aug 2011

         
@GorritSmit Integendeel. Landverraders als jij hebben een “behandeling” nodig: levenslange gevangenisstraf. #moslimcollaborateur
10:45 AM – 1 Aug 2011

         
@Annelies007 Sorry, Annelies Mussert-van Stijn is de domme flapdrop hier. Vind je het echt zo prettig om door moslims bespuugd te worden?
10:44 AM – 1 Aug 2011

         
@JaapStalenburg Linkse landverraders en moslimcollaborateurs (neo-NSB’ers) zijn de enige éénhersencelligen hier. Sorry.
10:43 AM – 1 Aug 2011

         
@AdirAyubi De slachtoffer? En jij durft Wilders een racist te noemen?
10:42 AM – 1 Aug 2011

         
@markverheijen1 Je geeft zelf toe dat jouw linkse vriendjes de aanslagen proberen te misbruiken. GW mag zich daar niet tegne verdedigen?
10:31 AM – 1 Aug 2011

         
8/1
2011
Australia: Muslims break into home, lash convert for having a drink, against sharia law http://dlvr.it/bm5ks #sharia #jihad#news
Retweeted by Nederlandse Patriot
2:33 PM – 19 Jul 2011

         
Zie dit artikel van landverrader @femocrat Lettingahttp://t.co/u5oiFxz Quote: Kabinet moet negatieve associates met burka tegengaan. Debiel
2:32 PM – 19 Jul 2011

         
@femocrat Linkse broodmongool, ben je de kleindochter van Anton Mussert? #landverrader #moslimcollaborateur#mussertskleindochter
2:31 PM – 19 Jul 2011

         
7/19
2011
Wil je weten hoe een gematigde moslim over ons denkt? Zo: ‹^› ‹(•¿•)› ‹^› Lees hier: http://t.co/9hESjuX #pvv #pvda#cda #vvd #donner #islam
Retweeted by Nederlandse Patriot
10:59 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert Dat het verkeerd is om niet na te denken, is zeker.
3:30 PM – 13 Jul 2011

         
@mf214 Tja, ik kan het niet helpen. 😉 Het fascineert me dat mensen zo kunnen denken.
3:05 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas En Aisjah zelf zei: jouw goddelijke ingevingen zijn vaak heel consistent met jouw eigen verlangens. #fail
3:04 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert Wat mij betreft zijn ze welkom, als ze als Nederlanders willen leven en een bijdrage kunnen leveren.
3:03 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas En jij denkt dat dit jouw zaak ondersteunt? Hoe kunnen ze zo graag 55-jarige mannen hebben als ze negatief staan tegenover
3:03 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Iemand zou alleen met een 6-jarig meisje trouwen, als die haar aantrekkelijk vond. Vandaar dat ik Mohammed een pedo noem.
2:31 PM – 13 Jul 2011

         
@Saskia_Kooijman @polibertas Ach ja, zo ken ik hem. Hij beweert ook telkens mij “klemgeluld” te hebben, terwijl daar geen sprake van is. lol
2:30 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Volgens mij heb je niet door wat “disparagement” betekent. Hint: het is inconsistent met wat jij beweert dat zij willen.
2:29 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Zou jij trouwen met een 6-jarig meisje, als het sociaal geaccepteerd was? Nee toch? Dus cultuur pleit iemand niet vrij.
2:28 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Dat staat niet in jouw link. Dat er sprake is van “disparagement of the opposite sex” tussen 6 en 11 wel.
2:27 PM – 13 Jul 2011

         
@Saskia_Kooijman @polibertas Volgens mij niet, maar hij maakte er wel een bizarre en onbegrijpelijke verwijzing naar.
2:27 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert Een verstandig iemand?
2:26 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Nee hoor, dat ondersteunt mijn punt dat 9-jarige meisjes geen seks willen met mannen, laat staan 55-jarige mannen.
2:23 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Uh… ze woonde niet bij haar ouders. Ze woonde na het huwelijk bij de pedofiel Mohammed. En ze was getrouwd toen ze ZES was.
2:22 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Prima.
2:21 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Vind jij kinderverkrachters trouwens minder erg als het slachtoffer NIET getraumatiseerd raakt?
2:21 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Hallo? 7e eeuws Arabië? Waar zou ze heengaan? Een Blijf van mijn Lijf-huis?
2:20 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Dat ze NIET getraumatiseerd was? Bron?
2:19 PM – 13 Jul 2011

         
@Saskia_Kooijman @polibertas Klopt. Ik blokkeer niemand.
2:19 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Verander 3 in ‘0’ en je zou gelijk hebben. Sorry. Ik begrijp dat dit belangrijk voor je is, maar klopt (helaas) niet.
2:18 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas getraumatiseerd zou raken?
2:18 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas traumatisch is, zou je dan niet zeggen dat, zelfs al was ze NIET getraumatiseerd, de pedoMo het risico heeft genomen dat ze wel
2:17 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Absoluut niet getraumatiseerd? Op basis waarvan zeg je dat? En aangezien jij onderkent dat seks met kinderen “in het algemeen”
2:17 PM – 13 Jul 2011

         
@Saskia_Kooijman @polibertas Heel erg gezellig.
2:16 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Hoe groot is de kans dat een 9-jarige vrijwillig seks zou hebben met een 55-jarige?
2:15 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert Waarom niet? Als je je eigen land niet op prijs stelt, wat voor recht heb je dan om daar te verblijven?
2:15 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Trouwens 6-jarige meisjes over het algemeen vrijwillig, waar dit soort praktijken voorkomen? Of moeten ze gedwongen worden?
2:14 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Erken je dat het iha traumatiserend is voor kinderen om op hun 6e te trouwen met een 55-jarige & op hun 9e verkracht te worden?
2:13 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Wat heeft gezegd?
2:11 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Blijf fantaseren en dromen. En vooralsnog blijf jij #nealdeimbeciel
2:11 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Om dezelfde redenen waarom we zeggen dat het traumatisch is voor 9-jarige meisjes vandaag om verkracht te worden.
2:10 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Dat lijkt mij vanzelfsprekend. Anders zou het traumatischer zijn voor de 13-jarige jongen Gandhi, die jonger was.
2:07 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert Nee, maar het feit dat je dit niet eens herkent, toont wel aan dat je een cultuurbarbaar bent. Nogal triest. #deportatie
2:06 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Het is heel normaal om je aangetrokken te voelen tot leeftijdsgenoten. Dat is geen pedofilie
2:05 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert @polibertas Ach ja, als erelid van de linkse kerk begrijp ik dat je pro-pedofiel bent. Vb: Edward Brongersma, Herman Meijer, etc.
2:04 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Hoe oud was hij toen hij trouwde?
2:03 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Dat is meer een overwinning voor beschaving dan voor mij.
2:03 PM – 13 Jul 2011

         
@patriotten Uiteraard. Maar ik veroordeel ook het feit dat mohammed met een kind trouwde. But, so be it.
Retweeted by Nederlandse Patriot
2:00 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas OK, mooi, mooi.
2:00 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Is dat een ja of een nee? Stel dat iemand in de 7e eeuw een massamoordenaar was, zou hij hem veroordelen?
1:58 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert Overigens komt dat gedicht uit het Wilhelmus. Klaarblijkelijk weet jij niets over je eigen land. Diep triest. #deportatie
1:57 PM – 13 Jul 2011

         
@Tibaert Nee hoor, ik ben gewoon een Nederlander.
1:56 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Waarom niet? Zou je iemand in de 7e eeuw wel veroordelen omdat hij genocide pleegt, of mag alles in de 7e eeuw gewoon?
1:55 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Ze komen vooral met de zelfappelatie ‘profeet’.
1:54 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Wie zegt dat het ‘beter’ is? Overigens mag jij eens vertellen of je seks met een 9-jarig meisje OK vindt.
1:53 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Maakt mij niet uit.
1:51 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Dus, om het ja of nee te beantwoorden. Ja, mits het leeftijdsverschil niet groot is.
1:49 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Hangt af van de leeftijd van de partner. Een 18-jarige mag het van mij, maar een 55-jarige zeker niet.
1:49 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Vertel eens, vind jij iemand die 17 jaar en 364 dagen oud is “een kind”? En vind je die persoon vglbaar met een 9-jarige?
1:48 PM – 13 Jul 2011

         
@Ch1po Prettige dag verder.
1:47 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Droom verder. In werkelijkheid heb je aangetoond dat je zo dom bent dat je het verschil tussen 9 en 17 niet weet #nealdeimbeciel
1:45 PM – 13 Jul 2011

         
@pvvrivierenland Ten eerste is het ‘racist’, ten tweede zijn linkse mensen die dit land willen uitleveren aan moslims de ware NSB’ers.
1:44 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Nee hoor. Jammer dat linkse mensen geen moreel kompas hebben, anders zou je het zelf wel weten. #nealdeimbeciel
1:43 PM – 13 Jul 2011

         
@Ch1po @polibertas Vrij irrelevant punt. Die mensen hebben geen gelijk.
1:42 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Zie je het verschil tussen 17 en 9? Zie je het verschil tussen 55 en 9 en 20 en 17? #nealdeimbeciel
1:41 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Mag je vinden van mij. In tegenstelling tot jou en je linkse mede-fascisten, ben ik voor de vrijheid van meningsuiting.
1:40 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas De intentie is in de islam niet dat het huwelijk “eeuwig”, maar voor zolang als de vrouw de man genoeg pleziert #nealdeimbeciel
1:39 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas In je dromen misschien. In de echte wereld zul je toch echt met argumenten moeten komen. #nealdeimbeciel#pwned
1:38 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Vind je een man die nu seks heeft met een 9-jarige een verkrachter? Zo ja, waarom zou dat 1400 jaar geleden niet zo zijn?
1:38 PM – 13 Jul 2011

         
@polibertas Dat lijkt me duidelijk, net zoals ieder ander contract dat voor onbepaalde tijd is, maar op elk moment verbroken kan worden.
1:37 PM – 13 Jul 2011

         

 

@polibertas Ik zie geen antwoord, waarschijnlijk omdat je geen antwoord hebt. #nealdeimbeciel #pwned
1:36 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Maakt het uit welk jaar het is? Iemand die nu een 6-jarige trouwt is een verkrachter, en ook 1400 jaar geleden. #nealdeimbeciel
1:36 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Uh, nee, een verbintenis die je zo 1-2-3 kunt verbreken is geen eeuwige verbintenis. Eeuwig is ook niet 9 jaar. #nealdeimbeciel
1:35 PM – 13 Jul 2011

               
#nealdeimbeciel over Mohammeds relatie met een 9-jarig meisje: “Bovendien was hij getrouwd met haar… dus het was geen lustelijk avontuur.”
1:33 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Wie heeft het over een strafrechtelijke veroordeling? Hitler is nooit veroordeeld voor massamoor, maar ik veroordeel hem.
1:32 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Eeuwig? Nee, 9 jaar, omdat die vieze pedo Mohammed al 55 was. Overigens kon hij scheiden door 3 keer ‘ik scheid van je’ tezeggen
1:31 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Iemand die een volwassen vrouw heeft, maar toch een kind verkracht, is volgens jou geen pedofiel? #nealdeimbeciel
1:30 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Overigens heb je nog steeds geen antwoord op mijn vraag of moslims de pedo Mohammed veroordelen, zoals ik rex Willem I.
1:22 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Verbaal? O RLY?
1:22 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Beste kat, weet jij wat ‘verbaal’ betekent?
1:18 PM – 13 Jul 2011

               
@faattj Tja, helaas zie ik jou niet zeggen dat jouw profeet geen kind heeft verkracht.
1:18 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas De Fransen voerden de huidige Nederlandse vlag in, dus koning Willem I gebruikte gewoon rood-wit-blauw.
1:17 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Je hebt geen idee wat sodomie is, eh? Als wat ik doe verbale sodomie is, dan ‘own’ ik jou dus verbaal. #duh
1:15 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Als dat waar is, veroordeel ik hem. Veroordelen moslims de pedofiel Mohammed, of niet?
1:14 PM – 13 Jul 2011

               
@faattj Ik haat een geloof dat zegt dat er niets mis is met seks met een 9-jarig meisje. Maar dat is niet het enige walgelijke aan de islam.
1:10 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po Zal ik graag verlenen. Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64: de pedo trouwde Aisjah toen ze 6 was en verkrachtte haar op 9-jari
1:09 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Met andere woorden, jij vindt dat ik jou own? Prima, dat mag je vinden, van mij, ik ben voor de vrijheid v. meningsuiting
1:07 PM – 13 Jul 2011

               
@faattj Jij vindt dus dat er niets mis is als iemand seks heeft met een 9-jarig meisje? Ook al maakt het me “Islamofoob”, ik ben er tegen.
1:06 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po Een realist? De ‘profeet’ Mohammed was een praktiserende pedofiel, hoezeer dat jou als schattige kat tegenstaat.
1:03 PM – 13 Jul 2011

               
Wat is het verschil tussen de islam (pedogeloof) en de Vereniging Martijn (pedoclub)?
1:02 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Jij vroeg me hoe ik iemand noem die in de onzin van een pedogeloof gelooft. Mijn antwoord was en blijft correct.
1:00 PM – 13 Jul 2011

               
@zero_islam @JAntiwilders @polibertas Het is een vrouw? Weet zij niet hoe die #KUTPalestijnen vrouwen behandelen? #linksissuicidaal
12:59 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Pedofielenaanbidder. Of aanhanger van een #pedogeloof .
12:58 PM – 13 Jul 2011

               
@JAntiwilders @polibertas PVV-niveau = de waarheid vertellen. Linkse kerk-niveau: schelden op iedereen.
12:56 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Het probleem dat groter is dan immigratie, is dat de aanhangers van het #pedogeloof zich voortplanten als konijnen.
12:55 PM – 13 Jul 2011

               
@Ch1po @polibertas Een pedogeloof is een geloof verzonnen door een praktiserende pedofiel: Voorbeelden: Islam, Branch Davidians.
12:53 PM – 13 Jul 2011

               
@faattj Heeft jouw ‘profeet’ Mohammed een 9-jarig meisje (Aisjah) verkracht of niet? #pedogeloof #taqiyya
12:50 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Dat stuk? Sorry, normale mensen geloven niet alles dat ze lezen, sommige mensen denken na (schokkend voor jou). #nealdeimbeciel
12:50 PM – 13 Jul 2011

               
@patriotten Pim Fortuyn had eigenlijk 100 moeten geworden. Dat zou pas een straf geweest zijn voor de racist. Door VvdG nu martelaar. Bah.
Retweeted by Nederlandse Patriot
12:48 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Zoals jij al zei, mensen die absurde dingen geloven, dienen belachelijk gemaakt te worden. Daar ben ik het mee eens.
12:48 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Neal, ben je te dom om te weten wat een racist is? Hint: het achterlijke #pedogeloof is geen ras. #nealdeimbeciel
12:48 PM – 13 Jul 2011

               
Nieuwe naam voor een Marokkaan: “wesp” niemand weet waarom ze bestaan, en ze steken je als ze daar zin in hebben.
Retweeted by Nederlandse Patriot
12:46 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas @YeremYnl Daar is niets mis mee, hoor. Maar voornamelijk heb ik een hekel aan dat #pedogeloof , niet aan zijn slachtoffers.
12:45 PM – 13 Jul 2011

               
@JAntiwilders @polibertas In je sarcastische poging om PVV’ers dom te noemen, maakte je een grammaticale fout. Nogmaals: over dom gesproken.
12:44 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Ah, jullie hebben Pim Fortuyn vermoord, maar dat is kennelijk niet genoeg, jullie moeten nog natrappen op zijn lijk. #linksekerk
12:43 PM – 13 Jul 2011

               
@YeremYnl @pauljansennl @polibertas Volledig mee eens. Mensen die het walgelijke #pedogeloof de islam aanhangen moeten belachelijk gemaakt w
12:42 PM – 13 Jul 2011

               
@faattj Ga je nog antwoord geven op de vraag? Of mag dat niet van Mohammed de kinderverkrachter? #pedogeloof
12:41 PM – 13 Jul 2011

               
@MoslimAlarm Die arme mensen hebben gewoon geen argumenten. Dus blijft alleen schelden en liegen over. Triest hoor.
12:38 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas @JAntiwilders Over dom gesproken: “Heel” slimme mensen. Heel is een bijwoord, anders zeg je dat PVV’ers heel en slim zijn. #dom
12:36 PM – 13 Jul 2011

               
@SanderWellinga Over netjes zijn gesproken: gelieve mensen met kritiek op het #pedogeloof geen racisten, fascisten en Nazi’s te noemen.
12:34 PM – 13 Jul 2011

               
@faattj Snortima, geldt dat “niet onnodig lijden” ook voor de dieren die op beestachtige wijze worden omgebracht door halal-slagers?
12:32 PM – 13 Jul 2011

               
@JAntiwilders @polibertas Kun je beter niet zijn. Als je beschaafd wilt zijn, verwijder die walgelijke vlag dan. #terroristenvlag
12:29 PM – 13 Jul 2011

               
@SanderWellinga Ik kan het me niet voorstellen dat een student bestuurskunde zo dom is dat hij het niet begrijpt. Dus niet doen alsof svp.
12:28 PM – 13 Jul 2011

               
@SanderWellinga En als D66 alle tegenstanders van het #pedogeloof islamofoben noemt, kan het dit soort reacties verwachten, vriend. #d666
12:26 PM – 13 Jul 2011

               
@zero_islam @polibertas Joop van Riessen: Ultrafascist. #moslimcollaborateur #landverrader #volkertlover
12:23 PM – 13 Jul 2011

               
@JAntiwilders @polibertas Over dom gesproken: “Heel” slimme mensen. Heel is een bijwoord, anders zeg je dat PVV’ers heel en slim zijn.
12:22 PM – 13 Jul 2011

               
@SanderWellinga @KesTeab Tweede linkse… persoon die niet begrijpt wat satire is. Best wel triest. #humorlozen
12:20 PM – 13 Jul 2011

               
@zero_islam @polibertas Ik vind het wel goed dat hij lekker is weggegaan. Dat is een voorbeeld dat navolging verdient. #linksekerkopgerot
12:17 PM – 13 Jul 2011

               
De laatste keer en de enige wijze waarop links een debat kan winnen: 6 mei 2002, Mediapark, Hilversum.
12:15 PM – 13 Jul 2011

               
@KesTeab Onze linkse vrienden kunnen helaas niets anders dan schelden. Racist, fascist, Nazi, etc. – argumenten hebben jullie helaas niet.
12:13 PM – 13 Jul 2011

               
@zero_islam @polibertas Dat ‘vreemde’ was heel erg duidelijk. Logisch nadenken is niet aan onze compleet gestoorde Neal bedeeld.
12:11 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Aangezien ik geen waanbeelden heb, is dat niet zo’n probleem voor mij, zoals dat voor nep-filosofen het geval kan zijn.
12:10 PM – 13 Jul 2011

               
@JohanSnel Uit ervaring weet ik reeds dat een gedachtenwisseling met jou vrij moeilijk is. Dus no big loss.
12:08 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Ik snap dat je je hersens (en mss je voorhuid) hebt moeten overgeven aan de moslims, maar zelfs jij moet satire kunnen herkennen
12:07 PM – 13 Jul 2011

               
@KesTeab Ben jij toevallig Nazifoob?
12:07 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas PVV’ers zien de realiteit. Jij ziet een islam die vreedzaam is, hetgeen overduidelijk betekent dat je waanbeelden hebt.
12:06 PM – 13 Jul 2011

               
@JAntiwilders Maybe the Greeks will one day apologize to your terrorist-loving organization.
12:05 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Jouw collaboratie met de moslims en de (mogelijke) collaboratie van jouw familie met de Nazi’s. #moslimcollaborateur
12:04 PM – 13 Jul 2011

               
D66 in 1942: Het verzet bestaat uit walgelijke Nazifoben die Duitsers haten. Duitsers hebben ook het recht om hier te zijn. #collaboratie
12:03 PM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Nee? Er viel zeker ook niets te collaboreren met de Nazi’s? Probeer je je grootvaders vrij te pleiten? #moslimcollaborateur
12:02 PM – 13 Jul 2011

               
@CanadaBoatGaza You’re a bunch of terrorist-lovers. We all know that. Please go blow yourself up in the desert. #traitors
12:01 PM – 13 Jul 2011

               
@JohanSnel Ah, je bent plotseling journalist? En ik maar denken dat je een professionele agitator was voor het islamitsiche #pedogeloof
11:59 AM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Maar je geeft dus toe dat je een moslimcollaborateur bent? #nsb #moslimcollaborateur
11:59 AM – 13 Jul 2011

               
@LowiekedeVos Tuurlijk, jij vergooit liever geld door het naar de derde wereld te sturen. Vervelend hè, die PVV, die echte NLers wil helpen?
11:56 AM – 13 Jul 2011

               
@polibertas Ah, jij bent één van de idioten die filosofen een slechte naam geeft. Opgerot staat netjes, achterlijke #moslimcollaborateur
11:54 AM – 13 Jul 2011

               
@gregoryshapiro Hey jackass, Geert Wilders is not concerned with races, but with cultures. Too stupid to understand even that? #morons
11:49 AM – 13 Jul 2011

               
Voorbeeld van het linkse denken. Jan van den Heuvel (Ijmuiden) 13:48: Terroristen denken “genuanceerder” dan Wilders. http://t.co/UB9unO6
11:45 AM – 13 Jul 2011

               
@JohanSnel Waarschijnlijk omdat hij wòrdt bedreigd, hoewel jij als linkse leugenaar wrs niet kan begrijpen dat iemand de waarheid vertelt.
11:40 AM – 13 Jul 2011

               
@TofikDibi Heeft niets met het “vrije woord” te maken.
11:39 AM – 13 Jul 2011

               
7/13
2010
@ietsist Vraag het maar aan ze: is de Bijbel permanent, perfect en ongecreëerd, zoals moslims geloven over de Koran, of niet?
4:43 PM – 10 Nov 2010

               
@marya1986 Nou ja, je hoeft geen analfabeet te zijn om niets te weten over de islam. Jij wist bv. toch niet dat Mohammed mensen doodde?
4:42 PM – 10 Nov 2010

               
@ietsist Tuurlijk denken christenen dat de Bijbel waarheden bevat. Doet nog steeds niet af van dat de Bijbel niet als perfect wordt gezien.
4:22 PM – 10 Nov 2010

               
Hier gaat kunstsubsidie heen: positieve discriminatie van burka’s in theaters: http://tinyurl.com/246a9ewONGELOOFLIJK! #landverraders
4:20 PM – 10 Nov 2010

               
@fritswester Is het de norm om onbewezen geruchten te verspreiden over Kamerleden? Of alleen als ze van de PVV zijn?
4:11 PM – 10 Nov 2010

               
RT @dutchtvnl [over mij] hij wordt maandag of dinsdag bij twitter er uitgegooid zorg ik wel voor < Hey almachtige manneke pis, ik ben er nog
4:05 PM – 10 Nov 2010

               
@ietsist Bijbel en Koran zijn niet te vergelijken. De Koran wordt gezien als perfect, de Bijbel niet (zie Galaten).
3:57 PM – 10 Nov 2010

               
@ietsist Wereldvreemdheid, thy name is ‘SP’.
3:56 PM – 10 Nov 2010

               
@ietsist @ProfeetMohammed Wat briljant! “Ongelovigen” in de Koran verwijst… nergens naar. Zou Mohammed dat ook zo interpreteren?
3:56 PM – 10 Nov 2010

               
@MichaelBaay Waarom zou een christen seks hebben met kleine kinderen? Wil hij soms profeet worden?
3:55 PM – 10 Nov 2010

               
@marya1986 Oh ja joh? Waarom gebruiken mensen het christendom niet als “smoes” om eerwraak te plegen? Waarom alleen de islam?
3:55 PM – 10 Nov 2010

               
@marya1986 Binnen de islam mag je geen vlieg doden, maar mensen wel! Dat deed de pedofiel Mohammed immers zelf. #pedogeloof
3:55 PM – 10 Nov 2010

               
@MichaelBaay Alhamdildollah zijn het alleen maar extreem domme “Nederlanders”, zoals jij. Jammer dat je jezelf niet ontmand hebt.
3:54 PM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Ziekeling? Bedreigingen? Hel? Wat een mooi, vreedzaam geloof heb je toch.
3:53 PM – 10 Nov 2010

               
@ietsist Dat klopt. Maar wat wel in de Koran staat is dat je je vrouw mag slaan, en ik wil dat mensen daar afstand van nemen.
2:01 AM – 10 Nov 2010

               
@ietsist Recenter: duizenden dodelijke terroristische aanslagen door moslims. http://www.thereligionofpeace.com/
2:01 AM – 10 Nov 2010

               
@ietsist Verschil is dat misdragende christenen zich niet gedragen als Christus, maar misdragende moslims zich wel als Mohammed.
1:42 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Je bent door de mand gevallen, en je weet het. 🙂 Dag, pedolover.
1:35 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Door Nederlanders zelf? Dus je erkent dat jij geen Nederlander bent? Bedankt.
1:29 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Jou waarheid? Nogmaals, leer Nederlands. En ga vooral in een burka rondlopen, dan zien meer mensen hoe ziek de islam is.
1:28 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Tuurlijk zie ik dat. Ik ben slim genoeg om niet te geloven dat een zieke pedofiel een profeet is, weet je?
1:27 AM – 10 Nov 2010

               
Man o man wat een parasieten zijn die pvv-lozers..haal de verdelgers erbij!! Ach jah, onkruid vergaat niet he..
Retweeted by Nederlandse Patriot
1:25 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Het is de waarheid, het spijt me als je er niet tegenkunt.
1:24 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia De zieke praatjes van de pedofiel Mohammed anders wel.
1:24 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Lang leve Holland ja, zodat je het kunt leegroven en plunderen.
1:23 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Een stuk karton is geen bewijs. Ik kan zoiets laten drukken voor de keizer Hirohito, maakt hem nog geen Nederlander.
1:22 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Geen zorgen, Wilders zal er alles aan doen om types als jou weg te jagen uit Nederland.
1:20 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia En toekomstige inwoners (met snor en al) van Marokko. Yay.
1:19 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Oh, dat bewijst maar weer eens hoe gewelddadig en ziek het pedofiele islamgeloof is. Lang leve Wilders!
1:18 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Halen, niet huilen. En heb je nooit gehoord van de uitdrukking “in je gezicht”? Nog meer bewijs dat je geen NLer bent.
1:18 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Ken geen Nederlands is het. Tuurlijk, de Nederlandse regering geeft paspoorten uit als warme broodjes.
1:16 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia @ProfeetMohammed “Maar” twee broers? lulz
1:15 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Ah, ze gaan hun handen niet vuil maken aan ons? Maar misschien wel aan iemand die belangrijker is, zoals Wilders of Dewinter
1:15 AM – 10 Nov 2010

               
@Ghitatoen @CasaMarrakchia Ik heb op beide gereageerd. Haal die theedoek uit je gezicht, dan kun je het misschien zien.
1:14 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Nou ja, je hebt een snor, dus waarom geen ballen?
1:13 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia De onderwerp? Mijn God…
1:11 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Dat is geen typefout, jij kent de Nederlandse taal gewoon niet. Temeer omdat je daarna dezelfde fout nogmaals maakte.
1:11 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Behandelt? Zoals gezegd, leer eens Nederlands, aanhanger van de pedofiel Mohammed. #pedogeloof
1:10 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia @ProfeetMohammed Wat, wil je één van je 8 broers op hem af sturen om hem te vermoorden? #pedogeloof
1:08 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Trouwens, behandelt? Leer eens Nederlands. Inburgeringscursus gefaald?
1:04 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Ja, door je landgenoten (Marokkanen) word je misschien behandeld als een Nederlander, maar niet door Nederlanders.
1:04 AM – 10 Nov 2010

               
@Ghitatoen Offerfeest? Gaan jullie weer op beestachtige wijze onschuldige dieren zonder verdoving doden? Mooi geloof #pedogeloof
1:03 AM – 10 Nov 2010

               
@Ghitatoen Zeg dat maar als jullie door toedoen van Wilders het land worden uitgezet. Dat wordt een nationale feestdag (Bevrijdingsdag).
1:02 AM – 10 Nov 2010

               
@Ghitatoen Ah, het ene kopvod neemt het op voor het andere. Wat een verrassing.
1:00 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia In je dromen. Jij bent geen Nederlander en zult ook nooit behandeld worden als een Nederlander.
1:00 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Zoals ik al zei: “Een stuk karton maakt je geen Nederlander.”
0:50 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Dat doe jij. Je sprong van eerwraak naar nationaliteiten, om te beweren dat jij een Nederlander bent.
0:49 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Jouw pedofiele profeet roept mensen op om anderen uit te moorden, en dat is een feit. Moet ik je eigen teksten citeren?
0:49 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Overigens ga je niet in op het FEIT dat er meerdere kanonieke hadiths zijn waarin de ‘profeet’ oproept tot ’t doden v mensen
0:35 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Nee hoor. Een stuk karton maakt je geen Nederlander. Deel uitmaken van de Nederlandse natie maakt je Nederlander.
0:34 AM – 10 Nov 2010

               
@Stop_Links Goed bezig! Op naar een Nederlandse Reconquista!
0:24 AM – 10 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Werkelijk? Ik heb anders meerdere kanonieke hadiths gelezen waarin de ‘profeet’ zegt dat zus en zo vermoord moeten worden.
0:23 AM – 10 Nov 2010

               
@MnrMocro @ProfeetMohammed Gaat het je nog lang duren voordat je met goed- of afkeuring komt van een 54-jarige man die een 9-jarige doet?
0:17 AM – 10 Nov 2010

               
@Stop_Links Hoe kom je aan die kennis van het Arabisch?
0:13 AM – 10 Nov 2010

               
@imadima @Libertarier_Dev Islam keurt geweld af? Lees 9:29 in die mooie, perfecte Koran van je eens!
0:12 AM – 10 Nov 2010

               
@imadima En waar de Koran zegt dat je vrouwen mag slaan? Is dat ook perfect? Of moet strijden tegen ongelovigen? Etc.
0:11 AM – 10 Nov 2010

               
11/10
2010
Mooi geloof: “I hanged him in my house in front of his brother to give an example to all” http://tinyurl.com/2drzqpu#eerwraak (2/2)
11:56 PM – 9 Nov 2010

               
Mooi geloof: “Qussay said he killed his son after discovering he was gay.” Straf in Irak? 1 maand. http://tinyurl.com/2drzqpu#eerwraak
11:55 PM – 9 Nov 2010

               
@imadima De meest vrome moslims plegen eerwraak, omdat de islam een achterlijk, ziek waangeloof is.
11:50 PM – 9 Nov 2010

               
@marya1986 Op basis van welk geloof mensen eerwraak plegen: islam
11:47 PM – 9 Nov 2010

               
@imadima Ze nemen slechts in eigen handen wat de (achterlijke) islam voorschrijft.
11:47 PM – 9 Nov 2010

               
@CasaMarrakchia Bedankt dat jouw geloof dit soort walgelijke praktijken in mijn land heeft geïntroduceerd. #pedogeloof
11:46 PM – 9 Nov 2010

               
Multiculturele & islamitische verrijking: kindermoordhttp://tinyurl.com/3agf6w3
7:29 PM – 9 Nov 2010

               
@mikaeljmartin Nee, ook dan zal ik je voor de rechter slepen wegens groepsbelediging en aanzetten tot haat en discriminatie.
7:28 PM – 9 Nov 2010

               
@mikaeljmartin Dat schijnt jouw obsessie te zijn. Misschien ben je er wel stiekem één, en ben je bang voor je moslimvriendjes. #zielig
7:24 PM – 9 Nov 2010

               
Multikulcommissie: “[B]epaalde verworvenheden, die wij als definitief voor onze vrijheid ervaren, moeten worden herbekeken.” Ongelooflijk!
7:22 PM – 9 Nov 2010

               
@mikaeljmartin Als je PVV-stemmers (1,5m) beschimpt, moet je niet klagen als mensen iets zeggen over de moslims (850k) waar jij voor buigt.
7:20 PM – 9 Nov 2010

               
@mikaeljmartin Anderhalf miljoen mensen. Prima, maar dan moet je niet janken als mensen de waarheid over jouw lieve knuffelmoslims vertellen
7:01 PM – 9 Nov 2010

               
@JacktotheIzzo Watnou jonge, ik zzzzweer, wat zzzzegt deze mannetje, jij echte razzziest. Wij gggaan deze land overnemen, je wet tog?
7:00 PM – 9 Nov 2010

               
Hebben moslims & NBK-tuig achteraf nog homo’s en joden gemolesteerd? > RT @bertbrussen Rabbae bij Kristallnachtherdenking #zucht
6:58 PM – 9 Nov 2010

               
Mooi, schitterend, vreedzaam geloof – de islam #pedogeloof . RT: @Marie_Ellen Heavy, Kerk in Bagdadhttp://youtube.com/watch?v=aMljTvz_Tsk
6:57 PM – 9 Nov 2010

               
@JacktotheIzzo Racist! Jij discrimineert mensen met stront in hun ogen, en kwetst hen tot in het diepste van hun ziel. #dizzzkriminasiejonge
6:43 PM – 9 Nov 2010

               
Linkse homofoben: “@mikaeljmartin Tja die houden van eikels RT pvv grootste onder lezers gay-krant” Alle principes overboord voor de moslims
6:41 PM – 9 Nov 2010

               
@JacktotheIzzo Hah, jij bent één vd good guys. 😉 Karikatuur van linksen is moeilijk te doorzien, omdat wat zij zeggen zo idioot is.
6:37 PM – 9 Nov 2010

               
@JacktotheIzzo @SirGalahadPure @Bottehund Overigens waren wat wij bespraken geen vooroordelen. Die constateringen heten “feiten”.
6:32 PM – 9 Nov 2010

               
@JacktotheIzzo @SirGalahadPure @Bottehund Volkert van der Graaf, Mohammed B., Schalken, Moors & Corstens hebben er reeds iets tegen gedaan.
6:32 PM – 9 Nov 2010

               
@SirGalahadPure En wie zijn wij om leeftijdsgrenzen te bepalen. Misschien vinden moslims 6-jarige meisjes wel oud genoeg.
6:30 PM – 9 Nov 2010

               
@JacktotheIzzo Ja, ik zie dagelijks mensen bij de burgerlijke stand trouwen met 6-jarigen (zoals de pedoprofeet).
6:29 PM – 9 Nov 2010

               
Belgische multikulcommissie: schaf Pasen & Allerheiligen af, werkgeversquota’s voor moslims, geen verbod onverdoofd slachten.
6:27 PM – 9 Nov 2010

               
@SirGalahadPure @Bottehund Dat vele moslims (in navolging van Mohammed) trouwen met 6-9 jarigen heeft ook niets te maken met de islam.
6:24 PM – 9 Nov 2010

               
Pakistaanse vrouw die ter dood is veroordeeld voor beledigen van Mohammed deed in #DIDD haar verhaal. Aangrijpend.http://bit.ly/AsiaBibi
Retweeted by Nederlandse Patriot
6:01 PM – 9 Nov 2010

               
@mariannethieme Is Volkert van der Graaf al lid geworden van je partij?
4:01 PM – 9 Nov 2010

               
@TomvanWees Neen, de zieke, gewelddadige islam met zijn kinderverkrachtende en massamoordende profeet is gevaarlijk. #islamcollaborateurs
3:46 PM – 9 Nov 2010

               
@TomvanWees Ja, 30 jaar multikul heeft Nederland vooruit gebracht. Gelieve in Spanje te blijven, warbol. #islamcollaborateurs
3:46 PM – 9 Nov 2010

               
@Jan10GL Weldenkend? Jij bent een GroenLinkser, met je voormalige pedo-voozitter Herman Meijer. Dus jij bent allermint weldenkend.
3:44 PM – 9 Nov 2010

               
@jjvpeperstraten Weet jij wat een ‘verwachting’ is? Zo niet, dan zou ik je aanraden het woord op te zoeken in een woordenboek.
3:37 PM – 9 Nov 2010

               
@JosSwartjes_SP De enige inquisitie is het showproces Wilders, die vervolgd wordt wegens zijn opvattingen. Alva & Filips zijn dolblij!
3:36 PM – 9 Nov 2010

               
@Wateenland Werkelijk? De God van het christendom is een god van naastenliefde, Allah is een god van haat, oorlog en geweld.
3:34 PM – 9 Nov 2010

               
@MichaelBaay Nou ja, moslims als jij zijn goed in stelen, dus is dat niet gewoon jouw ‘werk’? #pedogeloof #konthijsers
3:22 PM – 9 Nov 2010

               
@MichaelBaay Wat denk je dat ik met stelen bedoel? Tip: Iets waar je moslimbroeders erg goed in zijn, alhamdildolllah.
2:39 PM – 9 Nov 2010

               
Mohammed Rabbae was en is voorstander van verbod van Duivelsverzen van Salman Rushdie. Zie hier de tragiek van integratie in een notendop
Retweeted by Nederlandse Patriot
2:38 PM – 9 Nov 2010

               
@diederiksamsom Tja, linkse types grijpen alles aan om maar niets te doen aan de criminaliteit en aan de massa-immigratie (= meer stemmen).
12:43 PM – 9 Nov 2010

               
@klapster Wat je wilt.
12:40 PM – 9 Nov 2010

               
@MichaelBaay Geen zorgen, als jullie zo doorgaan, zal deze wens van mij vanzelf uitkomen.
12:40 PM – 9 Nov 2010

               
@MichaelBaay Stelen, bedoel je?
12:35 PM – 9 Nov 2010

               
Andere rechterlijke potentaat mengt zich in showproces-Wilders: http://tinyurl.com/3y2fdg3
12:35 PM – 9 Nov 2010

               
Landverraders en islamieten die René Danen en Mohammed Rabbae steunen: http://tinyurl.com/landver #landverraders#islamcollaborateurs
12:29 PM – 9 Nov 2010

               
@JohanSnel Hah. Bewijs het maar eens. Vooralsnog zijn het alleen jouw moslimvriendjes geweest die joden en homo’s discrimineren.
0:09 AM – 9 Nov 2010

               
11/9
2010
@klapster Niet echt. Het was gewoon bedoeld als een bijdehante opmerking, meer niet. Voortaan zal ik slechts bekendere fouten corrigeren.
11:57 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Niet als joden dat daadwerkelijk deden, maar dat doen ze niet. Maar vertel, waar heb ik joden van zulks beschuldigd, dan?
11:55 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Nou ja, zie de scan. Weinigen schrijven zo: “Hij doet dit, dus, ik doe dat.” Normaal is: “Hij doet dit, dus doe ik dat.” Pv. + Ow.
11:31 PM – 8 Nov 2010

               
@hetspijtme Wat een leuk account.
11:19 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Zoals je kunt zien, is zonder komma pv + ow (inversie) standaard. En bij koppeling past geen komma. (2/2http://twitpic.com/355slv
11:18 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Nou, goed dat je tenminste niet uit je nek stond te kletsen (zoals ik dacht). Maar vgl. mij is het tegenovergestelde waar. (1/2)
11:11 PM – 8 Nov 2010

               
@MnrMocro @ProfeetMohammed Een stuk karton mag misschien iets zeggen, maar wij weten wel beter. GW vraagt erom bedreigd te worden, zei je?
10:58 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Laat eens zien waar ik anti-semitisch ben geweest, pathologische leugenaar. Alleen je moslimvrienden zijn anti-semitisch.
10:53 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Hahahahahaha! Typisch links, kan zijn fouten niet toegeven.
10:51 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Tja, ik heb meer grond om zulke vragen te stellen, hè. Terug naar de basisschool met jou.
10:50 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Geef dan maar een bron (en dan niet je duim). Renkema spreekt jou tegen. #foutenniettoegeven#verstoktemulticultis
10:46 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Volledig uit de lucht gegrepen, zoals gewoonlijk bij jou. Nogmaals, ben je dronken? Of misschien traag van begrip?
10:43 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Je krabbelt al terug. Eerst zei je dat je “woordvolgorde…prima [was]”. Dat is het dus niet.
10:40 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Niks “vroegers” aan. Moslims zijn nooit gezien als een ras, joden wel. Nog steeds. Kijk maar naar ongelovige joden.
10:37 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Na dus, zonder komma, komt de persoonsvorm voor het onderwerp. Dus: “dus heb ik”. Zie Renkema, Schrijfwijzer (2002), 147.
10:34 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Meerderheid van moslims is niet semitisch, en anti-moslim sentiment richt zich niet tegen hun ras. Anti-islam =/ anti-semitisch
10:30 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Nog meer:http://www.memritv.org/clip/en/2080.htm ; Moet je er nog meer hebben, of is dit voorlopig genoeg om goed te praten?
10:28 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Hmm… leuk gekopieerd van OnzeTaal zonder attributie. Iig zat het met je woordvolgorde niet helemaal snor (itt moslima’s).
10:24 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Ga dan naar de dar-al-islam, want die worden daar verkocht als waarheid & in A’dam zijn joden niet meer veilig door moslims.
10:21 PM – 8 Nov 2010

               
@pmeese Ontken jij dat kritiek op de islam levensgevaarlijk kan zijn voor de criticus, door het doen van lieden als Volkert en Mohammed?
10:19 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Zeker. “dus heb ik” behoorde het te zijn.
10:18 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel Fout. Degenen die vrouwen, ongeloven, joden & homo’s terroriseren zijn de moslims waar jij voor buigt. Wat een revelatie, hè?
10:16 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Probeer eens in een Tweet geen Tante Betje-taalfout te maken, als je met je incoherente nonsens komt aanzetten. Veel succes.
10:13 PM – 8 Nov 2010

               
@pmeese Ovgs heb jij natuurlijk liever dat islamcritici zichzelf bekend maken, zodat jij je Volkerts en Mohammeds op af kunt sturen.
10:12 PM – 8 Nov 2010

               


@pmeese Ben je wel of geen islamcollaborateur? Sta je aan de kant van Nederlanders, of aan de kant van de slopende en plunderende islam?
10:11 PM – 8 Nov 2010

               
@JohanSnel De islamieten? Juist. Homo’s en joden zijn varkens en apen, meningsuiting geldt niet voor islam, en afvalligen worden bedreigd.
10:10 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Na al het linkse en islamitische politieke geweld, moet ik natuurlijk zo dwaas zijn om linksen en islamieten te vertrouwen. Zeker.
10:09 PM – 8 Nov 2010

               
@MnrMocro De kerk keurt pedofilie af. De islam keurt pedofilie goed, zozeer dat ze pedo’s als profeten beschouwen.
10:09 PM – 8 Nov 2010

               
@ajboekestijn Tja, wat verwacht je van die 100% links stemmende groep?http://www.nrc.nl/binnenland/article1681226.ece/Het_hoogste_woord
9:31 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay Ik zal gelukkig zijn als er niemand is die de perverse naam van “Allah” in de mond durft te nemen, waar dan ook ter wereld.
9:22 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Interessant. Ben jij Volkert 2.0? Zo niet, wat is de reden voor jouw nieuwsgierigheid?
9:21 PM – 8 Nov 2010

               
@Bottehund Het is duidelijk dat keeper Mark van de Bijl de grote agitator van het team is; de onruststroker tussen nette jongens. #Pechtold
Retweeted by Nederlandse Patriot
7:35 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay @ProfeetMohammed Weet je ons trouwens al te vertellen of het goed is voor een 54-jarige om een 9-jarig meisje te ontmaagden?
7:20 PM – 8 Nov 2010

               
A week after church massacre, Islamic supremacists murder two more Christians in Baghdad: They murdered 58…http://tinyurl.com/24fuj5a
Retweeted by Nederlandse Patriot
7:16 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay Wat ben jij dom! In “wat er ook gebeurd” is “gebeurd” geen voltooid deelwoord, dus gebeurt. #pedogeloof#analfabeten
7:16 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Nederland natuurlijk.
7:14 PM – 8 Nov 2010

               
@vallieeee Houd je smoel nee.
7:14 PM – 8 Nov 2010

               
@vallieeee Wallah? Leer eens Nederlands joh. #pedogeloof
6:10 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay Leer trouwens eens een keer Nederlands: gebeurT. Wallah, ik zweer, je weet toch.
6:06 PM – 8 Nov 2010

               
@Serhatyy Islamitische deïsten à la Voltaire en anderen?
6:05 PM – 8 Nov 2010

               
NYTimes: “Many Afghan women set themselves on fire to escape lives of servitude and abuse.”http://tinyurl.com/2e2fug6 #pedogeloof
5:56 PM – 8 Nov 2010

               
Obama joined Muslim prayers at school, teacher sayshttp://dlvr.it/8CxDf #sharia #jihad #news
Retweeted by Nederlandse Patriot
5:29 PM – 8 Nov 2010

               
@YeremYnl En heeft Hamasvrienden in de organisatie. #islamcollaborateurs
5:27 PM – 8 Nov 2010

               
@herbertkuiling Ik kan net zo goed zeggen dat islamcollaborerende neo-NSB’ers als jij worden betaald door Saoedi-Arabië. Evenveel bewijs.
5:20 PM – 8 Nov 2010

               
@mhvdz Oprotten uit Nederland dan, landverradende breezerslet. #islamcollaborateurs #nsb #landverraders#mussertskleindochter
5:19 PM – 8 Nov 2010

               
@pmeese En Geert heeft anderhalf miljoen stemmen. Hoeveel stemmen zou jij krijgen, neuspeuteraar? #islamcollaborateurs#nsb #dhimmis
5:17 PM – 8 Nov 2010

               
@anton_de_wit Dus jullie strijden samen met moslims tegen “extremisten” die zich zo gedragen als de profeet Mohammed? #pedogeloof
5:14 PM – 8 Nov 2010

               
@klapster Mensen die de waarheid vertellen over moslims, bedoel je misschien. #islamcollaborateurs
5:13 PM – 8 Nov 2010

               
@_iisara Hey moslim, hebben islamieten “deze land” al overgenomen? #pedogeloof
5:06 PM – 8 Nov 2010

               
@liefdeisbaas Ben jij de loverboy van @xBabyGabx ? Wilders heeft gelijk over het zieke geloof van de pedofiel Mohammed. #pedogeloof
5:04 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay Dit is twitter, idioot, ik moest de walgelijke woorden van de zieke pedofiel Mohammed wel inkorten. #pedogeloof
4:58 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay Oh, dus je geeft toe dat islambashen geen racisme is, aangezien de #pislam geen ras is? #pedogeloof
4:58 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay @profeetmohammed Wat noem jij seks tussen een 54-jarige man en een 9-jarig meisje?
4:57 PM – 8 Nov 2010

               
Linkse potentaten vh Haagse gerechtshof verklaren anti-kraakwet ongeldig: http://nos.nl/l/196885 < ZIJN woning? Weten zij wat kraken is?
3:14 PM – 8 Nov 2010

               
@GerardGoos @Bertbrussen @NOS En weer staan die D66-stemmende potentaten en aspirant-monarchen (a.k.a. rechters) in de weg van het volk.
3:09 PM – 8 Nov 2010

               
Help stop sharia in the West, support Elisabeth Sabbaditsch-Wolf (video) http://dlvr.it/873mp #sgp sharia #jihad #tcot#liberty
Retweeted by Nederlandse Patriot
3:06 PM – 8 Nov 2010

               
Mooi geloof: Fight those who believe not in Allah…until they pay the Jizya…and feel themselves subdued. (Mein Koran 9:29) #pedogeloof
2:44 PM – 8 Nov 2010

               
Dat ze in NL zo gek zijn janenalleman binnen te laten wil niet zeggen dat andere landen dat ook doen.http://tinyurl.com/354fnbo #AnnedeJong
Retweeted by Nederlandse Patriot
2:42 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay Hey Knor’an-lezer, aangezien jij het constant over de islam & islamitische landen hebt, wat doe je hier nog? #pedogeloof
2:42 PM – 8 Nov 2010

               
@MichaelBaay @ProfeetMohammed Klopt, de pedofiel Mohammed (verkrachter van 9-jarige meisjes) spoort ècht niet. #pedogeloof
2:41 PM – 8 Nov 2010

               
Canadese moslim over rituele slachting: “I myself take joy in the kill itself”. http://tinyurl.com/zieken #pedogeloof
2:39 PM – 8 Nov 2010

               
@DALLEB “i hope u burn in hell” Ah, we zien meer van de vreedzame en liefdevolle aard van die islam van je. #pedogeloof
2:37 PM – 8 Nov 2010

               
11/8
2010
@xBabyGabx Jij wenst een man met 1,5 miljoen stemmen dood, en ik moet mijn mond houden? Nee, zo werkt het niet in de wereld, klein kind.
11:45 PM – 7 Nov 2010

               
@xBabyGabx Hey, is Wilders al dood? Nee, hij leeft nog, ondanks het feit dat jij hem dood wenst – en hij is in elk opzicht beter dan jij.
11:36 PM – 7 Nov 2010

               
@MichaelBaay Mag jij wel voetbal kijken van het zieke #pedogeloof van je?
11:34 PM – 7 Nov 2010

               
@MichaelBaay @Stop_Links Als moord wordt afgekeurd, wat zeg je dan over de talloze moorden die de pedofiel Mohammed heeft gepleegd?
11:32 PM – 7 Nov 2010

               
@JorritNuijens @stop_links Oh, en het is nooit de landverrader die voor z’n leven moet vrezen, maar de patriot. Vb.: W v. O, verzet, PF, GW.
11:25 PM – 7 Nov 2010

               
@JorritNuijens probeert het werk van Volkert 2 (René Danen?) makkelijker te maken: “@Stop_Links wil ik wel eerst je volledige naam weten!”
11:22 PM – 7 Nov 2010

               
@AnkievTatenhove enst die vandaag ook bijgewoond wordt door moslims < Dat liep enkele dagen geleden in Irak niet goed af #pedogeloof
11:20 PM – 7 Nov 2010

               
Vreselijk de vergelijking van #links van Joden en moslims. Als er iemand een holocaust toejuicht… over politieke prostitutie gesproken
Retweeted by Nederlandse Patriot
11:19 PM – 7 Nov 2010

               
@DALLEB Er is geen reden om Marokkanen te haten. Maar aanhangers vd islam? Geef hem eens ongelijk. #pedogeloof
11:18 PM – 7 Nov 2010

               
@JohanSnel @Karin_BG En wie schaft daadwerkelijk doch informeel vrijheden af door bv. vrouwen, ongelovigen, joden & homo’s te terroriseren?
11:18 PM – 7 Nov 2010

               
@MnrMocro Nee, een gevaar voor de konthijsers. En waarom? Omdat hij een islamcollaborateur was.
11:17 PM – 7 Nov 2010

               
@MnrMocro En ik heb het recht om te laten zien wat voor een ziek, verwerpelijk #pedogeloof de islam is, en dat islam gelijk staat aan haat.
11:16 PM – 7 Nov 2010

               
@MnrMocro Jij kunt het weten, omdat je ongetwijfeld net je vmbo-diploma hebt behaald, zoals 90% van de islamitische cultuurverrijkers.
11:15 PM – 7 Nov 2010

               
@MnrMocro @Aegyptoc Kader Abdollah is gevlucht voor de moslims in Iran. Banali? Nog nooit van die gehoord. Grote schrijver? Hah.
11:15 PM – 7 Nov 2010

               
@tuliperouge Jij geeft dus toe dat ik gelijk had, door de patriotten kwam er een juridische gelijkstelling van joden. Dank.
11:14 PM – 7 Nov 2010

               
@MichaelBaay Sinagoog? Verbiedt jouw geloof om woorden correct te spellen? Overigens zijn jouw medemoslims de grootste terroristen.
11:14 PM – 7 Nov 2010

               
@MichaelBaay @mnrmocro Je bent net zo’n patriot als de mensen die tussen 33 en 45 aan de kant van de fascisten stonden.
11:13 PM – 7 Nov 2010

               
@JorritNuijens @stop_links Doe eens een gok, waar zouden critici van de islam bang moeten zijn? Types als Volkert/Mohammed/Moors/Schalken?
11:13 PM – 7 Nov 2010

               
Islamic child preacher: ‘A child must be raised on the love of jihad and the desire to be martyred for the sake …http://bit.ly/dexJwZ
Retweeted by Nederlandse Patriot
11:10 PM – 7 Nov 2010

               
@KGFerrier Ik vrees dat wij in NL ook laffe aanslagen op kerken zullen krijgen, door de islamisering die mensen zoals u voorstaan.
12:17 PM – 7 Nov 2010

               
@tuliperouge Bovendien is ‘patriot’ gewoon een woord dat geen noodzakelijk verband heeft met de anti-Orangisten. Te hoog gegrepen voor jou?
12:16 PM – 7 Nov 2010

               
@JorritNuijens Veel succes in mei 2015 dan. Tegen die tijd is de economie weer hersteld en zal deze combinatie nog populairder zijn.
12:03 PM – 7 Nov 2010

               
@JorritNuijens @Stop_Links Ik adviseer je om de peilingen iets meer in de gaten te houden. Synovate: coalitie op 84 (+8). PvdA 24 (-6).
12:02 PM – 7 Nov 2010

               
@tuliperouge Je weet niet waar je het over hebt. De patriotten gaven de joden juist volledige burgerrechten in 1795. En gescheld? Waar?
12:01 PM – 7 Nov 2010

               
11/7
2010
@xBabyGabx Ga je gang. Gefelicteerd trouwens: je bent er eindelijk in geslaagd om in één reactie het niveau van het vmbo te bereiken.
11:33 PM – 6 Nov 2010

               
@JorritNuijens @Stop_Links Je doet er ook niets tegen. Al 30/40 jaar worden NLers geterroriseerd door moslim, en links doet er niets aan.
11:32 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx En anders? Wat ben je toch verdraagzaam. Iedereen die het niet met je eens is, moet maar dood. En slim? Nee, gewoon normaal.
11:30 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Als je niet van mij wilt horen, blokkeer me dan. Spring voor een trein? Wat tolerant & verdraagzaam toch van onze linkse Gab.
11:26 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Moe van jezelf? Tja, moeilijk voorstelbaar dat er iemand is die 24 uur per dag met jou moet leven.
11:18 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Triest dat jouw intelligentie niet toereikend is om ook maar iets dan een non-sequitur als antwoord te geven. Wel hilarisch.
11:16 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Misschien moet je aan “je ma” vragen hoe je moet reageren als mensen die wel verstand hebben iets zeggen. #islamcollaborateurs
11:09 PM – 6 Nov 2010

               
@Stop_Links @JorritNuijens Wat moet het die arme man toch dwars zitten dat er een POPULAIRE regering van VVD, CDA met gs. van de PVV zit.
11:08 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Wij lachen je wel om meer redenen uit, onder andere omdat je verschrikkelijk dom bent. #islamcollaborateurs
11:06 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Too much information, breezer-liefhebber. Dit soort dingen willen we niet weten. #islamcollaborateurs.
11:02 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Wat ben jij toch beschaafd! Wat een eloquentie! Cicero en Demosthenes verbleken bij jouw welbespraaktheid. #islamcollaborateurs
11:01 PM – 6 Nov 2010

               
@Melaniee_B @SophieintVeld Er was niets ‘respectvol’ aan de wijze waarop je iets dat niet fout was poogde te corrigeren. Leer ervan.
11:00 PM – 6 Nov 2010

               
@JorritNuijens Interessant. Door wie worden joden uit wijken gejaagd in Amsterdam? Niet door mij hoor, noch door PVV’ers. Door moslims.
10:58 PM – 6 Nov 2010

               
@AliciaJennifer Vallen woorden zoals ‘racist, fascist en nazi’ daar ook onder – al 30 jaar noemen linkse mensen elk rechts iemand zo.
10:58 PM – 6 Nov 2010

               
@Melaniee_B @AliciaJennifer @javandongen @SammaniacHah, je kunt er gewoon niet tegen dat je finaal door de mand bent gevallen wb spelling.
10:57 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Het is duidelijk dat je moeder groot gelijk heeft! #islamcollaborateurs #landverraders #nsb#mussertskleindochter
10:54 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx Ah, linkse tolerantie, verdraagzaamheid en liefde, zie ik. #islamcollaborateurs #landverraders #nsb#mussertskleindochter
10:51 PM – 6 Nov 2010

               
Linkse verdraagzaamheid en tolerantie in actie. #islamcollaborateurs #landverraders #nsb#mussertskleindochter http://twitpic.com/34jy9u
10:50 PM – 6 Nov 2010

               
@liefdeisbaas Fuck wilders man die man moet #DOOD
Retweeted by Nederlandse Patriot
10:48 PM – 6 Nov 2010

               
@xBabyGabx @AllDayDutch Die kapsel? Ook al niet opgelet bij Nederlands. #islamcollaborateurs #landverraders #NSB#mussertskleindochter
10:46 PM – 6 Nov 2010

               
@JorritNuijens HAHAHAHAHAHA, is dat hoe jij jezelf beschouwt? Ongetwijfeld hadden de NSB’ers van weleer een soortgelijk zelfbeeld #NSB
10:42 PM – 6 Nov 2010

               
@Melaniee_B Wb de conclusie die ik trok: je praat hersenloos/hersendood je mede-landverraders bij GL na. Tja, wat moet je dan? #NSB
10:37 PM – 6 Nov 2010

               
@Melaniee_B “Denken kun je niet” is correct qua spelling. Opletten bij Nederlands ipv je clitoris afhakken, breezerslet. #nsb #landverraders
10:36 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro Het toont aan hoe ziek jij in je hoofd bent. En waarom ben je ziek in je hoofd? Vanwege het #pedogeloof dat je aanhangt.
10:35 PM – 6 Nov 2010

               
Lied over de islam: Islam’s not for me:http://tinyurl.com/yzbo94y #pedogeloof
10:25 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro Mensen op de hoogte brengen van de zieke aard van de islam. Overigens, bekijk dit: http://tinyurl.com/yzbo94y#pedogeloof
10:25 PM – 6 Nov 2010

               
@patriotten RANDDEBIEL, PIM FORTUYN IS VERMOORD DOOR EEN NEDERLANDER. OOIT GEHOORD V. V. V. D. GRAAF? JIJ MOET GEWOON NOOIT MEER TWITTEREN!!
Retweeted by Nederlandse Patriot
10:24 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro Volkert van der Graaf, islamcollaborateur. Moslims en islamcollaborateurs zijn beiden uiterst intolerant #pedogeloof
10:23 PM – 6 Nov 2010

               
@Melaniee_B Toch zal “breezer” in een betiteling van jou voorkomen. En je mag dan 21 zijn, maar denken kun je niet. #islamcollaborateurs
10:23 PM – 6 Nov 2010

               
Moslim @MnrMocro over doodsbedreigingen tegen GW: “En Wilders.. daar vraagt hij zelf om.” << Mooi geloof. #pedogeloof
10:20 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro @Stop_Links Ooit van Theo van Gogh gehoord? Of Pim Fortuyn? Allebei vermoord door moslims en #islamcollaborateurs #pedogeloof
10:14 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro @Stop_Links Andersdenkenden vermoorden is toch het kenmerk van jouw geloof hoor, zoals ook de pedofiel zei. #pedogeloof
10:09 PM – 6 Nov 2010

               


@MnrMocro Sahih Bukhari 7.62.057 Mohammed trouwde Aishah toen zij 6 was en ontmaagdde haar toen zij 9 was. #pedogeloof
10:09 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro Hem meegemaakt? Leer eens een keer Nederlands joh. Het staat in jullie eigen (zieke) heilieg werken dat hij pedo was. #pedogeloof
10:07 PM – 6 Nov 2010

               
@Stop_Links @MnrMocro Hij verkeert nog in de ontkenningsfase. Quote: “Pedogeloof? Hoe verzin je het toch?” #pedogeloof
10:03 PM – 6 Nov 2010

               
@tuliperouge Ik moet zeggen dat het me niet verbaast dat zulke idiote, islamcollaborerende, NSB-meningen van een maatsch. werkster komen.
10:00 PM – 6 Nov 2010

               
@tuliperouge Joden integreerden direct toen ze burgerrechten kregen. Moslims slopen en plunderen Nederland alleen maar. #pedogeloof
9:59 PM – 6 Nov 2010

               
@tuliperouge En toch zijn joden enorm succesvol geworden. 15 miljoen joden – 160 Nobelprijzen 1,5 miljard moslims – 7 Nobelprijzen.
9:59 PM – 6 Nov 2010

               
@Aegyptoc Harry Mulisch was ook een allochtoon. Hij werd één vd grootste Nederlandse schrijvers. Maar hij was dan ook geen moslim.
9:55 PM – 6 Nov 2010

               
@Stop_Links @MnrMocro Dat doet me bijna wensen dat er een islamitische beschaving was.
9:52 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro Wat een verrassing dat jij naar zulke troep luistert. Verbaast me niets van een aanhanger van de pedo Mohammed. #pedogeloof
9:51 PM – 6 Nov 2010

               
@Melaniee_B Nog een Breezer, Melanie? Misschien moet je leren voor jezelf na te denken. #islamcollaborateurs
9:49 PM – 6 Nov 2010

               
@MiriamElfassih Goed dat je teruggaat naar je eigen land (Turkije). Want hier in Nederland zijn achterlijke geloven niet welkom.
9:48 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro De islam is toch ook een pedogeloof? Had de pedofiel Mohammed geen 6-jarige vrouw die hij verkrachtte toen zij 9 was? #pedogeloof
9:47 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMocro Dat er geen islamitische beschaving is? Dat kan samenhangen met het feit dat islam en beschaafd zijn niet samengaan. #pedogeloof
9:46 PM – 6 Nov 2010

               
@patriotten Ik val niet op mannen, als je wil pijpen krijg ik status !!
Retweeted by Nederlandse Patriot
9:46 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo Dat is inderdaad nietde islamitische beschaving, want zoiets bestaat niet. #pedogeloof
7:35 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo Je wil? Zo te zien heb je nog steeds geen Nederlands geleerd. Ovs: in welk achterlijk gebied krijg je status als een man dat doet?
7:34 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo Probeer je trouwens vaker mannen te betalen voor een blowjob? En maar beweren dat je niet op mannen valt.
6:56 PM – 6 Nov 2010

               
RT Moslim @MnrMo “patriotten Ga je vader de lolo zuigen, als je werk zoekt heb ik nog een blow-job voor je.” < Islamitische beschaving
6:51 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo Ik ben niet aan het janken, ik lach je uit & niet alleen omdat je een kinderverkrachter en massamoordenaar profeet noemt. #pedogeloof
6:51 PM – 6 Nov 2010

               
@MiriamElfassih Gelieve lekker in Turkije te blijven. Of nee, zelfs daar zijn ze niet blij met hoofddoeken (en terecht).
6:45 PM – 6 Nov 2010

               
Aanslagen op Christenen opent nu wel veel ogen voor hun positie in het Midden Oosten. waarom zo laat?http://tinyurl.com/3ac24bb
Retweeted by Nederlandse Patriot
6:43 PM – 6 Nov 2010

               
@tweetsboy Je kent me net zo goed als je de Nederlandse taal kent.
6:43 PM – 6 Nov 2010

               
@Powndnl Ah, Nederlandse militairen zijn dus laf? Typische uitspraak voor een moslim. #pedogeloof
6:42 PM – 6 Nov 2010

               
@AlwaysTung Misschien zou je eens moeten leren wat een ras is, dom kindje.
5:51 PM – 6 Nov 2010

               
@tweetsboy Steriotype? Die? Leer eens Nederlands, stereotype.
5:50 PM – 6 Nov 2010

               
@AlwaysTung Als je ongelooflijk dom en blind bent, zou je dat kunnen doen. Want in werkelijkheid lijkt Mohammed op Hitler. #pedogeloof
5:49 PM – 6 Nov 2010

               
@PeterNoordhoek Oh ja, omdat mensen die in Nederland kritiek hebben op China worden vermoord. En omdat China hier ellende aanricht.
5:47 PM – 6 Nov 2010

               
Rouvoet beschimpt anderhalf miljoen (echte) Nederlanders:http://tinyurl.com/25heswj #islamcollaborateurs
5:42 PM – 6 Nov 2010

               
@andre_rouvoet Goh, André, je bent toch niet bezig 1,5 miljoen mensen in een hoek te zetten, hè? Daar is de ‘Christen’Unie toch zo tegen?
5:41 PM – 6 Nov 2010

               
Moslim @MnrMo zegt: “@Verraadvanlinks ik neuk jou moeder. Hoerenzoon.” Wat een mooi geloof is de islam toch.
5:27 PM – 6 Nov 2010

               
@patriotten je zit wel de islam te bevechten,ondertussen nemen wij communisten de boel over, zie China
Retweeted by Nederlandse Patriot
5:25 PM – 6 Nov 2010

               
@DDR66 Dat klopt inderdaad. Heeft onze Karl Marx-aanbidder het Russisch geleerd toen het communisme daar nog heerste?
4:52 PM – 6 Nov 2010

               
@Bottehund @RobRiemen Het zal me niet verbazen als het klopt, en dat het Leers en Donner waren.
4:51 PM – 6 Nov 2010

               
@DDR66 Ik ken (dat ww gebruik je bij talen) geen Duits, omdat ik geen aanhanger ben van de DDR, itt sommige mensen. #islamcollaborateurs
4:34 PM – 6 Nov 2010

               
@patriotten Op verzoek van politie-agent ga ik niet meer in discussie met je. Proces-verbaal is in de maak.
Retweeted by Nederlandse Patriot
4:28 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo HAHAHAHAHAHAHA! Gelieve wel goed Nederlands te leren, want dat is nogal gebrekkig in jouw geval.
4:27 PM – 6 Nov 2010

               
@MichaelBaay Ga jij je eens verdiepen in je #pedogeloof . Het staat in je eigen hadith dat Mohammed een 9-jarig meisje ontmaagd heeft.
2:02 PM – 6 Nov 2010

               
@MichaelBaay Omdat de islam een ziek, gewelddadig geloof van haat is. Waarom vermoordt de islam homo’s en afvalligen? #pedogeloof
1:27 PM – 6 Nov 2010

               
@MichaelBaay Waarom worden vrouwen onderdrukt? Waarom hebben ongelovigen minder rechten in de achterlijke islam? #pedogeloof #deporteren
1:25 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo 1. Het is geen klein foutje, iedereen weet de/het, zelfs de grootste tokkies. 2. JOU mede-Nederlanders? JOUW. Nog een fout, moslim.
1:24 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo Een debat waarbij woorden worden beantwoord met kogels door jou? Zegt jouw geloof niet dat je critici moet vermoorden? #pedogeloof
1:23 PM – 6 Nov 2010

               
@MichaelBaay Wat ben jij dom (geen wonder dat je moslim bent geworden)! ‘Jood’ is ook een etniciteit. Cohen gelooft bv. niet, maar is Jood.
12:50 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo DIE ene argument? Leer eens Nederlands, barbaarse pedofielenliefhebber. DAT argument.
12:42 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo @Stop_Links Hij is niet zo dom om een zieke pedofiel en massamoordenaar als ‘profeet’ te beschouwen. Jij helaas wel. #pedogeloof
12:41 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo Liever vandaag dan morgen dat jij ophoepelt naar de woestijn. Neem je pedogeloof, de pislam en de Knor’an mee. #pedogeloof
12:40 PM – 6 Nov 2010

               
@MnrMo @Stop_Links Je valt niet op mannen, maar je bent wel een schandknaap? Tja, die scooter van je moet op eoa manier verdiend worden, hè?
12:39 PM – 6 Nov 2010

               
@MichaelBaay Je bent zo dom als het achtereind van een varken, moslim. Natuurlijk zijn joden een ras, denk aan seculiere joden (Cohen bv).
12:38 PM – 6 Nov 2010

               
@MichaelBaay Hah. Je had ook # kunnen verwijderen. Mag correct Nederlands schrijven niet van die zieke pedo en massamoordenaar? #pedogeloof
12:37 PM – 6 Nov 2010

               
@MichaelBaay Ik denk dat je eerder de vraag zou moeten stellen wie jou niet zou aangeven! Wie zou Anton Mussert niet aangeven? #pedogeloof
12:31 PM – 6 Nov 2010

               
@rafjeNL Volkert van der Graaf. Hij vermoordde een criticus van het #pedogeloof , zoals moslims normaal gesproken willen.
12:30 PM – 6 Nov 2010

               
Het einde van de progressieve eenpartijstaat Nederland (VK):http://tinyurl.com/3a6yfnr #pvvop1
12:27 PM – 6 Nov 2010

               
Rechterlijke potentaten bezorgd over mislukking showproces-Wilders http://tinyurl.com/28kfpgv #islamcollaborateurs
12:26 PM – 6 Nov 2010

               
11/6
2010
Moslims brainwashen kinderen met de haat van Mohammed:http://www.youtube.com/watch?v=Bra53uzgPDk #pedogeloof#konthijsers
11:17 PM – 5 Nov 2010

               
Ander Joods Geluid activist, #HajoMeijer noemt op symposium bij UvA “Nazi’s lieverdjes tav moordenaars van #Gaza“. Bah!
Retweeted by Nederlandse Patriot
11:04 PM – 5 Nov 2010

               
@JAG_72 En geiten van 2, 3, etc. #pedogeloof
10:39 PM – 5 Nov 2010

               
Wat is het verschil tussen Nationaal Socialisten en Internationaal Socialisten? #OxfamNovib financiert de Internationaal Socialisten. #GL
Retweeted by Nederlandse Patriot
7:46 PM – 5 Nov 2010

               
@MichaelBaay Overigens kun jij niet eens het woord ‘doodsbedreiging’ spellen. Ook autochtone pedo Mo-lovers zijn dom. Stelletje konthijsers.
7:05 PM – 5 Nov 2010

               
@MichaelBaay Dan waren de historische nazi’s geen nazi’s, want de joden wilden ze kwijt omwille van hun ras. Niet nagedacht, verminkte?
7:04 PM – 5 Nov 2010

               
Amanda Kluveld over de prachtige multicriminele samenlevinghttp://tinyurl.com/29f8ev6 #pedogeloof
4:21 PM – 5 Nov 2010

               
Telegraaf cameraploeg in Gouda bekogeld door Marokkaanse reljeugd..later beeld
Retweeted by Nederlandse Patriot
2:04 PM – 5 Nov 2010

               
Hoe verdient die Rene Danen zijn centjes eigenlijk? Met subsidie? #hetzaltochniet
Retweeted by Nederlandse Patriot
12:50 PM – 5 Nov 2010

               
@JoostSchreurs Trots zijn op iemand die de Duivelsverzen wil verbieden, homo’s haat en Wilders de mond wil snoeren? #islamcollaborateurs
12:47 PM – 5 Nov 2010

               
@imadima Grappig, want mijn antwoorden komen niet eens in timeline. En nuttig, 5 keer per dag richting Mekka bidden? #pedogeloof
12:38 PM – 5 Nov 2010

               
@RafiqMan Grapjas. Vertel eerst maar eens waarom die “vertaling” verkeerd is. De bron is Sahih Bukhari, kanoniek voor het #pedogeloof
12:37 PM – 5 Nov 2010

               
Islamiet snijdt keel 10-jarige zoon en 8-jarige dochter door. Dat doen ze met hun eigen kinderen.http://tinyurl.com/3yrl7xq #pedogeoof
12:24 PM – 5 Nov 2010

               
Wouter Bos de fascist (PvdArabieren), vroeg om het ontslag van een kritische columnist http://tinyurl.com/2urbt6c#islamcollaborateurs
12:12 PM – 5 Nov 2010

               
@AouatifTawfik Schrijft je #pedogeloof voor dat je zo met mensen om moet gaan? Wat een vrede, tolerantie en liefde. Wilders heeft gelijk.
11:16 AM – 5 Nov 2010

               
@imadima @AouatifTawfik Dat soort dingen vinden wel plaats in jullie mooie stadsdeel. Dank aan de vele aanbidders van de pedofiel Mohammed.
11:15 AM – 5 Nov 2010

               
@RafiqMan Tja, net zoals ik het christendom beter ken dan 99% van de christenen. Dat doet lezen met je. Probeer ’t eens.
11:09 AM – 5 Nov 2010

               
@AouatifTawfik @imadima Maar vooral van criminaliteit, jodenhaat, homohaat, eerwraak, verminking, loverboyerie en pedofilie #pedogeloof
11:05 AM – 5 Nov 2010

               
@AouatifTawfik In jullie zieke geloof moet de kop er natuurlijk netjes met een mes worden afgehakt. #pedogeloof
11:04 AM – 5 Nov 2010

               
@MichaelBaay Dit naziland? Wie is de nazi? Jij hangt de fascistische ideologie van de zieke pedofiel Mohammed aan, voorhuidloze. #pedogeloof
11:03 AM – 5 Nov 2010

               
De pedofiel Mohammed raadt trouwen met jonge meisjes aan:http://tinyurl.com/pedomo2 #stinkmoslims #pedogeloof#deporteren
10:58 AM – 5 Nov 2010

               
Muzelman Rabbae kan niet tellen (VK): Wilders [beschikt] over twee advocaten… [Moszkowicz] en de twee officieren van het OM. #pedogeloof
10:53 AM – 5 Nov 2010

               
@RafiqMan Gedraag je je dan niet als één. Als je geen moslim bent, weet je dus NIETS over dit soort zaken (dat is ook duidelijk geworden).
10:44 AM – 5 Nov 2010

               
@RafiqMan Wat kun jij veel uit je nek lullen zeg. Geen juiste vertaling? Ga toch weg, dat is altijd het verweer van moslims. Toon het aan.
10:29 AM – 5 Nov 2010

               
11/5
2010
@RafiqMan Wat een grap. Het is een Sahih hadith, kanoniek voor soennitische moslims.Dat jij het niet wilt geloven is een tweede. #pedogeloof
11:03 PM – 4 Nov 2010

               
Grappig dat de linksen zich #iederzijnmening toeeigenen om een man te verdedigen die anderen (GW) aanklaagt voor hun mening. Zieke geesten.
10:11 PM – 4 Nov 2010

               
@inekevangent Kennelijk bevat uw portefeuille emancipatie geen homo-emancipatie, want anders zou u de notoire homohater Rabbae niet prijzen.
10:10 PM – 4 Nov 2010

               
@RafiqMan Staat er niet dat de pedofiel Mohammed 9-jarige Aishah heeft verkracht? Wat is dit dan?http://tinyurl.com/pedomo #pedogeloof
10:08 PM – 4 Nov 2010

               
Eenzijdige focus op moskee ‘geweld’ bij #NOS Journaal bijzonder ergerlijk. Geweld tegen kerken en synagoges volstrekt genegeerd! @hanslaroes
Retweeted by Nederlandse Patriot
7:47 PM – 4 Nov 2010

               
Kosten immigratie van niet-westerse allochtonen. Conclusie: Dit jaar alleen al 12,7 miljard: http://bit.ly/bDPAqh
Retweeted by Nederlandse Patriot
7:47 PM – 4 Nov 2010

               
@EhsanJami1985 Hadden Rabbae en Danen wel toestemming gegeven aan jou om dat te zeggen? Je mag niet zomaar alles vinden of roepen hoor!
6:48 PM – 4 Nov 2010

               
@RlndSc Goh, een D66’er die sympathie heeft voor een ex-CPN’er die de Duivelsverzen wilde verbieden, homo’s haat en GW de mond wil snoeren?
6:47 PM – 4 Nov 2010

               
@WurfTwain Rabbae Nederland verlaten? Ben je gek? Niet totdat dit land helemaal leeggeroofd en geplunderd is.
6:46 PM – 4 Nov 2010

               
Moslims rijden met opzet 75-jarige man aanhttp://tinyurl.com/2wg4vjd #stinkmoslims#geenislaminnederland #deporteren #pedogeloof
6:42 PM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi 1/2 Geen basis voor politiek geloof in Jezus/Paulus. “Mijn koninkrijk is niet van deze wereld.” Allerminst zo bij PedoMo.
5:56 PM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi 2/2 Islam erg nationalistisch (Ummah). Ook: hele niet-islamitische wereld wordt als Huis van de Oorlog (dar-al-Harb) beschouwd.
5:56 PM – 4 Nov 2010

               
GroenLinks raakt in paniek over vertrek Rabbae. Vreest stemmen van moslims te verliezen. http://tinyurl.com/32yuujw#stinkmoslims
5:47 PM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi Het orthodoxe christendom heeft geen staatsinrichtingstheorie, en kan derhalve niet fascistisch zijn. De islam wel.
5:41 PM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi Nee, ik moet me houden aan de definitie die jij verzint. De islam is een fascistische ideologie met metafysische claims. Klaar.
5:30 PM – 4 Nov 2010

               
Rabbae in oktober 2001 (Netwerk): Maak geen grappen over Bin Laden of terroristen, want dat is kwetsend voor #stinkmoslims
5:20 PM – 4 Nov 2010

               
Rabbae een maand geleden (AP): Mohamed Rabbae…hoped judges would force Wilders to issue an apology for his past remarks. #stinkmoslims
5:18 PM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Slimme mensen? Je bent zo slim dat je een paar jaar nodig hebt om een zeer simpele vraag te kunnen betantwoorden. Proficiat.
5:16 PM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi De islam is een sekte. De doodstraf staat immers op afvalligheid in de orthodoxe islam.
5:15 PM – 4 Nov 2010

               


@marizsmn “Waar moeten Rabbae en Danen naar toe? D’66? PvdA ?” Hamas, zou ik zeggen. Of Hezbollah (= partij van Allah).
5:11 PM – 4 Nov 2010

               
@stevendev Ik begrijp dat u net zoals Rabbae voorstander bent van een verbod op de Duivelsverzen, homohaat en het de mond snoeren van GW?
5:02 PM – 4 Nov 2010

               
#D66 wil geitenneuken aanpakken, zoeken ze soms aansluiting bij de PVV? http://bit.ly/a3OiZb #moetnietgekkerworden
Retweeted by Nederlandse Patriot
5:00 PM – 4 Nov 2010

               
@femkeroosma U bent ook voor een verbod op de Duivelsverzen, het haten van homo’s en Wilders de mond snoeren, zoals Rabbae?
4:59 PM – 4 Nov 2010

               
@ahmedmarcouch Zeg Ahmed, waar bestaat die rechtvaardigheid uit? De duivelsverzen verbieden, homo’s haten en Wilders de mond snoeren?
4:54 PM – 4 Nov 2010

               
@NaimaAzough “GL is een groot huis met vele kamers.” Een gekraakt huis, lijkt me?
4:50 PM – 4 Nov 2010

               
Breaking: Rabbae zegt GroenLinks-lidmaatschap op, gaat weer geiten hoeden in het Rifgebergte, waar mensen de mond snoeren makkelijker is.
4:48 PM – 4 Nov 2010

               
@NaimaAzough Verdrieten? Vind je dat iemand die de Duivelsverzen wil verbieden, die homo’s niet accepteert, dat die bij GroenLinks hoort?
4:48 PM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Hah. Wat maak jij jezelf onsterfelijk belachelijk zeg. Je praat andere mensen maar na, en dan sta je daar maar met lege handen.
4:46 PM – 4 Nov 2010

               
@RafiqMan Absoluut. In jullie eigen heilige teksten staat dat hij een 9-jarig meisjes (Aishah) heeft geschonden, en dat hij mensen moordde.
3:47 PM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi Alle religies zijn niet gelijk, religies zijn anders. Scientology verschilt van het christendom, de islam ook.
3:47 PM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Ooooh, je hebt een antwoord, maar je houdt dit verborgen en doet slechts alsof je geen antwoord hebt. Briljant plan.
3:46 PM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi 1. Linkse mensen verdedigen die zieke geest vaak. 2. Laat de mohammedanen hun pedofeet eens in historische context plaatsen.
12:35 PM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Triest hoe je maar geen antwoord hebt. Je komt hard aanzetten, maar binnen 5 minuten vlucht je met de staart tussen de benen weg.
12:34 PM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Nog niet bedacht waarom kritiek op jou inbreuk maakt op je v. van meningsuiting, zo te zien. Even slim als de andere M. van Dam.
12:05 PM – 4 Nov 2010

               
@keesvreeken Rabbae kan beter samen met Van Agt een eigen Communistische Partij oprichten :P.
Retweeted by Nederlandse Patriot
12:03 PM – 4 Nov 2010

               
@CedericDuboisch Heeft niets met PR te maken. Rabbae wilde de Duivelsverzen verbieden, WIlders de mond snoeren en homo’s haten. Progressief?
11:57 AM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Arme Michiel. Argumenteren is hem niet gegund. Zijn waanbeelden dat kritiek op hem inbreuk maakt op zijn vrijheid achtervolgen hem.
11:56 AM – 4 Nov 2010

               
@CedericDuboisch Maar vertel eens, is het progressief om boeken te verbieden, mensen de mond te snoeren en homo’s niet te accepteren?
11:50 AM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Zeker familie van Marcel van Dam? Dat mensen je bekritiseren als je Wilders beschimpt maakt geen inbreuk op je vrijheid, idioot.
11:49 AM – 4 Nov 2010

               
@CedericDuboisch Is het progressief om de Duivelsverzen te verbieden, Wilders de mond te snoeren, en homo’s niet te accepteren?
11:37 AM – 4 Nov 2010

               
@DDR66 Huh? Heb jij je ‘Nederlands’ van Mohammed Rabbae geleerd?
11:31 AM – 4 Nov 2010

               
Precursor voor de samenwerking tussen René Danen en Mohammed Rabbae? http://twitpic.com/33skgu
11:30 AM – 4 Nov 2010

               
@DDR66 Ik waarschuw je alleen maar dat moslims jouw inclinaties niet op prijs stellen, en dat je zo gevaar loopt. Toch maar PVV stemmen?
11:20 AM – 4 Nov 2010

               
@RafiqMan Zo lastig dat de pedofiel Mohammed het niet naliet om massa’s mensen te vermoorden en kinderen te verkrachten. Ziek geloof.
11:14 AM – 4 Nov 2010

               
@DDR66 Ben je geosbedeerd door Wilders’ geslachtsdeel? Pas op, de importmoslims die je zo bemint zullen je hiervoor in elkaar slaan.
11:13 AM – 4 Nov 2010

               
@DDR66 Hah. Mensen bekritiseren om wat ze zeggen is gewoon vrijheid van meningsuiting hoor. Hen vervolgens is dat niet, DDR.
11:11 AM – 4 Nov 2010

               
@AdirAyubi En de Mohammed is niet te vergelijken met Marc Dutroux. Hoewel beide kinderverkrachters, vermoordde Dutroux veel minder mensen.
11:10 AM – 4 Nov 2010

               
@DDR66 Verminking van geslachtsdelen lijkt me meer iets voor moslims en moslimcollaborateurs zoals jij.
11:09 AM – 4 Nov 2010

               
@Mi_Giel Krijgen je hersens wel genoeg zuurstof? Want toen tuig werd opgepakt wegens belediging van Wilders, zei hij dat dit niet kon.
11:08 AM – 4 Nov 2010

               
Rabbae wel of geen lid van GroenLinks; het blijft een naar, drammerig mannetje die z’n eigen moeder nog wel zou aanklagen als ze PVV stemde.
Retweeted by Nederlandse Patriot
10:50 AM – 4 Nov 2010

               
@cwlotte Maar het oneens zijn met Rabbae mag niet. Nog even en hij sleept Halalsema voor de rechter. Haar uitspraak was kwetsend!
10:49 AM – 4 Nov 2010

               
@AlexTemmingh Jij en Rabbae kunnen emigreren naar Noord-Korea of Cuba, waar linkse extremisten zoals jullie het voor het zeggen hebben.
10:49 AM – 4 Nov 2010

               
@stevendev Diversiteit van meningen? Is dat waarom GL de pedofiel Herman Meijer benoemde tot partijvoorzitter? Communisten/zieke geesten.
10:46 AM – 4 Nov 2010

               
@oranska Misschien Palestijns Sesamstraat, waar fatwa’s en zelfmoordaanslagen worden verheerlijkt.
10:44 AM – 4 Nov 2010

               
@DDR66 Rabbae heeft gelijk? Ik kan zien waarom je DDR heet. Verhuis toch naar Noord-Korea, daar willen ze ook geen v. van meningsuiting.
10:43 AM – 4 Nov 2010

               
11/4
2010
@paul_wilders Zo spel je ‘retoriek’ niet, ongeletterde. Gelukkig is je broer slimmer èn verstandiger. Stem Geert, weg met Paul.
1:28 PM – 3 Nov 2010

               
@TofikDibi Waarbij je niet vermeldt dat ze met de dag meer recht op permanent verblijf verkrijgen. Past goed bij je islamiseringsmotie.
1:17 PM – 3 Nov 2010

               
@RafiqMan Gelukkig gedraagt hij zich als een mens. Dat kunnen we van de gemiddelde profeet niet zeggen.
1:11 PM – 3 Nov 2010

               
@rickvelthof Wat zijn progressieven toch creatief als het gaat om anderen de mond snoeren: moorden, dreigen, demoniseren, beschimpen. Nice!
1:09 PM – 3 Nov 2010

               
@folkertjensma Weer aan het demoniseren, Folkert? Ben je trots op je doen? De ene Volkert pleegt moord, de andere pleegt karaktermoord.
1:07 PM – 3 Nov 2010

               
11/3
2010
@FemkeHalsema Beste Femke, wat vind je van het idee van Rabbae om Wilders te dwingen excuses aan te bieden?http://tinyurl.com/rabbae
12:57 PM – 5 Oct 2010

               
@fatimaelatik Theo van Gogh heeft zijn uiteindelijke overwinning, mevrouw Fatima “toneelstukken mogen best verboden worden” Elatik.
11:30 AM – 5 Oct 2010

               
10/5
2010
@FemkeHalsema Wat vind je ervan dat Rabbae vindt dat Wilders gedwongen moet worden excuses aan te bieden?http://tinyurl.com/rabbae
5:16 PM – 4 Oct 2010

               
@geertwilderspvv Schande: Rabbae vindt dat Wilders gedwongen moet worden excuses aan te bieden voor mening.http://tinyurl.com/rabbae
5:15 PM – 4 Oct 2010

               
10/4
2010