BIJLAGE: EvD – krom 1

lijntje 1


 
14 jul. 2013

Nog eenmaal die hondsbrutale stalker en smaadschrijver laten zien, hij vraagt er om: en dan naar bed

 
14 jul. 2013

kappen met die gast, je krijgt er last van.


 14 jul. 2013
LOL die gare kip. Die is geen toetsaanslag waard.

 
14 jul. 2013

Ja maar hij zoekt blijkbaar ruzie.

 
14 jul. 2013

Jaja. Eveline levert betrouwbare info… Zou het? RT : Ja maar hij zoekt blijkbaar ruzie.


 14 jul. 2013
Als je echt een punt hebt, dan is jijbakken en vingerwijzen niet nodig.

Alphonse Scaf @Tibaert 
14 jul. 2013

Ach, jijbakken… Het goeie mens leeft ervan… RT : Als je echt een punt hebt, dan is jijbakken en vingerwijzen niet…


 14 jul. 2013
Ik heb een ander idee als het om samenleving gaat, denk ik. Er is een gelijkheidsbeginsel die ik respecteer en ken grenzen.


 14 jul. 2013
Sterker nog. Voor mij ben je gewoon een anoniem twitteraccount. Verder niks. Je kan evengoed het eitje als ava nemen.

Alphonse Scaf @Tibaert 
14 jul. 2013

En ach, jij voelt je ook al bevoegd over anderen te oordelen?

 
14 jul. 2013

Ik tweet gewoon als mezelf. In een kroeg loop jij toch ook niet zoals de Kreek rond met een theedoek?


 14 jul. 2013
Man, man, lees je tweets nu eens terug. Praat jij zo in een kroeg? Hoe vaak hebben ze jou er dan niet al uitgesmeten?

 
14 jul. 2013

Met mij valt prima een biertje te drinken. Zelden onenigheid gehad. Maak ook nooit ergens een vete van.


 14 jul. 2013
Dat valt me weer mee…;-)

 
14 jul. 2013

Teveel internet. Ik heb er ook last van gehad. Alles is over de top. Buiten valt alles wel mee.

 
14 jul. 2013

Zo is het… En je hoeft me niet te geloven, ik laat die rotzooi zien ter lering van anderen. C’est tout…

 
14 jul. 2013

Internet is mooi omdat alle extremen (al dan niet anoniem) met elkaar in dialoog/debat kunnen. Daar moet het bij blijven.

 
14 jul. 2013

Bovendien wil ik iets verduidelijken over het misbruik op internet, vooral vanuit politieke motieven.

 
14 jul. 2013

Ik zit links nog rechts, krijg dus dubbel gezeik over me heen.

 
14 jul. 2013

Enne, ik kijk graag wat iemand te melden heeft…

 
14 jul. 2013

Serieus:Tip. als je een hekel hebt aan een ideologie die een persoon aanhangt, haal dan de ideologie onderuit en niet de persoon.

 
14 jul. 2013

Juist en dat is de grote makke met dat anti-Wilders gedoe. Het thema hoort te zijn, wat zegt de man: islam=fascisme…

 
14 jul. 2013

Ik heb niets met religie. Ik generaliseer nog erger dan Wilde Greet. Ik vind alle monotheïsten maf.

 
14 jul. 2013

En dan kom ik, zal ik je vertellen, met de vraag hoe zijn ze ontstaan, kunnen mensen zonder geloof, zie de reclame, enz…;-)

 
14 jul. 2013

Rutte had het vandaag nog over een “vooruitgangsgeloof”. Consumenten hebben ook iets nodig.

 
14 jul. 2013

het af. De dromen zijn vervlogen, de hoop is opgegeven.

 14 jul. 2013
Meneer Hutu, die zijn baan kwijtraakt en daarom Tutsi de hersens inslaat is ook exemplarisch. De schuld van ellende bij een ander.

 
14 jul. 2013

En achter dat soort zaken zit een regie… En die heeft weer kunnen functioneren dankzij makke schapen…. Verdeel en heers…


 14 jul. 2013
Daarom snap ik ook jouw vete niet met mensen. Waarom laat jij je zo verdelen? Wie heerst er?

 
14 jul. 2013

Het is geen vete…;-) Zie me als een soort etnoloog. Hoe je het wendt of keert, je wordt onderdeel van je studieobject.


 14 jul. 2013
Het blijft gewoon internet. Ad Hominem wordt gezien als een non-argument en zwakte. Antropologie in die context is stalken.

 
14 jul. 2013

Grappig… Ad hominem stel ik aan de kaak, en dan komt de omslag. Dat is de rode draad bij mij. Stalken? >


 14 jul. 2013
Je hebt je weten te postuleren op twitter als dusdanig. Zelfs al is het enkel defensief en reactief, dan nog is het niet oké.

 
14 jul. 2013

Die rol wordt me uiteraard steeds opgedrongen. Resultaat, over de kwestie an sich, bij mij nadrukkelijk fascisme, hoeft niet …

 
14 jul. 2013

Ach pfffft, fascisme is niets, behalve het moeten haten van een mening van een ander. Verdelen en heersen pur sang. Polariseren.

 
14 jul. 2013

Hol is het, het gekke is dat dat juist haar grootste kracht is…;-)


 14 jul. 2013
Het is derhalve een keus om er in mee te gaan. Anderen actief het zwijgen opleggen middels margeblogjes is FOUT!

 
14 jul. 2013

En het zwijgen opleggen? Nee hoor, juist als tegengif zijn mijn blogs ontstaan. Heb je het al gelezen: Tja…


 14 jul. 2013
Precies wat ik bedoel. Jezelf verlagen tot een ander met een lagere standaard, blijft verlagen. Tot een lager niveau.

 
14 jul. 2013

En zelfs dat wil ik zoveel mogelijk vermijden, hoog, laag…. Een stap verder en we hebben het over een fascistische orde.


 14 jul. 2013
De grote voorwaarde voor een fascistische orde zijn mensen die menen het gelijk aan hun zijde te hebben. Die heb je nooit.

 
14 jul. 2013

Ook, ik hoef m’n gelijk niet te halen, ik ben ook geen wedstrijd aan het spelen. Tonen wat er zoal uitgespookt wordt moet voldoende

 
14 jul. 2013

Het is twitter en de blogosphere. Nauwelijks een reflectie van de werkelijkheid.

 
14 jul. 2013

Arend-Jan… Wat zei ik een kwartiertje of zo geleden? Ik wil stoppen nu… Morgen is ook weer een dag…;-)

 
14 jul. 2013

Slaapt wel. Ik ben nooit vreemd van een discussie, maar wijd je een blogje aan me, dan gaat mijn powerlevel over 9000.

 
14 jul. 2013

Vind je je reactie zelf niet een beetje vreemd?


Als antwoord op 
Nee. Het zit erin. Je stuurde me al meerdere links naar blogposts die gaan over andere mensen.


Plaats een reactie