Jacqueline Wouters – 21 december 2014

JacquelineWxxx

Tweets- stand 06.40u

  1. Pebbles -> Ze was vriendje met vele mensen die ik kende -> foute boel voor JS

  2. mijn franse bull was het apengatje van mijn vriend -Good team -> verkeerde schenen aangetrapt

  3. Hij moet op zijn tandjes letten -? eerst aanklacht

  4. Ik hoop dat je afstand neemt van dit soort volgers -> kesteab en Tibaert

  5. Partij voor de Dieren wil regels carbidschieten Zuidhorn ->zie

    ->mijn advies: laat pvdd oordopjes kopen en uitdelen..

  6. Meet mijn pep -> even na Sinterklaas was het over -Het is oud voor een franse bull 15 jaar

  7. hoe ziek zijn deze mensen? Lachen omdat ik mijn hond moet laten inslapen?

  8. Wat een zielige types Erik daar wil je toch niet mee omgaan!

  9. Is dat nog steeds je vriend? Die JacSmits? lachen om de dood van mijn hond?

  10. Werken is JS vreemd met zijn nep bedrijf

  11. Ik als Adamse woonde en werkte in Rotterdam

  12. Hoe halen ze het in hun hoofd die 2 -> pep en ik kralingseplas

  13. Die sites van die kip hebben niks te maken met vrijheid van meningsuiting is pure uitlokking en antisemisme

  14. Niet van Esra neem ik aan -. pas op JS maakt heel veel fake accounts

  15. Ik wil de man niet eens kennen -telefoon terreur- 5 telefoons-fake account -spelletjes -intimidatie etc

  16. Ik ken JacSmits niet maar ik ben ook doelwit omdat ik hem google en er een blog over heb -> Verboten

  17. Als je een bushokje aansteekt en je filmt het ben je mededader zo moet je die kip zien hij zet ze aan tot ->slachtoffer rol

  18. Hij voed ze de rest eromheen is bagger

  19. DDOS vrienden van Tibaert Recente doelwitten in NL…

  20. Zal wel niet voor niks geweest zijn -> Tibaert DDOS en de recherche aan de deur

  21. Zal wel niet voor niks geweest zijn -> Tibaert DDOS en de recherche aan de deur

  22. Die oude vent zullen ze niet verdenken maar ow we al ze zijn computer lichten

  23. Ik zou zeggen voeg ze maar toe velen slachtoffer van de haat club Tibaert

  24. Ik denk dat dit meer zegt over jullie kippenclub dan over mij en de mensen op je haatlijst tibaert

  25. Hoe ziek zijn jullie jacsmits en kesteab en de kippenclub van Tibaert?

  26. Zieke gasten -> lachen over een zieke hond -> Jacmits en kesteab

  27. Zieke gasten -> lachen over een zieke hond -> Jacmits en kesteab

  28. Realy sick people laughing about a sick dog from

  29. Ja ik ga er ook een eind aan breien -wilde al afsluiten -> weltrusten en tot babbels/tweets

  30. Artikelen van blogger staan nu ook op wordpress ->

  31. Hou me maar op de hoogte hoe het gaat met Dirk

  32. Ik ken het ja -gelukkig had mijn hond er weinig last van

  33. Engelse bull vond ik ook leuk maar die kunnen best zwaar worden dus daarom was voor mij een franse beter

  34. Als moeder vd kittens buiten moest plasen kropen de kittens in de mand van de franse bulldog->

  35. Dit was Pep nog even na moederdag 2013 toen 1 vn de katten kitten kreeg oma Pep

  36. Als je er liefde aandacht ontspanning instopt krijg je heel veel liefde terug

  37. En die Engelse bulldog wow jaja die zijn ook een partij eigenwijs bij de jachtwerf liep er vroeger ook 1 LOL zo zo zo zeg

  38. Mijn zus had vroeger een pitbull varkensnuitje Je mocht wel binnen maar ze werd boos als je weg wilde LOL

  39. Joh ze is heel bechermend naar de familie de katten die lopen gewoon mee het laatste rondje die voelen zich veilig

  40. Is ook al een dame op leeftijd -> rottweiler worden meestal niet zo oud -> Is de hond van mijn vriend

  41. Mijn neefje had vroeger ook zo een die jij hebt -zo een snoeppie

  42. Ik ben wel gek op rottweilers maar dat zal wel komen omdat ze vaak mij uitkiezen als baas

  43. Ze is bijna 8 jaar -> jarig 15 jan 2014 -> boef stiekum op de bank

  44. Je hoeft alleen al naar me te wijzen -> boos -> Ze loopt aan mijn hand volgt mijn voet waar ik ben is zij

  45. Met andere woorden mag ik bij jou op bed slapen Ze weet dat het niet mag de dondersteen

  46. Die had laatst bij mijn dochters kamer ingebroken Koddig ze had het gefilmd Heel ondeugend snuit op bed poot erbij

  47. En ik met jou Nora -> koekje van eigen deeg -> hel op aarde

  48. en degenen die ons opzettelijk laten lijden wens ik de ‘Hel’ op aarde! Moge ons leed die van hun worden……

  49. Dirk leuke naam voor een manneke

  50. dat snap ik -daarom wens ik je ook sterkte

  51. Kinderen de deur uit en dan hou je nog een kindje over zo voelt dat en die valt dan ook nog weg

  52. Heel heftig helemaal rond deze feestdagen ik ken het verdriet dus Sterkte en wijsheid gewenst -> moeilijke beslissing

  53. En dan die vragende ogen pff gaat je door merg en been

  54. Ik heb hele mooie herinneringen aan Pebbles mijn bulleke zo een lief hartje

  55. Ik kon het niet meer aanzien hoe ze afviel elke dag was ik bang dat ik haar dood zou vinden zeer slechte weken gehad

  56. Verchrikkelijke beslissing moeten nemen haar uit haar lijden te verlosen even na Sinterklaas

  57. 15 1/2 jaar is best oud voor een Frane Bulldog

  58. Ja blind -gezwel in de buik -at niet meer- als ze dronk ging ze spugen teerde helemaal uit mager kontje kreeg ze

  59. Moet steeds aan je denken als ik weer eens iets lees over BJZ Sterkte gewenst Qua feestdagen Nora

  60. Ach gossie heb ik een week geleden ook moeten doen van mijn pep (franse bulldog 15 jaar )

  61. Moest net wat zoeken in bladwijzer kwam ik je site weer tegen die ik had opgeslagen maar weer een doorgetuurd

Geef een reactie

